Ervaring met een printer/scanner aangesloten op een router?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
stefken1969
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

ik heb me een printer/scanner hp370F aangekocht en wil deze gebruiken op mijn usb poort van me frtizbox 7140 router. Printen lukt me maar als ik wil scannen zegt ie dat er geen geen apparaat is aangesloten. Ik ben het zeker dat de scanner werkt want hij doet het als hij is op de usb poort van mijn pc. Wie kan me helpen of heeft hier ervaring mee ?

Alvast bedankt.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dient die USB poort niet om enkel en alleen ene printer aan te sluiten zodat je over een netwerkprinter beschikt? Een scanner kan je daarop niet gebruiken.
verdickt
Premium Member
Premium Member

lithion schreef:Dient die USB poort niet om enkel en alleen ene printer aan te sluiten zodat je over een netwerkprinter beschikt? Een scanner kan je daarop niet gebruiken.
Volgens mij heb je gelijk
stefken1969
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

verdickt schreef:
lithion schreef:Dient die USB poort niet om enkel en alleen ene printer aan te sluiten zodat je over een netwerkprinter beschikt? Een scanner kan je daarop niet gebruiken.
Volgens mij heb je gelijk
Ik kan er wel een externe harddisk op aansluiten. Dus ik dacht dit is ook 2 richtingen van data, ja toch? Ik denk wel niet dat het er oorspronkelijk zal voor voorzien zijn maar wie weet heeft iemand een oplossing.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Zal niet werken en er zijn ook geen oplossingen voor.

Je tweewegsverkeer is trouwens tussen het device en je router... niet verder naar je PC. Zolang je router die functionaliteit niet doorgeeft (en ik ken er geen enkele die dat doet omdat het device afhankelijk is) zal het dus niet werken.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Yup. Voor dat soort dingen heb je All-in-Ones nodig met native full Network support. En die sluit je niet aan via USB, maar via Ethernet of Wireless (in welke geval Wireless altijd de slechtste oplossing is, natuurlijk)
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”