Nummer parkeren

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
Indigiswe
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

Weet iemand een goede (goedkope) plaats om een vast nummer te parkeren?
Op zich is WeePee geen slechte optie aan 6c/dag en heb ik het voordeel dat ik het nummer ook daadwerkelijk kan gebruiken (alhoewel geen echte must), maar verder ken ik geen andere opties.

Bij OVH zie ik €1,19/maand, maar niet direct of ik bij aanvraag een (Belgisch) telefoonnummer kan porteren en of daar een extra kost aan verbonden is?

Iemand tips? Bedankt! :-D
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 651 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

ovh is de goedkoopste, en ja, ze ondersteunen belgische nummerportaties.

let wel; ik weet niet zeker of je nog kon bellen met een gewoon voip toestel, of dat je verplicht hun softphone moest gebruiken bij voip decouverte,
maar als het is om te parkeren maakt dat niet uit.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 3912 keer
Recent bedankt: 15 keer
Provider

Indigiswe schreef: 5 maanden geleden Op zich is WeePee geen slechte optie aan 6c/dag en heb ik het voordeel dat ik het nummer ook daadwerkelijk kan gebruiken (alhoewel geen echte must), maar verder ken ik geen andere opties.
Hou er rekening mee dat je bij WeePee (éénmalig) 6€ betaalt voor de "in"portering.
Indigiswe schreef: 5 maanden geleden Bij OVH zie ik €1,19/maand, maar niet direct of ik bij aanvraag een (Belgisch) telefoonnummer kan porteren en of daar een extra kost aan verbonden is?
Bij OVH krijg je standard één Belgisch nummer (uit de OVH nummer pool).
Daarna kan je een Begisch nummer uitporteren naar jouw OVH lijn (die dan 2 nummers heeft)
Bij de instellingen kan je dan kiezen met welk nummer je uitbelt.

Maar om het nummer over te dragen zijn er geen kosten, parkeren zal €1,19/maand kosten.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.24 BETA, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Indigiswe
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

Bedankt beiden voor de snelle reactie!

Snel getracht de bestelling dan te starten bij OVH (na het aanmaken van een account), maar bij het doorgaan naar de volgende stap krijg ik deze boodschap:

Afbeelding

waarna ik een error 404 krijg bij het klikken op 'Continuer'. Zou ik iets over het hoofd hebben gezien bij het creëren van mijn account?
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 278 keer
Bedankt: 2038 keer
Recent bedankt: 15 keer

Je moet als website-taal OVHcloud France(francais) kiezen: viewtopic.php?p=1047782#p1047782
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”