Heb een laptop Acer9300, krijg geen verbinding met mijn kaart in de laptop wel met een USB kaart (draadloos). Ik denk dat ik het MAC adress van die kaart moet hebben. Zoja waar kan ik deze vinden.
Ten tweede mijn verbinding blijft maar juist 10 min duren en dan moet ik een nieuwe verbinding maken. Dit gebeurt dan natuurlijk met mijn USB kaart. Enig idee waar ik dit kan aanpassen.
Groetjes en bedank bij voorbaat.
Franky
hilips 660/18
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Heeft uw "usb wifi key" die "onboard wifi" niet uitgezet ?
Da 2e is waarschijnlijk het gevolg van uw "lease time" die ge vanuit het dhcp proces krijgt.
Da 2e is waarschijnlijk het gevolg van uw "lease time" die ge vanuit het dhcp proces krijgt.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Bij Acer is dit meestal een druk knopje vooraan het toestel ( geeft ook licht ), het links is bluetooth, het rechtse de wifi ! 

Bedankt voor de reactie maar dat knopje staat aan en brand. Toch valt mijn verbinding steeds weg na 5 tot 10 min. In mijn router staat de "leasetime" nu op "forever" dus dat is ook geklaard. Ik heb gisteren zelfs nog geprobeert mijn router volledig opnieuw te configuren. Dit is gelukt maar nog steeds valt mijn verbinding weg. Om knetter gek van te worden. Zelfs op een afstand van 1 meter van de router.
Alle hulp welkom
Alle hulp welkom
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Heeft er niets mee te maken aangezien leases automatisch verlengd worden.Franky193 schreef:In mijn router staat de "leasetime" nu op "forever" dus dat is ook geklaard.
Wat versta je trouwens onder wegvallen... is je WLAN nog connected, heb je geen IP meer, doet het gewoon niets meer, ...
De verbinding valt gewoon weg. Opnieuw verbinden is de enige oplossing. Ondertuss heb ik geprobeert om mijn SSID te hernoemen en dit lijkt raar maar waar te helpen. En verklaring hiervoor heb ik niet maar het helpt blijkbaar wel. Zou enkel de reden graag willen begrijpen.