Mobilhome in panne

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 21 keer
Provider
Te Koop forum

Hoi
Even de hulp van Userbase inroepen: ik verhuur mijn mobilhome via Goboony. Huurder is vandaag vertrokken en aangekomen op zijn bestemming (oef...). Helaas platte band vastgesteld en ze hebben er geen kennis van een reservewiel van de mobilhome te plaatsen (ik zou dat eerlijk gezegd ook niet kunnen, daarvoor is een pechverzekering toch?).
De huurder nam contact op met de dagverzekering van Goboony maar daar stuurden ze hem weg met de melding dat ze enkel buiten België helpen. Vreemd, ik lees daarvan niets terug in de voorwaarden. Het is de eerste keer dat ik die verzekering moet aanspreken en ze doen zichzelf weer alle eer aan :eek:
Nu, ik wil de huurder uiteraard niet in de steek laten. Morgen neem ik zelf contact op met de verzekeraar en Goboony maar aangezien het morgen vrijdag is, wil ik het weekend voor zijn en bij deze onderstaande vraag lanceren:
Wie kent in de buurt van Wommelgem een betrouwbare garagehouder of mobilhomezaak die ter plaatse kan komen om het reservewiel te plaatsen?
Uiteraard tegen betaling (mits factuur).
Hopelijk kan de pechverhelping dit morgen komen doen, maar ik gok liever op 2 paarden!
Merci alvast voor een evt adres/tel nr
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 159 keer
Bedankt: 119 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

volgens mij doet Q-Team op de Noorderlaan dat.

https://www.qteam.be/

Die hebben toch ne gast die met een busje rond rijdt. Kan wel zijn dat dat enkel voor bedrijven is.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 550 keer
Bedankt: 718 keer
Provider

zoeken op bandencentrale wommelgem en bel wat rond.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 232 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Bandencentrale donckers, die komen ter plekke en zitten vlakbij.
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Niet helemaal zeker maar voor de toekomst, misschien dekt de total assistance dit wel, gratis als je er tankt (en er voor inschrijft)
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Provider
Te Koop forum

Nee, dergelijke verzekeringen (en ook VAB/Touring) dekken enkel voor jezelf en je partner maar niet als je verhuurt!
Dus de Goboony verzekering is dus wel een must.
Ondertussen is alles in orde: Goboony verzekering was in fout. Uiteraard wél dekking in België én ook voor platte band.
Na nieuwe telefoon is depannage gekomen en wiel is vervangen.
Merci toch voor de tips!
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

De totalpechhulp is gelinkt aan je nummerplaat, ongeacht wie er met de auto op pad is. Ik heb ook verhuurd via goboony met total assistance en er gebruik van gemaakt. Het enige waar ik niet zeker van ben is of het niet beperkt is tot 'slepen naar de garage of naar huis'
J.
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Provider
Te Koop forum

Aha! Wist ik niet. Ga me eens verder informeren. Mochten er nog interessante zaken uitkomen post ik het hier. Je weet maar nooit dat er ooit iemand gebruik van kan maken.

Maar wat je zegt geldt voor Total hé. Niet voor VAB dacht ik ?

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

jaja, dat is voor total, 3 weken gratis pechverhelping als je 25L of meer tankt.
J.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”