(ik had hier al eerder een topic maar omdat dit een ander probleem is heb ik maar een nieuwe topic actief gemaakt

ik wil dus met oude laptop als 'screen' gebruiken (zie http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight= )
ik maak gebruik van gratis network magic programma om de computers actief te maken in het zelfde netwerk bij men 2xp computers is dit automatisch gelukt. maar ik heb het programma ook op de laptop geinstalleerd (windows ME versie) en daar meld network magic dat er geen netwerk gevonden is.
nochtans als ik de draadloze usb stick inplug komt er in men takenbalk onderaan een symbooltje dat ik verbonden ben met het draadloos netwerk de naam van het netwerk word ook vermeld.
Nadien heb ik dit proberen oplossen door een netwerk 'disc' aant te maken in windows XP die ik vervolgens op de windows ME laptop geinstalleerd heb. alles verliep zonder errors maar toch kan ik het draadloos netwerk niet op met deze laptop. als ik de draadloze usbstick in een andere computer (met windows XP) plug krijg ik automatisch verbinding
wat kan het probleem zijn volgens jullie?
hopelijk geraken jullie wijs uit men verhaal

bedankt hé