Iemand ervaring ?
Nieuw Online.be voor 119.76 € per maand ongelimiteerd ADSL !
-
bambipower
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 249 keer
- Recent bedankt: 1 keer
mja, ik zou er ook niet van verschieten, dat het de zoveelste is die lucht verkoopt....Teebee schreef:Tot je eerste jaar voorbij is, en dan terug op limieten terechtkomt.
tis een rage aan het worden
de koe zegt boe
-
kaween
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
... mogelijk, maar misschien ook niet. De oude (niet meer selecteerbare) Versatel abo's hebben hun unlimited status nog steeds. En de "first users" (pre 31/12/05) hebben al meerdere keren gehoord dat hun status niet zal veranderen zolang ze hun huidige abo niet opzeggen.Teebee schreef:Tot je eerste jaar voorbij is, en dan terug op limieten terechtkomt.
'T is koffiedik kijken natuurlijk. Maar inmiddels is het toch maar lekker 80 Euro + 17,15Euro die ik IEDERE MAAND in mijn zak steek.
-
kaween
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Ah, sorry, had het verkeerd begrepen. Denk ik ook wel : die prijs is volgens mij inderdaad al gecalculeerd met die noodzaak inbegrepen.ZMD schreef:'k Denk dat ze voor die prijs wel wat kunnen investeren en toch unlimited kunnen blijven.Teebee schreef:Tot je eerste jaar voorbij is, en dan terug op limieten terechtkomt.
- dietervanb
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Mij werd destijds gezegd dat de status het eerste jaar niet zal veranderen. Daarna wel. En Kaween, wist niet dat jij zo'n een tele2-fan was gewordenkaween schreef:... mogelijk, maar misschien ook niet. De oude (niet meer selecteerbare) Versatel abo's hebben hun unlimited status nog steeds. En de "first users" (pre 31/12/05) hebben al meerdere keren gehoord dat hun status niet zal veranderen zolang ze hun huidige abo niet opzeggen.Teebee schreef:Tot je eerste jaar voorbij is, en dan terug op limieten terechtkomt.
tja , voor 120€ per maand heb jij bij edpnet 500gb volume (indien er geen limiet zou opzitten tot 100gb per maand) met nachtsurfen kan je zo een tb per maand downloaden... dus ja voor die prijs unlimited zou het ook wel mogen , vraag me enkel af welke particulier aan die prijs dat abbo gaat nemen