Ik kom van een situatie waar ik een pack had met Internet maxi, Proximus TV en 3 GSM's. Ongeveer 115 euro.
Ondertussen al een tijdje de GSM's naar Digi gebracht. Proximus 80 € - Digi 15 €.
En nu net erin geslaagd om Base TV via de app als vervanger voor Proximus TV thuis "verkocht" te krijgen. Proximus 60 € - Digi 15 € - BaseTV 11 €.
Nu zit ik ook in een situatie waar ik vrijer ben om eventueel van Internet provider te wijzigen want 60 € per maand voor unlimited (3 TB) internet over koper 100 Mbit / 30 Mbit is ook nog deftig aan de prijs. Vandaar mijn vraag: waar kan ik heen, het liefst zonder enige onderbreking en zonder interventie van een technieker. Voor mijn intern netwerk heb ik TP link deco.
Situatie: ik woon in Brussel en we hebben momenteel geen coax kabel binnen liggen, dus die optie wil ik momenteel niet nemen. Ook is het zo dat hier al een paar jaar beloofd is dat fiber gaat binnen getrokken worden. Als ik dan ben proximus ga, dan zal de aansluiting gratis zijn. Dus toch een paar vragen.
- blijf ik best bij proximus met het oog op toekomstig fiber?
- indien dat geen verschil maakt, bij welke alternatieve provider kan ik gaan, idealiter met behoud van mijn bbox3 of eventueel met vervanging van de modem maar zonder interventie van een technieker om het zo WAF friendly te houden en het risico op downtime zo laag mogelijk te houden
Zelf zou ik eventueel wel bij edpnet gaan, gezien de goede ervaringen en hun gastvrijheid, maar voldoen zij aan mijn vereisten?