Ik heb dus een probleem met mijn vga kaart.
Wanneer ik een driver hoger dan 78.01 (vrij oude nog) instaleer dan slagen al mijn games vast en achteraf een BSOD
Ik heb een asus 7800 gt en asus a8n sli delux mobo.
Ik heb al geprobeerd om asus zelf te mailen maar met firefox geraak ik vanaf ik graphic card geselecteerd heb niet meer bij de verzendknop en bij IE krijg ik een java fout en dit op 2 verschillende pc's.
Dus is er mischien nog iemand met een gelijkaardig probleem of iemand die mij een oplossing kan geven?
Alvast bedankt.
drivers VGA kaart
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Je hebt hier eigelijk meerdere problemen bij één.metal schreef:Ik heb dus een probleem met mijn vga kaart.
Wanneer ik een driver hoger dan 78.01 (vrij oude nog) instaleer dan slagen al mijn games vast en achteraf een BSOD
Ik heb al geprobeerd om asus zelf te mailen maar met firefox geraak ik vanaf ik graphic card geselecteerd heb niet meer bij de verzendknop en bij IE krijg ik een java fout en dit op 2 verschillende pc's.
Dus is er mischien nog iemand met een gelijkaardig probleem of iemand die mij een oplossing kan geven?
Alvast bedankt.
Je begint best met je drivers volledig te verwijderen, dit kan je doen met driver cleaner zoeken op sites als softpedia, tucows, ... voor een gratis versie. Rebooten en daarna de laatste nieuwe te installeren. De nieuwe haal je niet van de asus site maar van de nvidia site.
Die drivers zijn al zeer oud, ze zitten momenteel aan 93.71

- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
flt schreef:Je hebt hier eigelijk meerdere problemen bij één.metal schreef:Ik heb dus een probleem met mijn vga kaart.
Alvast bedankt.
Je begint best met je drivers volledig te verwijderen, dit kan je doen met driver cleaner zoeken op sites als softpedia, tucows, ... voor een gratis versie. Rebooten en daarna de laatste nieuwe te installeren. De nieuwe haal je niet van de asus site maar van de nvidia site.
Die drivers zijn al zeer oud, ze zitten momenteel aan 93.71
ik heb de 97.46 voor de vista gedownload en geinstaleerd op een kale windows en dan gaf hem die error. dus die drivers zullen dan ook wel nie helpen waarschijnlijk. En deze problemen ndervind ik vanaf de forceware drivers. dus mischien dat die drivers iets anders doen als de gewone drivers.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 771 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Dat had je in je eerste post moeten vermeldenmetal schreef:... voor de vista

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz