Bij Telenet bied men gewoon _geen_ ondersteuning op routers omdat men daar nu eenmaal abonnementen aanbied met meerdere ip's ( dmv een switch / hub ).Ofloo schreef: Nu dat router verhaal, je gaat me toch niet wijs maken dat ISP's mensen aannemen voor support die zelf niet met een computer overweg kunnen, als je je ogen open trekt wijst het zijn eigen allemaal uit ! En is het allemaal vrij duidelijk als je het mij vraagt tuurlijk zijn er altijd wat snufjes dat je die allemaal niet kent kan ik aannemen, maar basic routerke zou men toch mogen kennen en dat is overal vrijwel hetzelfde.
Ze mogen toch iets of wat op de hoogte zijn, men gaat toch niet zeggen dat m'n geen WRT54G kent van linksys dit is wereldwijd één van de meest populaire wifi routers.. 'k ben zeker dat je aan sommige helpdeskers vraagt wat linksys is dat men het gewoon niet weet ! wat ik gewoon schandalig vind.
Nu zijn ze toch te ver gegaan... !!!
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
dat vind ik nu eens een goeie opmerking. Ik snap niet dat de meesten geen respect meer kunnen opbrengen voor andere mensenThe_One schreef:
Als ik jou was zou ik toch wat meer respect tonen voor mensen die dagdagelijks klagende klanten aan de lijn krijgen. Trouwens, de helpdeskmedewerker in kwestie beslist de regel van die routers niet, maar hun management. Dus als je iemand als dom/onnozel/idioot of whatever wil beschuldigen, dan zou je de managers moeten aanpakken en niet de gasten aan de telefoon.
Persoonlijk ben ik maar 1 keer over de schreef gegaan tegen een helpdeskmedewerker ( ditch

een mens moet redelijk blijven he...
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1257
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 26 keer
Inderdaad, anders ga je op de duur meer en meer gefrusteerde helpdeskmedewerkers crëeren.Praetorian schreef: dat vind ik nu eens een goeie opmerking. Ik snap niet dat de meesten geen respect meer kunnen opbrengen voor andere mensen
Persoonlijk ben ik maar 1 keer over de schreef gegaan tegen een helpdeskmedewerker ( ditch) en dat was omdat realdsl de enige helpdesk is waar ze me niet konden helpen na weken en later zelfs maanden. maar ik heb me direct ook wel verontschuldigd en hij had begrip voor mijn situatie, maar hij ook voor de mijne
een mens moet redelijk blijven he...
BTW, vergeet niet, dit forum is HEEEEEEEL gekend bij Helpdesk medewerkers.

- AgentVortex
- Plus Member
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 21 jan 2006, 19:32
- Locatie: BE - Antwerp
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Inderdaad, ben blij dat andere mensen het ook eens zeggen, ben ook helpdeskmedewerker voor een internationale ISP in het Brusselse en zelf al jaren trouwe klant van Belgacom, nog niet veel problemen mee gehad, enkel een koperpaarstoring op mijn vorig adres en was dag daarna meteen opgelost! Ik kan de mensen van de helpdesk van Skynet/Belgacom niets verwijten, steeds bereidwillig, luistervaardig en het allerbelangrijkste, customer satisfaction !
Inderdaad, anders ga je op de duur meer en meer gefrusteerde helpdeskmedewerkers crëeren.
BTW, vergeet niet, dit forum is HEEEEEEEL gekend bij Helpdesk medewerkers.
Ik kan echter wel begrijpen dat er soms wel frustratie kan optreden, doch, ik kan niet meer dan iedereen de goede raad geven eerst grondig de binnenhuisinstallatie en POP te controleren alvorens in paniek naar de helpdesk te bellen ... Iedereen die een beetje thuis is in dit wereldje doet dit spontaan ... Soit men kan er uren over discussieren eh

Kind Regards,
Agent V.
Zolang het aantal onderbrekingen zich tot 1 of 2 maal per maand beperkte heb ik nooit iets gezegd. Maar Skynet Turboline was te zwaar voor de versleten telefoonlijn (1950-60) die daar lag (1999) en nog steeds ligt. Bij BC hadden ze dat moeten weten.... Maar ja verkopen is het belangrijkste. Service hinkt daarachter ver achter aan. Op het laatste van mijn Skyperiode (1999) werden dat meer dan 10 onderbrekingen per maand en soms onderbrekingen van 1 tot 2 dagen... Soms werkte het internet en dan weer niet... Telefoon idem... Ik kan u garanderen dat je het tenslotte opgeeft...