Planbureau: 8 nieuwe kerncentrales zijn nodig
- Matt555
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 51 keer
Windows Tablet
Windows 11 Home 64-bit ,
Intel Core m3 7Y30 @ 1.10GHz 47 °C
Kaby Lake-U/Y 14nm Technology
RAM
8.00GB Single-Channel DDR3 @ 931MHz (14-17-17-40)
238GB Netac SSD 256GB (SATA (SSD))
Motherboard
CHUWI Innovation And Technology(ShenZhen)co.Ltd UBook Pro
Windows 11 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 752 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Weersonafhankelijk, zeg het in Japan. De meeste kerncentrales liggen dan ook nog eens aan de kust of aan water. Anderen worden bestookt in een conflict.
Het is wel duidelijk dat sommige mensen echt geen zier om volgende generaties geven, ik blijf dat vreemd vinden ondanks dat ik zelf geen kinderen heb. Als de mens verder doet met de vernietiging van zijn leefomgeving zullen we inderdaad gelijk de dino's varen, iemand onlangs nog eentje levend gezien? Juist. Just survive was dus ook niet de beste strategie.
Het is wel duidelijk dat sommige mensen echt geen zier om volgende generaties geven, ik blijf dat vreemd vinden ondanks dat ik zelf geen kinderen heb. Als de mens verder doet met de vernietiging van zijn leefomgeving zullen we inderdaad gelijk de dino's varen, iemand onlangs nog eentje levend gezien? Juist. Just survive was dus ook niet de beste strategie.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Matt555
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 220 keer
- Bedankt: 51 keer
t'zijn meer de bijschriften die ik lees je postings aangaande in https://reportersonline.nl/trump-dag-35 ... en-te-tol/....on4bam schreef: 13 uren geleden Daar staat wel dagelijks iets nieuws in, de kernenergiediscussie is al jaren hetzelfde.
Windows Tablet
Windows 11 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
Windows 11 Home 64-bit ,
RAM
Motherboard
-
woutervh
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 220 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Matt555 schreef: 15 uren geleden Noorwegen wekt ‘dode’ olievelden opnieuw tot leven in Noordzee, terwijl “domme Britse buurman” toekijkt en de rekening betaalt
https://www.hln.be/buitenland/noorwegen ... ~a3f7cac3/
kwa toekomstvisie ook wel geen vetpot natuurlijkNoorwegen stelt dat dit plan helpt om de productie nog zeker tien jaar op een hoog niveau te houden.
Leg je die eens uit aub? Het lijkt me eerder dat je zelf in die val trapt eigenlijk... Een temperatuurstijging in de laatste 50 jaar gebruiken om een klimaatverandering aan te duiden. Een klimaat dat op aarde nog nooit stabiel is gebleven (tropisch, ijstijden, zeespiegelstijgingen en dalingen), nog voor er ook maar één mens rondliep. Aardbewoners moeten zich al altijd aanpassen aan de grillen van natuur en klimaat.Dizzy schreef: 17 uren geleden Het is de fout die velen maken, een momentopname gebruiken om een trend in te schatten die over veel langere termijn loopt.
Ik heb er 3 lopen, en wil net onze leefomgeving wel in stand houden. Maar hoe ik dat zie strookt gewoon niet met hoe jij dat ziet. Een leefomgeving in stand houden doe je imho niet door alle land en meren vol te leggen met zonnepanelen. Zeeën vol windmolens, ergens aangevuld met kunstmatige stuwmeren + chemische troep in batterijen (met bijhorende oorlogen, of geloof jij ook echt dat oorlogen om de democratie gaan?).Dizzy schreef: 13 uren geleden Het is wel duidelijk dat sommige mensen echt geen zier om volgende generaties geven, ik blijf dat vreemd vinden ondanks dat ik zelf geen kinderen heb. Als de mens verder doet met de vernietiging van zijn leefomgeving zullen we inderdaad gelijk de dino's varen, iemand onlangs nog eentje levend gezien? Juist. Just survive was dus ook niet de beste strategie.
Ja kernrampen zijn gebeurd, en gaan nog gebeuren. Maar dat is dan maar een risico te nemen. Japan gaat zijn kerncentrales weer opstarten. Tjernobil hebben ze pas een paar jaar terug helemaal stil gelegd. Daarrond is een enorm natuurreservaat ontstaan, want de mens moest er weg. Het is echt niet de kerncentrale of eventuele kernramp die een probleem is voor de natuur. Het is de mens zelf... (linkje: https://scientias.nl/35-jaar-na-tsjerno ... uurgebied/)
En ja, ik heb vanmorgen nog mijn dino's gevoerd, en met een beetje sjance heb ik er morgen een eitje van