Nu zijn ze toch te ver gegaan... !!!

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Ofloo schreef: Nu dat router verhaal, je gaat me toch niet wijs maken dat ISP's mensen aannemen voor support die zelf niet met een computer overweg kunnen, als je je ogen open trekt wijst het zijn eigen allemaal uit ! En is het allemaal vrij duidelijk als je het mij vraagt tuurlijk zijn er altijd wat snufjes dat je die allemaal niet kent kan ik aannemen, maar basic routerke zou men toch mogen kennen en dat is overal vrijwel hetzelfde.

Ze mogen toch iets of wat op de hoogte zijn, men gaat toch niet zeggen dat m'n geen WRT54G kent van linksys dit is wereldwijd één van de meest populaire wifi routers.. 'k ben zeker dat je aan sommige helpdeskers vraagt wat linksys is dat men het gewoon niet weet ! wat ik gewoon schandalig vind.
Bij Telenet bied men gewoon _geen_ ondersteuning op routers omdat men daar nu eenmaal abonnementen aanbied met meerdere ip's ( dmv een switch / hub ).
Praetorian
Premium Member
Premium Member

The_One schreef:
Als ik jou was zou ik toch wat meer respect tonen voor mensen die dagdagelijks klagende klanten aan de lijn krijgen. Trouwens, de helpdeskmedewerker in kwestie beslist de regel van die routers niet, maar hun management. Dus als je iemand als dom/onnozel/idioot of whatever wil beschuldigen, dan zou je de managers moeten aanpakken en niet de gasten aan de telefoon.
dat vind ik nu eens een goeie opmerking. Ik snap niet dat de meesten geen respect meer kunnen opbrengen voor andere mensen

Persoonlijk ben ik maar 1 keer over de schreef gegaan tegen een helpdeskmedewerker ( ditch :lol:) en dat was omdat realdsl de enige helpdesk is waar ze me niet konden helpen na weken en later zelfs maanden. maar ik heb me direct ook wel verontschuldigd en hij had begrip voor mijn situatie, maar hij ook voor de mijne

een mens moet redelijk blijven he...
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Praetorian schreef: dat vind ik nu eens een goeie opmerking. Ik snap niet dat de meesten geen respect meer kunnen opbrengen voor andere mensen

Persoonlijk ben ik maar 1 keer over de schreef gegaan tegen een helpdeskmedewerker ( ditch :lol:) en dat was omdat realdsl de enige helpdesk is waar ze me niet konden helpen na weken en later zelfs maanden. maar ik heb me direct ook wel verontschuldigd en hij had begrip voor mijn situatie, maar hij ook voor de mijne

een mens moet redelijk blijven he...
Inderdaad, anders ga je op de duur meer en meer gefrusteerde helpdeskmedewerkers crëeren.

BTW, vergeet niet, dit forum is HEEEEEEEL gekend bij Helpdesk medewerkers.
Afbeelding
AgentVortex
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Inderdaad, anders ga je op de duur meer en meer gefrusteerde helpdeskmedewerkers crëeren.

BTW, vergeet niet, dit forum is HEEEEEEEL gekend bij Helpdesk medewerkers.
Inderdaad, ben blij dat andere mensen het ook eens zeggen, ben ook helpdeskmedewerker voor een internationale ISP in het Brusselse en zelf al jaren trouwe klant van Belgacom, nog niet veel problemen mee gehad, enkel een koperpaarstoring op mijn vorig adres en was dag daarna meteen opgelost! Ik kan de mensen van de helpdesk van Skynet/Belgacom niets verwijten, steeds bereidwillig, luistervaardig en het allerbelangrijkste, customer satisfaction !

Ik kan echter wel begrijpen dat er soms wel frustratie kan optreden, doch, ik kan niet meer dan iedereen de goede raad geven eerst grondig de binnenhuisinstallatie en POP te controleren alvorens in paniek naar de helpdesk te bellen ... Iedereen die een beetje thuis is in dit wereldje doet dit spontaan ... Soit men kan er uren over discussieren eh :-D

Kind Regards,

Agent V.
D3bian
Elite Poster
Elite Poster

Inderdaad Agent V, couldn't agree more.
Afbeelding
vanidian
Member
Member

Zolang het aantal onderbrekingen zich tot 1 of 2 maal per maand beperkte heb ik nooit iets gezegd. Maar Skynet Turboline was te zwaar voor de versleten telefoonlijn (1950-60) die daar lag (1999) en nog steeds ligt. Bij BC hadden ze dat moeten weten.... Maar ja verkopen is het belangrijkste. Service hinkt daarachter ver achter aan. Op het laatste van mijn Skyperiode (1999) werden dat meer dan 10 onderbrekingen per maand en soms onderbrekingen van 1 tot 2 dagen... Soms werkte het internet en dan weer niet... Telefoon idem... Ik kan u garanderen dat je het tenslotte opgeeft...
D3bian
Elite Poster
Elite Poster

Beste, heb zelf het probleem gehad, maar toegegeven als je zelf bij een ISP werkt ken je er meer van en raak je minder snel gefrustreerd
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”