Lord Utopia schreef:daxer schreef:verb schreef:Is het mogelijk om de Dommel aanvraag af te zeggen en om in te tekenen voor E-Leven ADSL2+?
Ja dat is mogelijk zolang de Dommel connectie niet geactiveerd is.
Zelf heb ik netconnect aangevraagd op 18 december en nog steeds geen activateringsdatum. Ik denk ook aan opzeggen...
Zeker dat je je betaling hebt gedaan?
Dus zolang de actiavtie van cityconnect niet uitgevoerd is is het mogelijk om zonder schadevergoeding op te zeggen?
Krijg je dan ook de activatiekost en de eerste maand die je betaald hebt voor cityconnect(die nog steeds niet begonnen is ) terug?
Misschien toch maar eens naar een degelijk alternatief beginnen zien ,misschien E-leven adsl 2.
fieldoxide schreef:Lord Utopia schreef:daxer schreef:verb schreef:Is het mogelijk om de Dommel aanvraag af te zeggen en om in te tekenen voor E-Leven ADSL2+?
Ja dat is mogelijk zolang de Dommel connectie niet geactiveerd is.
Zelf heb ik netconnect aangevraagd op 18 december en nog steeds geen activateringsdatum. Ik denk ook aan opzeggen...
Zeker dat je je betaling hebt gedaan?
Dus zolang de actiavtie van cityconnect niet uitgevoerd is is het mogelijk om zonder schadevergoeding op te zeggen?
Krijg je dan ook de activatiekost en de eerste maand die je betaald hebt voor cityconnect(die nog steeds niet begonnen is ) terug?
Misschien toch maar eens naar een degelijk alternatief beginnen zien ,misschien E-leven adsl 2.
Ik had het kunnen denken,even een test gedaan op de site van E-leven en blijkbaar is adsl2 nog niet beschikbaar in Leuven bij hun.
Ik zie niet veel opties meer,blijven wachten of naar een van de grote 2 gaan.
Spijtig dat mijn internet bij edpnet de laatste tijd zoveel problemen heeft anders had ik nog wat gewacht met opzeggen, de snelheid is niet meer wat ze in het begin geweest is ook niet na upgrade van de centrale.