Blijkbaar zijn er hier nog veel mensen met koudwatervrees, dus ik pen ook even mijn ervaringen neer.
Eerste contact was rond januari 2025.Sim kaart omzetten van Orange naar Digi. Dat ging redelijk vlot, maar toch nog even contact moeten hebben met de helpdesk om alles in orde te krijgen.
Met mijn zoon zijn iPhone 12 waren er af en toe verbindings problemen, maar sinds hij een 16e heeft, lijkt dat van de baan.
Ondertussen nog 2 extra nummers toegevoegd en die gingen zonder probleem over.
Opnieuw de oude iPhone 12 gebruikt en nu lijkt die wel goed te werken. LTE Snelheid bij ons thuis is ongeveer 200/50 mbps.
We gaan regelmatig eens naar het buitenland en roaming is ook geen probleem. We zijn in Zwitserland gaan skiën en de roaming ging ook perfect, zonder een zware factuur.
Ik heb een vriend van mij in het Brusselse overtuigd dat ze degelijk een interessante aanbieding hebben. Hij heeft vervolgens zijn Telenet abonnement opgezet en zijn gezin van 5 personen overgezet naar 1gbps fiber en 5 simkaarten. Prijs van 190€ per maand is gezakt naar 55€ per maand, terwijl zijn snelheid op glasvezel 950/950 mbps is.
Dus ondanks alle horror verhalen die ik lees, ben ik toch een tevreden klant.
Mijn grootste overtuiging om klant te worden was om mee te kunnen helpen om het duopolie te doorbreken.
Plots zijn Sim kaarten van 5€ ook mogelijk voor Orange en Telenet.
Ik hoop dat er nog mensen zijn die de (kleine) stap durven zetten en dat de concurrentie weer wat interessanter wordt in België.
Eerste ervaringen Digi
-
ghostboy1993
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Heb je heel goed gedaan !
Ik zou die stap ook zetten als ze een onbeperkte abo hadden was ik meteen van Orange overgestapt.
Fiber kan ik bij mij nemen maar niet van digi helaas want ze hebben maar een X aantal plaatsen in brussel en niets in limburg ...
Ik zou die stap ook zetten als ze een onbeperkte abo hadden was ik meteen van Orange overgestapt.
Fiber kan ik bij mij nemen maar niet van digi helaas want ze hebben maar een X aantal plaatsen in brussel en niets in limburg ...
-
Logic3S
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 9 keer
Hebben ze (intussen) in de praktijk al VoWifi? In mijn geïsoleerde woning is dat wel een must.
Mogelijks off-topic, maar het ding is; ik twijfel hard om het eens te proberen. Maar ik zit momenteel bij Hey, dus het verschil is niet zo heel groot.
Ik heb gewoon heel vaak het idee dat ze hun eigen ruiten ingooien.
GSM abonnement dat interessant is, maar variabel omwille door SMS?
5G Home internet als alternatief voor fiber, maar een FUP van 300GB?
Mogelijks off-topic, maar het ding is; ik twijfel hard om het eens te proberen. Maar ik zit momenteel bij Hey, dus het verschil is niet zo heel groot.
Ik heb gewoon heel vaak het idee dat ze hun eigen ruiten ingooien.
GSM abonnement dat interessant is, maar variabel omwille door SMS?
5G Home internet als alternatief voor fiber, maar een FUP van 300GB?
ISP: Scarlet Loco (100/20Mbps (down/up), 100/35sync)
Modem/Router: Fritzbox 7530 (modem) + Opnsense (router)
Wifi: TP-Link Omada
Mobiel: Samsung Galaxy S20 FE met Hey!
Modem/Router: Fritzbox 7530 (modem) + Opnsense (router)
Wifi: TP-Link Omada
Mobiel: Samsung Galaxy S20 FE met Hey!
-
Pluk
- Starter Plus

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 3 keer
Ikzelf heb vowifi, ga paar seconden op vliegtuigmodus en daarna heb je vowifi. Dus blijkbaar zit het nog in de test-fase. Was voor volte ook zo, na paar maanden dat ik volte al zag staan, officieel bericht van digi dat volte werkt. Verwacht voor vowifi hetzelfde.
-
woutervh
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 237 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb geen slechte ervaringen. Mijn 2 kinderen hebben het €3 abonnement. Elke maand krijg ik een factuur van €6 en wat centiemen van als ze eens gebeld hebben. En verder voldoet dit voor de volle 100%
- heist_175
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 531 keer
- Bedankt: 1273 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Hier evenmin slechte ervaringen.
Elke maand €10 (€5 x 2) en recent naar Zwitserland geweest en ik moest een paar centiemen meer betalen, omdat ze 1,5Gb verbruikt hadden.
Kan ik wel mee leven