Even de hulp van Userbase inroepen: ik verhuur mijn mobilhome via Goboony. Huurder is vandaag vertrokken en aangekomen op zijn bestemming (oef...). Helaas platte band vastgesteld en ze hebben er geen kennis van een reservewiel van de mobilhome te plaatsen (ik zou dat eerlijk gezegd ook niet kunnen, daarvoor is een pechverzekering toch?).
De huurder nam contact op met de dagverzekering van Goboony maar daar stuurden ze hem weg met de melding dat ze enkel buiten België helpen. Vreemd, ik lees daarvan niets terug in de voorwaarden. Het is de eerste keer dat ik die verzekering moet aanspreken en ze doen zichzelf weer alle eer aan
Nu, ik wil de huurder uiteraard niet in de steek laten. Morgen neem ik zelf contact op met de verzekeraar en Goboony maar aangezien het morgen vrijdag is, wil ik het weekend voor zijn en bij deze onderstaande vraag lanceren:
Wie kent in de buurt van Wommelgem een betrouwbare garagehouder of mobilhomezaak die ter plaatse kan komen om het reservewiel te plaatsen?
Uiteraard tegen betaling (mits factuur).
Hopelijk kan de pechverhelping dit morgen komen doen, maar ik gok liever op 2 paarden!
Merci alvast voor een evt adres/tel nr