vista ubuntu in dual boot

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 22 keer

ik wou eens experimenteren met ubuntu en ik had direct het gedacht: dit is niets voor mij, dus ben ik zo stom geweest om in vista de partities van ubuntu te verwijderen en nu start de boot dinges van ubuntu op en krijgt hij een fout.
hoe kan ik de bootbestanden van vista terug zetten!!!!!!!!!
die van xp werken gewoon niet omdat vista iets anders gebruikt.
wat moet ik doen ik ben eigenlijk een beetje wanhopig
Laatst gewijzigd door t-town 25 mei 2007, 17:12, in totaal 1 gewijzigd.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

DVD/CD van vista erin en de installatie-procedure starten en van daaruit kan je recoveren via herstelconsole met fixmbr en fixboot.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Dat zou in XP zo zijn, in Vista hoef je zelfs alleen maar na keuze van taal en toetsenbord "repair my windows" te kiezen en dan "repair startup" op zoiets. Alles fijn via een mooie GUI :-)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

NickG schreef:Dat zou in XP zo zijn, in Vista hoef je zelfs alleen maar na keuze van taal en toetsenbord "repair my windows" te kiezen en dan "repair startup" op zoiets. Alles fijn via een mooie GUI :-)
Inderdaad, en dat werkt zelfs vrij goed. Gezien het feit dat Ghost 12 zelfs nog problemen lijkt te hebben met dualboot Vista+XP omgevingen, een klein wonder.
t-town
Premium Member
Premium Member

de titel is eigenlijk slecht gekozen. het was met ubuntu
nu. ik heb in de cd erin gestoken en vista maakte een windows.old bestand met de oude instelling enz dus ik was geen bestanden kwijt. dus voor mijn part: slotje
t-town
Premium Member
Premium Member

kaween schreef:
NickG schreef:Dat zou in XP zo zijn, in Vista hoef je zelfs alleen maar na keuze van taal en toetsenbord "repair my windows" te kiezen en dan "repair startup" op zoiets. Alles fijn via een mooie GUI :-)
Inderdaad, en dat werkt zelfs vrij goed. Gezien het feit dat Ghost 12 zelfs nog problemen lijkt te hebben met dualboot Vista+XP omgevingen, een klein wonder.
nope. hij merkt niets
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”