Och zo erg is het niet he ! ......we hebben maar 10 jaar achterstand nietwaar door altijd op VS ( en niet alleen op Trump ) te rekenen ....(sarcasme , geen Suskes en Wiskes ,LOL)Petrikske schreef: 2 dagen geleden oor Petrikske » 54 minuten geleden
Matt555 schreef: 6 uren geleden
Bom onder NAVO? Wetsvoorstel wil VS definitief uit bondgenootschap halen: “Relikwie uit Koude Oorlog”
Had je dan ook iets anders verwacht dan??
Het is precies om die reden die ik eerder vernoemde dat het hoog tijd word dat de EU en bijkomend de Navo zonder orange baboon de hakken in het zand gaat zetten tegen dictatoriale graaiers met Don TACO op kop.
Het staat jou natuurlijk vrij om te dwepen met dergelijke figuren, maar wees dan wel bereid om de vele geplogenheden waarvan je nu ongebreideld kan genieten vaarwel te zeggen.
Vraag me af of ZEL. het ook prettig nieuws gaat vinden , want van dat hangt hij ook af , of denk je dat de E.U.alleen nog daarvoor een schatkamer onder die zichtbaar komende bodem extra in Petto heeft ...?
De klok is tikkende ...
Trouwens "die vele geplogenheden waarvan je nu ongebreideld kan genieten vaarwel te zeggen " zijn er NU niet alleen voor mij hoor .... realisme ontbreekt je nog altijd ,