drivers VGA kaart

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb dus een probleem met mijn vga kaart.
Wanneer ik een driver hoger dan 78.01 (vrij oude nog) instaleer dan slagen al mijn games vast en achteraf een BSOD

Ik heb een asus 7800 gt en asus a8n sli delux mobo.
Ik heb al geprobeerd om asus zelf te mailen maar met firefox geraak ik vanaf ik graphic card geselecteerd heb niet meer bij de verzendknop en bij IE krijg ik een java fout en dit op 2 verschillende pc's.
Dus is er mischien nog iemand met een gelijkaardig probleem of iemand die mij een oplossing kan geven?

Alvast bedankt.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

metal schreef:Ik heb dus een probleem met mijn vga kaart.
Wanneer ik een driver hoger dan 78.01 (vrij oude nog) instaleer dan slagen al mijn games vast en achteraf een BSOD

Ik heb al geprobeerd om asus zelf te mailen maar met firefox geraak ik vanaf ik graphic card geselecteerd heb niet meer bij de verzendknop en bij IE krijg ik een java fout en dit op 2 verschillende pc's.
Dus is er mischien nog iemand met een gelijkaardig probleem of iemand die mij een oplossing kan geven?

Alvast bedankt.
Je hebt hier eigelijk meerdere problemen bij één.
Je begint best met je drivers volledig te verwijderen, dit kan je doen met driver cleaner zoeken op sites als softpedia, tucows, ... voor een gratis versie. Rebooten en daarna de laatste nieuwe te installeren. De nieuwe haal je niet van de asus site maar van de nvidia site.

Die drivers zijn al zeer oud, ze zitten momenteel aan 93.71 :)
MJ
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

metal
Elite Poster
Elite Poster

flt schreef:
metal schreef:Ik heb dus een probleem met mijn vga kaart.

Alvast bedankt.
Je hebt hier eigelijk meerdere problemen bij één.
Je begint best met je drivers volledig te verwijderen, dit kan je doen met driver cleaner zoeken op sites als softpedia, tucows, ... voor een gratis versie. Rebooten en daarna de laatste nieuwe te installeren. De nieuwe haal je niet van de asus site maar van de nvidia site.

Die drivers zijn al zeer oud, ze zitten momenteel aan 93.71 :)

ik heb de 97.46 voor de vista gedownload en geinstaleerd op een kale windows en dan gaf hem die error. dus die drivers zullen dan ook wel nie helpen waarschijnlijk. En deze problemen ndervind ik vanaf de forceware drivers. dus mischien dat die drivers iets anders doen als de gewone drivers.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

metal schreef:... voor de vista
Dat had je in je eerste post moeten vermelden :) Er zijn nog geen goede forcewares voor Vista, en de versienummers zijn trouwens 100.xx ...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
Bedankt: 115 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Je kan misschien de beta drivers eens proberen.

http://www.nzone.com/object/nzone_downl ... river.html
metal
Elite Poster
Elite Poster

sorry dak da er niet bijgezegd heb. Ik zal die nieuwe eens downloaden en proberen te instaleren se. Bedankt.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Met Vista & de laatste officiële drivers (dus geen beta's) geen problemen hier. Eens kijken in apparaatbeheer of er geen problemen zijn met AGP drivers?
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”