God is een hotspot (Trends artikel)
De toekomst is draadloos en gratis (Knack artikel)
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
idd, en da tot int belachelijker2504 schreef:De vraag is of Belgie hier rijp voor is... het amerikaanse model waar je in iedere koffieshop en hamburgertent gratis op internet kan gaat er hier moeilijk in waar men overal centen moet voor zien.
Zolang er geen grotere groep, hiermee begint zal niemand starten met zoiets, er heerst hier nog een vrij grote kudde mentaliteit denkekThe_Borg schreef:True, het komt uiteindelijk vaak neer op de bekrompenheid van de ondernemers. Een surfonly hotspot op de vaak praktisch ongebruikte internetverbinding in een zaak is nu toch niet zo een grote kost lijkt me. Als het een meerwaarde aan je restaurant/café geeft, zie ik niet in, waarom je het niet zou plaatsen.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
www.detached.beBlock schreef:Als je al ziet wat "amateurs" aan de praat krijgen in antwerpen, moet er met weinig geld al redelijk wat kunnen.
www.wirelessantwerpen.be
Ik heb het eens getest, het werkte behoorlijk goed. Lokaal data uitwisselen ging snel, internet zat toen een cap op van 20kB/s. Wel volledig gratis natuurlijk.
Niet lachen met 'amateurs' héBlock schreef:Als je al ziet wat "amateurs" aan de praat krijgen in antwerpen, moet er met weinig geld al redelijk wat kunnen.
Hoezo? Ik dacht dat de 2.4GHz band "vrij" was? Of bedoel je dat ze een ISP licentie zouden moeten hebben?r2504 schreef:Niet lachen met 'amateurs' hé... al gaan ze hier wettelijk hun boekje te buiten.
Zover ik weet is het compleet legaal.r2504 schreef:Niet lachen met 'amateurs' héBlock schreef:Als je al ziet wat "amateurs" aan de praat krijgen in antwerpen, moet er met weinig geld al redelijk wat kunnen.... al gaan ze hier wettelijk hun boekje te buiten.
Illegaal zal je bedoelen...prodata schreef:Zover ik weet is het compleet legaal.