leve de windows updates
Onverwachte update
- defenderII
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
Deze morgen was er plots weer een MS windows update (een aanpassing van de WGA); sinds de laatste update was mijn pc (en internetconnectie) super traag geworden, na deze update is dat volledig weg. Zou het kunnen dat MS dit met opzet heeft gedaan?
leve de windows updates
leve de windows updates
Klop, wat betreft die update, KB905474: Melding van Windows Genuine Advantage
Maar zoals "hellsnake" al schreef, denk ik ook dat er een ander probleem was met je PC.
Zoals bijvoorbeeld, het niet regelmatig opschonen van overtollige bestanden. (defragmenteren enzo...)
Wat ik toch niet goed snap, 'k dacht dat Genuine reeds vroeger op mijn PC stond...
Maar ja, update kan altijd en ik meen me te herrinneren dat er eens problemen waren met Genuie.
Maar zoals "hellsnake" al schreef, denk ik ook dat er een ander probleem was met je PC.
Zoals bijvoorbeeld, het niet regelmatig opschonen van overtollige bestanden. (defragmenteren enzo...)
Wat ik toch niet goed snap, 'k dacht dat Genuine reeds vroeger op mijn PC stond...
Maar ja, update kan altijd en ik meen me te herrinneren dat er eens problemen waren met Genuie.
- defenderII
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
het probleem met het plots sneller worden van de pc kan moeilijk iets te maken hebben met overtollige bestande/spyware of anderen. Dit gebeurt op regelmatige basis via de taskmanager en dit is 3 dagen geleden. T'is daarmee dat ik dacht dat het met die update te maken had maar ja, er zal wel een andere, meer aannemelijke, uitleg zijn zeker. 
en idd ik dacht ook dat die WGA al langer er op stond
en idd ik dacht ook dat die WGA al langer er op stond
dit is het nieuwsbericht ervan op tweakers: http://tweakers.net/nieuws/46417/
Hij is dus gewoon verbeterd.De nieuwe versie van wga moet een beter onderscheid tussen legaal en illegaal kunnen maken en heeft bovendien nog een derde mogelijkheid: ook de uitslag 'onzeker' is mogelijk.
defenderII schreef:leve de windows updates
http://uk.theinquirer.net/?article=38096HAVING RUN SOME TESTS, hacks at German wire Heise revealed that Microsoft's updated Windows Genuine Advantage Notification phones home when the installation is aborted.
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Je krijgt daar haast iedere twee weken een nieuwe "verbeterde" versie van via Windows Update. Men is gewoon de gaten aan het dicht timmeren in de hoop dat iedereen die door de mand valt zich een officieel Vista exemplaartje kooptBlue-Sky schreef:Wat ik toch niet goed snap, 'k dacht dat Genuine reeds vroeger op mijn PC stond...