Dommel

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Incubusattax
Starter
Starter

Hey,

Ik heb al eens rondgekeken op de site maar ik vind een ding precies niet.
Ik heb nu telenet turbo en telenet digital tv, geen telefonie want we bellen met GSM.
Ik zou van Telenet af willen omdat de limiet me de strot uithangt.
Blijkbaar is Dommel een goede optie om over te schakelen. Jammer genoeg kan ik de cityconnect nog niet nemen aangezien dat in onze buurt nog niet beschikbaar is. Maar ik vroeg me nu af, als ik overstap naar Dommel, hoe zit het dan met mijn digitale televisie? Nu betaal ik daar niets voor aangezien ik bij Telenet internet heb maar als ik dat dan ga opzeggen kan ik mij inbeelden dat ik er voor ga moeten betalen.
Ik zie nu overal reclame dat het maar 4€ per maand kost, maar in hoeverre is dit waar?
Ik ben eigelijk gewoon op zoek naar betaalbaar ongelimiteerd stabiel internet, maar dat is blijkbaar niet echt te vinden hier in België :s
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Incubusattax schreef:Nu betaal ik daar niets voor aangezien ik bij Telenet internet heb maar als ik dat dan ga opzeggen kan ik mij inbeelden dat ik er voor ga moeten betalen.
Ik zie nu overal reclame dat het maar 4€ per maand kost, maar in hoeverre is dit waar?
Ik ben eigelijk gewoon op zoek naar betaalbaar ongelimiteerd stabiel internet, maar dat is blijkbaar niet echt te vinden hier in België :s
Je betaald niets voor digitale TV ? Dat is nieuw ? :) Je betaald wel degelijk voor digitale TV hoor ( je betaald toch voor de kabeldistributie, met een verlaagd btw tarief ). Als je internet opzegt laten ze de modem gewoon staan voor het interactieve gedeelte van digitale TV, geen extra kost.
Incubusattax
Starter
Starter

Ik betaal er niets voor, daarmee bedoel ik, dat zit mee in de abonementskosten, die je daarvoor al betaalde dus in principe betaal je niets. Ik heb alleen mijn digicorder moeten betalen plus er ging nog een paar euro af van men abonement omdat ik dan een pakket had.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Als je Telenet digitale TV wil behouden betaal je gewoon je distributie (dat doe je nu ook al) en daarbovenop 4€ tot 8€ per maand (maar dat is incluis een digibox of -corder).

Eigenlijk geen idee hoe dat nu zit als je die box hebt gekocht... :?
ooh. shiny.
Incubusattax
Starter
Starter

Ik heb nu ook Flexview gratis omdat ik telenet turbo heb, dus ik vrees dat ik dat dan ook zal verliezen, wel jammer want is immens handig.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Incubusattax schreef:Ik heb nu ook Flexview gratis omdat ik telenet turbo heb, dus ik vrees dat ik dat dan ook zal verliezen, wel jammer want is immens handig.
Flexview is bij iedereen dat digitv heeft gratis naar mijn weten, of je turbonet of geen net hebt :p
Incubusattax
Starter
Starter

ditCh schreef:
Incubusattax schreef:Ik heb nu ook Flexview gratis omdat ik telenet turbo heb, dus ik vrees dat ik dat dan ook zal verliezen, wel jammer want is immens handig.
Flexview is bij iedereen dat digitv heeft gratis naar mijn weten, of je turbonet of geen net hebt :p
Nope, ik heb da gratis omda ik turbonet heb, andere mensen hebben da maar een maand gratis ;)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Incubusattax schreef: Nope, ik heb da gratis omda ik turbonet heb, andere mensen hebben da maar een maand gratis ;)
Nogmaals ... niet waar :p Digitale televisie heeft niets te maken met je internet ... en er zijn nog nooit promos van telenet geweest dat je iets gratis kreeg van digitv omdat je een duurder internet abonnement neemt ;)

"Diensten
FlexView Gratis inbegrepen in de huurprijs van je Digicorder of HD Digicorder, en voor klanten die reeds in het bezit zijn van een (HD) Digicorder."

http://telenet.be/499/0/1/nl/thuis/tele ... visie.html
Incubusattax
Starter
Starter

dan is het al veranderd want ik weet nog als ik hem kocht, kreeg je flexview alleen gratis erbij als je telenet turbo had. Achja, ze veranderen dat om de vijf voet :)
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Incubusattax schreef:dan is het al veranderd want ik weet nog als ik hem kocht, kreeg je flexview alleen gratis erbij als je telenet turbo had. Achja, ze veranderen dat om de vijf voet :)

Misschien ff informeren voor je opzegd als ik goe lees zou je een van de packs hebben en ik weet niet hoe het in zn werk gaat als ge opzegd.

Ik had digitv en turbonet apart dus was gemakkelijk om mn inet op tezeggen.
Afbeelding
Incubusattax
Starter
Starter

ja bij telenet noemen ze dat gewoon een pack, hoewel ik internet al lang had voor ik mijn digicorder kocht.
Maar ik ga idd best eens bij Telenet horen dan.
Ik hoop alleen dat die Dommel stabiel is en toch nog deftige snelheid biedt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

ditCh schreef:Nogmaals ... niet waar :p Digitale televisie heeft niets te maken met je internet
Toch wel... Flexview was gratis indien je over een pack beschikte en daar zat internet bij in. Zonder internet (maar het stond wel los van het type, ExpressNet of Turbo was beide goed) moest je dus betalen voor Flexview.

Dat is nadien aangepast tot een 'andere dienst' van Telenet, dus telefonie was eveneens goed om Flexview gratis te krijgen, en sinds kort is Flexview gratis voor iedereen (zoals het ook moet).
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”