Ik herinner me nog de €14 voor 80 GB promo in de zomer van 2024. Het is ondertussen bijna 2026 en de promo wordt al 50 keer verlengd.
Ik denk dat ze alweer een eeuwige promo gaan lanceren.
Hey! Mobile S ( mobiele abbo )
- VossyGamer
- Pro Member

- Berichten: 294
- Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 74 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Mijn fever dream is dat ze de lifetime € 5-korting terugbrengen. The good old days.
Internet: BASE – € 40/maand
200/20 Mbps | Via F!B 6660 Cable
Mobiel: Orange – € 13/maand
Medium-abo | 1j. promo, dan terug nr. Hey
Jobstudent @ Proximus Center
200/20 Mbps | Via F!B 6660 Cable
Mobiel: Orange – € 13/maand
Medium-abo | 1j. promo, dan terug nr. Hey
Jobstudent @ Proximus Center
-
michaelbelgium
- Member

- Berichten: 89
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 20 keer
Tja waarschijnlijkPatje schreef: 1 week geleden En Hey is terug met hun 5 € abo , voelen ze soms nattigheid ??? ( Digi syndroom )
https://www.heytelecom.be/nl/gsm-abonnementen
Maar bij digi is het nu 5€ voor 20GB dus ja, in principe geen reden om naar Hey te gaan
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
- Patje
- Elite Poster

- Berichten: 3701
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 268 keer
- Bedankt: 110 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ik doelde meer op hun nieuwe prepaid van 5 € met 15 GB
https://www.digi-belgium.be/nl/prepaid-simkaart
https://www.digi-belgium.be/nl/prepaid-simkaart
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
Steven_09
- Plus Member

- Berichten: 176
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 74 keer
Is er al iemand in geslaagd om een andere formule (M, L of XL) naar deze opnieuw gelanceerde 'S' om te zetten? Via de app en website is dat niet mogelijk. Ik heb gebeld, maar ze beweerden dat het niet 'in het systeem zichtbaar was' en vroegen om 'later' nog eens terug te bellen. Ik zit nu op een 'M' van 9 euro, waarvan ze de prijs 2 weken na intekenen lieten zakken naar 7 euro en me die korting ook niet wilden geven (ik kreeg toen wel 10%, zit dus aan 8,10 euro/mnd voor 25 gig waarvan ik er ... 3 gebruik).
Als het niet lukt om dat deze week in orde te krijgen, ga ik kort overstappen naar andere provider en van daar terug naar Hey S. Ruim 60% meer betalen voor 25GB volume waarvan ik bijna 90% niet gebruik, dat kan ik niet
Als het niet lukt om dat deze week in orde te krijgen, ga ik kort overstappen naar andere provider en van daar terug naar Hey S. Ruim 60% meer betalen voor 25GB volume waarvan ik bijna 90% niet gebruik, dat kan ik niet
- Splitter
- Elite Poster

- Berichten: 6045
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 622 keer
- Recent bedankt: 4 keer
ik wou met die multiproduct dinges origineel omschakelen van de S naar de L (dus het dubbele betalen maandelijks, gewoon voor de extra buffer, en omdat ik de M toch niet aan 7 kreeg, dus 9 voor 25 of 10 voor 80 was een easy choice.... maar dat kreeg ik ook niet geflikt bij hen, dus blijf ik daar mooi op de S zitten en zal mijn werksim wel als primary houden voor data 
(de 1ne locatie waar ik zeker base/orange moest hebben omdat pxm er niet op de mast in de buurt zat, heeft sinds dit jaar ook een antenne - dus de originele reden die ik had om 2 providers te houden is zelfs verdwenen)
(de 1ne locatie waar ik zeker base/orange moest hebben omdat pxm er niet op de mast in de buurt zat, heeft sinds dit jaar ook een antenne - dus de originele reden die ik had om 2 providers te houden is zelfs verdwenen)
Ik heb vorige week mijn vriendin laten overschakelen van Mobile S (€5) naar Mobile M (€7), dus met lifetime €2 korting, via helpdesk en dat werd direct geregeld zonder problemen of discussie. Dit hangt volgens mij af wie je bij helpdesk aan de lijn/chat hebt. Ik zou zeggen probeer het nog eens opnieuw en wie weet krijg je wel een behulpzame helpdeskmedewerker aan de lijn/chat.Steven_09 schreef: 1 week geleden Is er al iemand in geslaagd om een andere formule (M, L of XL) naar deze opnieuw gelanceerde 'S' om te zetten? Via de app en website is dat niet mogelijk. Ik heb gebeld, maar ze beweerden dat het niet 'in het systeem zichtbaar was' en vroegen om 'later' nog eens terug te bellen. Ik zit nu op een 'M' van 9 euro, waarvan ze de prijs 2 weken na intekenen lieten zakken naar 7 euro en me die korting ook niet wilden geven (ik kreeg toen wel 10%, zit dus aan 8,10 euro/mnd voor 25 gig waarvan ik er ... 3 gebruik).
Als het niet lukt om dat deze week in orde te krijgen, ga ik kort overstappen naar andere provider en van daar terug naar Hey S. Ruim 60% meer betalen voor 25GB volume waarvan ik bijna 90% niet gebruik, dat kan ik niet![]()
Mobiel: hey! mobile M 35GB €4
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light / BASE TV
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light / BASE TV
-
Steven_09
- Plus Member

- Berichten: 176
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 74 keer
Vanavond zelf nog eens geïnformeerd hoe het zat met mijn omschakeling van Mobile M naar Mobile S, en kreeg snel reactie, helaas niet echt goed nieuws: “Mobile S is enkel voor nieuwe klanten, bestaande klanten kunnen niet omschakelen naar deze formule”. Mag dat zomaar? Een promotie die niet aan bestaande klanten toegekend wordt, dat is een gangbare praktijk, maar een volledige tariefformule uitsluiten voor bestaande klanten, dat is nieuw…
Eigenlijk zou ik klacht moeten indienen bij de ombudsman telecom, maar omdat zo’n verhaal minstens enkele weken duurt, en de promo op Mobile S ook maar tot 8/12 loopt, heb ik voor de korte pijn gekozen en heb mijn overstap naar Proximus in gang gezet. Daar is momenteel een Black Friday promo met 2 maanden gratis op alle abonnementen. Geeft me de kans om terug naar Hey te gaan als ‘nieuwe’ klant. Liefst Mobile S aan 5 euro, maar zelfs als die niet meer beschikbaar zou zijn, dan heb ik nog altijd Mobile M aan 7 euro, en dat is goedkoper dan wat Hey me momenteel aanrekent voor diezelfde M formule.
Eigenlijk zou ik klacht moeten indienen bij de ombudsman telecom, maar omdat zo’n verhaal minstens enkele weken duurt, en de promo op Mobile S ook maar tot 8/12 loopt, heb ik voor de korte pijn gekozen en heb mijn overstap naar Proximus in gang gezet. Daar is momenteel een Black Friday promo met 2 maanden gratis op alle abonnementen. Geeft me de kans om terug naar Hey te gaan als ‘nieuwe’ klant. Liefst Mobile S aan 5 euro, maar zelfs als die niet meer beschikbaar zou zijn, dan heb ik nog altijd Mobile M aan 7 euro, en dat is goedkoper dan wat Hey me momenteel aanrekent voor diezelfde M formule.
- TheCeet
- Elite Poster

- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 171 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Klacht indienen bij ombudsman kan zeker iets uitdoen.
Ze hebben die S nu op hun website. Maar nergens voorwaarden te lezen.
Althans, ik zie ze nie:
https://www.heytelecom.be/nl/voorwaarden
Dus Hey zegt nu maar wat ze willen
Ze hebben die S nu op hun website. Maar nergens voorwaarden te lezen.
Althans, ik zie ze nie:
https://www.heytelecom.be/nl/voorwaarden
Dus Hey zegt nu maar wat ze willen
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.8
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.1.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Citymesh - 300GBLenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.8
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.1.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
x0f
- Pro Member

- Berichten: 245
- Lid geworden op: 01 okt 2019, 15:49
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 31 keer
- Recent bedankt: 4 keer
HEY was even een frisse wind in telecomland maar enshitification heeft hier ook hard toegeslagen. Bij BASE zijn ze ooit begonnen met het weigeren van promoties aan hun huidige klanten en nu volgt deze bodemschraper.
Iedereen doet wat hij wil maar mijn bijdrage krijgen ze bij BASE en HEY niet meer... Liever een euro of 2 meer betalen per maand om zo'n miserie te vermijden.
Iedereen doet wat hij wil maar mijn bijdrage krijgen ze bij BASE en HEY niet meer... Liever een euro of 2 meer betalen per maand om zo'n miserie te vermijden.
-
Kun
- Pro Member

- Berichten: 364
- Lid geworden op: 19 aug 2024, 17:29
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 28 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@Steven_09 Je gaat ervoor zorgen dat ze mobile S opnieuw gaan schrappen.
Alle bedrijven doen dat, Telenet, BASE,…
Alle bedrijven doen dat, Telenet, BASE,…
Laatst gewijzigd door Kun 6 dagen geleden, in totaal 1 gewijzigd.
ISP+TV: TN
- TheCeet
- Elite Poster

- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 171 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Die zal ook verdwijnen, op 9/12/2025 kan je die niet meer aanvragen. Voor klanten die actief S product hebben veranderd niets.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.8
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.1.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Citymesh - 300GBLenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.8
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.1.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
Steven_09
- Plus Member

- Berichten: 176
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 74 keer
Nog even een update rond mijn overschakeling van Mobile M naar Mobile S: op een kleine week was alles rond. De overstap naar Proximus e-sim verliep verrassend vlot, en nog dezelfde dag heb ik al bij Hey een 'nieuw' Mobile S abonnement van 5 euro besteld. Door het weekend werd de simkaart pas na 4 dagen geleverd, maar zojuist geactiveerd en dat verliep deze keer ook probleemloos (de vorige keer moeten bellen omdat de mobiele data niet werkte).
Ik moest trouwens geen nieuwe account voor hun klantenportaal maken, de oude login werkt gewoon nog (wel hetzelfde e-mailadres gebruikt om het nieuwe abo aan te vragen). Ik zie daar nu het Mobile S abonnement aan 5 euro/mnd, mijn oude facturen, enz. Enkel mijn klantnummer is gewijzigd naar het nieuwe.
Op hun website hebben ze de voorwaarden bij hun Mobile S aanbieding intussen wel aangepast: "enkel voor nieuwe activaties". Ronduit flauw, maar helemaal onmogelijk is het dus niet
Off-topic: ik heb de Proximus verbinding nu een weekje getest, in uiteenlopende situaties en verschillende locaties, en ik merkte geen enkel verschil. Wellicht is de meeste infrastructuur intussen gedeeld via de samenwerking tussen Proximus en Orange, of toch op die plaatsen waar ik kom...
Ik moest trouwens geen nieuwe account voor hun klantenportaal maken, de oude login werkt gewoon nog (wel hetzelfde e-mailadres gebruikt om het nieuwe abo aan te vragen). Ik zie daar nu het Mobile S abonnement aan 5 euro/mnd, mijn oude facturen, enz. Enkel mijn klantnummer is gewijzigd naar het nieuwe.
Op hun website hebben ze de voorwaarden bij hun Mobile S aanbieding intussen wel aangepast: "enkel voor nieuwe activaties". Ronduit flauw, maar helemaal onmogelijk is het dus niet
Off-topic: ik heb de Proximus verbinding nu een weekje getest, in uiteenlopende situaties en verschillende locaties, en ik merkte geen enkel verschil. Wellicht is de meeste infrastructuur intussen gedeeld via de samenwerking tussen Proximus en Orange, of toch op die plaatsen waar ik kom...


