ik wou eens experimenteren met ubuntu en ik had direct het gedacht: dit is niets voor mij, dus ben ik zo stom geweest om in vista de partities van ubuntu te verwijderen en nu start de boot dinges van ubuntu op en krijgt hij een fout.
hoe kan ik de bootbestanden van vista terug zetten!!!!!!!!!
die van xp werken gewoon niet omdat vista iets anders gebruikt.
wat moet ik doen ik ben eigenlijk een beetje wanhopig
vista ubuntu in dual boot
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Dat zou in XP zo zijn, in Vista hoef je zelfs alleen maar na keuze van taal en toetsenbord "repair my windows" te kiezen en dan "repair startup" op zoiets. Alles fijn via een mooie GUI 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Inderdaad, en dat werkt zelfs vrij goed. Gezien het feit dat Ghost 12 zelfs nog problemen lijkt te hebben met dualboot Vista+XP omgevingen, een klein wonder.NickG schreef:Dat zou in XP zo zijn, in Vista hoef je zelfs alleen maar na keuze van taal en toetsenbord "repair my windows" te kiezen en dan "repair startup" op zoiets. Alles fijn via een mooie GUI
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 22 keer
de titel is eigenlijk slecht gekozen. het was met ubuntu
nu. ik heb in de cd erin gestoken en vista maakte een windows.old bestand met de oude instelling enz dus ik was geen bestanden kwijt. dus voor mijn part: slotje
nu. ik heb in de cd erin gestoken en vista maakte een windows.old bestand met de oude instelling enz dus ik was geen bestanden kwijt. dus voor mijn part: slotje
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 22 keer
nope. hij merkt nietskaween schreef:Inderdaad, en dat werkt zelfs vrij goed. Gezien het feit dat Ghost 12 zelfs nog problemen lijkt te hebben met dualboot Vista+XP omgevingen, een klein wonder.NickG schreef:Dat zou in XP zo zijn, in Vista hoef je zelfs alleen maar na keuze van taal en toetsenbord "repair my windows" te kiezen en dan "repair startup" op zoiets. Alles fijn via een mooie GUI