Uiteindelijk vandaag eens gebeld naar Belgacom.
Bijna 40min verbonden geweest, gelukkig gratis

Ik leg mijn probleem uit, waarna de BC medewerker met mij eerst enkele vragen wilt doorlopen.
-Heeft u een modem van ons? Neen => geen ondersteuning
-gebruikt u windows ? Neen, mijn vriendin wel => geen ondersteuning, halve ondersteuning lol
"Ach meneer..." zegt de medewerker wat is dit hier? "U download wel heel veel he!"
"Is 26 gig veel, gebruik makend van volumepacks?"... wat ik ook gezegd heb.
"Meneer uw volume packs hoef ik niet te controleren" zegt de BC medewerker tamelijk nors.
Ik vraag waarom ze mij op 448kbit gezet hebben, toch niet omdat ik 26gig gedownload had MET volumepacks!
OK, hij heeft mijn lijn dan gecontroleerd, was blijkbaar ok, ging dan iets nachecken, 12 min een muziekje gehoord, terug lijncheck, weer muziekje, uiteindelijk op 1120Kbit gezet, wat nog altijd een ramp is, uiteindelijk zegt hij, het ligt aan je modem.. had ik al gecheckt samen met bekabeling enzo... hier was alles ok. Te ver van de centrale? Tot over een week altijd aan 3.3Mbit gesurft EN ik ben al 9 jaar probleemloos verbonden met hen.
Check het dan nog eens zegt hij en bel me dan terug.
Gesprek ten einde.
Besluit... ANDERE provider, maandag bel ik.