1 nummer: 080085519 (maken ze via telefoon het order aan inclusief e-sim). Begin juni ook zo een bestelling moeten plaatsen omdat ze mijn order ook waren “kwijtgeraakt”.Rke schreef: 1 dag geleden Heel fijn dat ze ‘toegeven’ dat eSIM vanaf nu mogelijk is, maar dan vraag ik me toch af waarom ik nog altijd geen contract of QR code ontving om mijn nummeroverdracht te kunnen beginnen.
Bestelling 1 werd online geplaatst op 26/08 in de vroege ochtend. Vrijdag kreeg ik te horen (Hey belde me zelf op) dat de bestelling was ‘kwijtgeraakt’ en ik een nieuwe moest plaatsen. Zo gezegd, zo gedaan op vrijdag in de voormiddag. Maar tot nu kreeg ik ook voor de 2e bestelling geen contract of QR code.
Hier zit ik nu met 2 bevestigingsmails waar een bestelnummer op vermeld staat waar ik eigenlijk niks aan heb want ze kunnen niks terugvinden aan de hand van deze nummers.
Klantendienst via whatsapp of live chat bereiken is een regelrechte ramp! Verder dan de AI bot geraakt ge gewoon niet…
Wat een gedoe om klant te kunnen worden. En dat voor een digital only merk… Pffff…
hey! stuurt eSIM naar nieuwe postpaid klanten
- Converted
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 19 keer
-
Rke
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 16 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Update: daarnet rond 17:30 kreeg ik ineens mijn QR code per mail. Deze is van de bestelling van vorige woensdag die zogezegd verloren is gegaan.
Snappen wie het snappen kan!
Enfin, simkaartnummer en mailadres ingegeven om de sim te activeren. Benieuwd naar de effectieve nummeroverdracht.
Update 1/9: sinds deze ochtend is mijn nummer actief bij Hey!. Dit allemaal op basis van de info van woensdag, die dus met heeeeel veel vertraging in het systeem terecht is gekomen. Ben nu wel benieuwd wat met poging 2 en 3 (op aanraden van Hey zelf!!) zal gebeuren.
Snappen wie het snappen kan!
Enfin, simkaartnummer en mailadres ingegeven om de sim te activeren. Benieuwd naar de effectieve nummeroverdracht.
Update 1/9: sinds deze ochtend is mijn nummer actief bij Hey!. Dit allemaal op basis van de info van woensdag, die dus met heeeeel veel vertraging in het systeem terecht is gekomen. Ben nu wel benieuwd wat met poging 2 en 3 (op aanraden van Hey zelf!!) zal gebeuren.
Laatst gewijzigd door Rke 1 dag geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
boulder
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 282 keer
- Bedankt: 284 keer
Allez,, er zit beweging in...
Toegevoegd na 16 uren 41 minuten 34 seconden:
Even melden dat deze voormiddag een berichtje per mail binnenkwam met de QR code voor de e-sim, en deze geactiveerd is.
Het was heel simpel, ik heb ondertussen gebeld en bel al gebeld geworden, dus het systeem werkt.
En er was twijfel of ik de korting ging krijgen of niet, dat is dus wel zo
EDIT: net een mail ontvangen waarbij men zegt dat ik een nieuw abonnement heb bij Hey!, maar daar spreekt men van €9/maand, en 25 GB/maand en zegt men niets over een korting.
Toch weer onduidelijkheid, want in die my Hey! staat dus lopend voordeel -2€ en 10Gb.
Toegevoegd na 16 uren 41 minuten 34 seconden:
Even melden dat deze voormiddag een berichtje per mail binnenkwam met de QR code voor de e-sim, en deze geactiveerd is.
Het was heel simpel, ik heb ondertussen gebeld en bel al gebeld geworden, dus het systeem werkt.
En er was twijfel of ik de korting ging krijgen of niet, dat is dus wel zo
Toch weer onduidelijkheid, want in die my Hey! staat dus lopend voordeel -2€ en 10Gb.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...