Iemand ervaring ?
mja, ik zou er ook niet van verschieten, dat het de zoveelste is die lucht verkoopt....Teebee schreef:Tot je eerste jaar voorbij is, en dan terug op limieten terechtkomt.
... mogelijk, maar misschien ook niet. De oude (niet meer selecteerbare) Versatel abo's hebben hun unlimited status nog steeds. En de "first users" (pre 31/12/05) hebben al meerdere keren gehoord dat hun status niet zal veranderen zolang ze hun huidige abo niet opzeggen.Teebee schreef:Tot je eerste jaar voorbij is, en dan terug op limieten terechtkomt.
Ah, sorry, had het verkeerd begrepen. Denk ik ook wel : die prijs is volgens mij inderdaad al gecalculeerd met die noodzaak inbegrepen.ZMD schreef:'k Denk dat ze voor die prijs wel wat kunnen investeren en toch unlimited kunnen blijven.Teebee schreef:Tot je eerste jaar voorbij is, en dan terug op limieten terechtkomt.
Mij werd destijds gezegd dat de status het eerste jaar niet zal veranderen. Daarna wel. En Kaween, wist niet dat jij zo'n een tele2-fan was gewordenkaween schreef:... mogelijk, maar misschien ook niet. De oude (niet meer selecteerbare) Versatel abo's hebben hun unlimited status nog steeds. En de "first users" (pre 31/12/05) hebben al meerdere keren gehoord dat hun status niet zal veranderen zolang ze hun huidige abo niet opzeggen.Teebee schreef:Tot je eerste jaar voorbij is, en dan terug op limieten terechtkomt.