Hoe zit da hier ?

Format C:Erik schreef:merde,
Dat begint op mijn zenuwen te werken.Die hyndai bediende vraagt mij een hele resem informatie.Zoals aankoopdatum etc wie weet dat nu nog dat ding is meer dan twee jaar oud...
Volgens mij moet er ergens in de windows registry een mogelijkheid zijn omdat te resetten naar "standard gedrag"
Mocht ik zeker weten dat ne format het probleem zou oplossen zou ik geen seconde twijfelenArrigi schreef:Format C:Erik schreef:merde,
Dat begint op mijn zenuwen te werken.Die hyndai bediende vraagt mij een hele resem informatie.Zoals aankoopdatum etc wie weet dat nu nog dat ding is meer dan twee jaar oud...
Volgens mij moet er ergens in de windows registry een mogelijkheid zijn omdat te resetten naar "standard gedrag"
Heb wat gezocht op Monitor (Groups)Eric schreef:maar het is nu duidelijk dat het een monitorprobleem is.
Dus is het toch echt wel de hardware.Erik schreef:ja maar het is nu duidelijk dat het een monitorprobleem is.
Waarom dan weer dingen in Windows gaan aanpassen?Erik schreef:Ik heb nog een laatste ideetje.Wat als ik windows forceer te starten met die standard vga mode.Ik meld mij aan en maak de aanpassingen die nodig zijn as ik wat geluk heb lukt dat...