Weet iemand een goede (goedkope) plaats om een vast nummer te parkeren?
Op zich is WeePee geen slechte optie aan 6c/dag en heb ik het voordeel dat ik het nummer ook daadwerkelijk kan gebruiken (alhoewel geen echte must), maar verder ken ik geen andere opties.
Bij OVH zie ik €1,19/maand, maar niet direct of ik bij aanvraag een (Belgisch) telefoonnummer kan porteren en of daar een extra kost aan verbonden is?
ovh is de goedkoopste, en ja, ze ondersteunen belgische nummerportaties.
let wel; ik weet niet zeker of je nog kon bellen met een gewoon voip toestel, of dat je verplicht hun softphone moest gebruiken bij voip decouverte,
maar als het is om te parkeren maakt dat niet uit.
Indigiswe schreef: 5 maanden geleden
Op zich is WeePee geen slechte optie aan 6c/dag en heb ik het voordeel dat ik het nummer ook daadwerkelijk kan gebruiken (alhoewel geen echte must), maar verder ken ik geen andere opties.
Hou er rekening mee dat je bij WeePee (éénmalig) 6€ betaalt voor de "in"portering.
Indigiswe schreef: 5 maanden geleden
Bij OVH zie ik €1,19/maand, maar niet direct of ik bij aanvraag een (Belgisch) telefoonnummer kan porteren en of daar een extra kost aan verbonden is?
Bij OVH krijg je standard één Belgisch nummer (uit de OVH nummer pool).
Daarna kan je een Begisch nummer uitporteren naar jouw OVH lijn (die dan 2 nummers heeft)
Bij de instellingen kan je dan kiezen met welk nummer je uitbelt.
Maar om het nummer over te dragen zijn er geen kosten, parkeren zal €1,19/maand kosten.
Snel getracht de bestelling dan te starten bij OVH (na het aanmaken van een account), maar bij het doorgaan naar de volgende stap krijg ik deze boodschap:
waarna ik een error 404 krijg bij het klikken op 'Continuer'. Zou ik iets over het hoofd hebben gezien bij het creëren van mijn account?