Hey,
Ik heb al eens rondgekeken op de site maar ik vind een ding precies niet.
Ik heb nu telenet turbo en telenet digital tv, geen telefonie want we bellen met GSM.
Ik zou van Telenet af willen omdat de limiet me de strot uithangt.
Blijkbaar is Dommel een goede optie om over te schakelen. Jammer genoeg kan ik de cityconnect nog niet nemen aangezien dat in onze buurt nog niet beschikbaar is. Maar ik vroeg me nu af, als ik overstap naar Dommel, hoe zit het dan met mijn digitale televisie? Nu betaal ik daar niets voor aangezien ik bij Telenet internet heb maar als ik dat dan ga opzeggen kan ik mij inbeelden dat ik er voor ga moeten betalen.
Ik zie nu overal reclame dat het maar 4€ per maand kost, maar in hoeverre is dit waar?
Ik ben eigelijk gewoon op zoek naar betaalbaar ongelimiteerd stabiel internet, maar dat is blijkbaar niet echt te vinden hier in België :s
Dommel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Je betaald niets voor digitale TV ? Dat is nieuw ?Incubusattax schreef:Nu betaal ik daar niets voor aangezien ik bij Telenet internet heb maar als ik dat dan ga opzeggen kan ik mij inbeelden dat ik er voor ga moeten betalen.
Ik zie nu overal reclame dat het maar 4€ per maand kost, maar in hoeverre is dit waar?
Ik ben eigelijk gewoon op zoek naar betaalbaar ongelimiteerd stabiel internet, maar dat is blijkbaar niet echt te vinden hier in België :s

-
- Starter
Ik betaal er niets voor, daarmee bedoel ik, dat zit mee in de abonementskosten, die je daarvoor al betaalde dus in principe betaal je niets. Ik heb alleen mijn digicorder moeten betalen plus er ging nog een paar euro af van men abonement omdat ik dan een pakket had.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Als je Telenet digitale TV wil behouden betaal je gewoon je distributie (dat doe je nu ook al) en daarbovenop 4€ tot 8€ per maand (maar dat is incluis een digibox of -corder).
Eigenlijk geen idee hoe dat nu zit als je die box hebt gekocht...
Eigenlijk geen idee hoe dat nu zit als je die box hebt gekocht...

ooh. shiny.
-
- Starter
Ik heb nu ook Flexview gratis omdat ik telenet turbo heb, dus ik vrees dat ik dat dan ook zal verliezen, wel jammer want is immens handig.
-
- Elite Poster
Flexview is bij iedereen dat digitv heeft gratis naar mijn weten, of je turbonet of geen net hebtIncubusattax schreef:Ik heb nu ook Flexview gratis omdat ik telenet turbo heb, dus ik vrees dat ik dat dan ook zal verliezen, wel jammer want is immens handig.

-
- Starter
Nope, ik heb da gratis omda ik turbonet heb, andere mensen hebben da maar een maand gratisditCh schreef:Flexview is bij iedereen dat digitv heeft gratis naar mijn weten, of je turbonet of geen net hebtIncubusattax schreef:Ik heb nu ook Flexview gratis omdat ik telenet turbo heb, dus ik vrees dat ik dat dan ook zal verliezen, wel jammer want is immens handig.

-
- Elite Poster
Nogmaals ... niet waarIncubusattax schreef: Nope, ik heb da gratis omda ik turbonet heb, andere mensen hebben da maar een maand gratis

"Diensten
FlexView Gratis inbegrepen in de huurprijs van je Digicorder of HD Digicorder, en voor klanten die reeds in het bezit zijn van een (HD) Digicorder."
http://telenet.be/499/0/1/nl/thuis/tele ... visie.html
-
- Starter
dan is het al veranderd want ik weet nog als ik hem kocht, kreeg je flexview alleen gratis erbij als je telenet turbo had. Achja, ze veranderen dat om de vijf voet 

- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Incubusattax schreef:dan is het al veranderd want ik weet nog als ik hem kocht, kreeg je flexview alleen gratis erbij als je telenet turbo had. Achja, ze veranderen dat om de vijf voet
Misschien ff informeren voor je opzegd als ik goe lees zou je een van de packs hebben en ik weet niet hoe het in zn werk gaat als ge opzegd.
Ik had digitv en turbonet apart dus was gemakkelijk om mn inet op tezeggen.

-
- Starter
ja bij telenet noemen ze dat gewoon een pack, hoewel ik internet al lang had voor ik mijn digicorder kocht.
Maar ik ga idd best eens bij Telenet horen dan.
Ik hoop alleen dat die Dommel stabiel is en toch nog deftige snelheid biedt.
Maar ik ga idd best eens bij Telenet horen dan.
Ik hoop alleen dat die Dommel stabiel is en toch nog deftige snelheid biedt.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Toch wel... Flexview was gratis indien je over een pack beschikte en daar zat internet bij in. Zonder internet (maar het stond wel los van het type, ExpressNet of Turbo was beide goed) moest je dus betalen voor Flexview.ditCh schreef:Nogmaals ... niet waarDigitale televisie heeft niets te maken met je internet
Dat is nadien aangepast tot een 'andere dienst' van Telenet, dus telefonie was eveneens goed om Flexview gratis te krijgen, en sinds kort is Flexview gratis voor iedereen (zoals het ook moet).