Hey! Mobile S ( mobiele abbo )

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Kun
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 aug 2024, 17:29
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 28 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ik herinner me nog de €14 voor 80 GB promo in de zomer van 2024. Het is ondertussen bijna 2026 en de promo wordt al 50 keer verlengd.

Ik denk dat ze alweer een eeuwige promo gaan lanceren.
ISP+TV: TN
Gebruikersavatar
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Mijn fever dream is dat ze de lifetime € 5-korting terugbrengen. The good old days.
Internet: BASE€ 40/maand
200/20 Mbps | Via F!B 6660 Cable

Mobiel: Orange€ 13/maand
Medium-abo | 1j. promo, dan terug nr. Hey

Jobstudent @ Proximus Center
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6370
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 689 keer
Bedankt: 410 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Dat was bij vorige tariefplannen. Een mirakel dat ze 5 eur levenslang overzetten naar nieuwe formules + de 10 GB extra data.
michaelbelgium
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 21 aug 2024, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 20 keer
Provider

Patje schreef: 1 week geleden En Hey is terug met hun 5 € abo , voelen ze soms nattigheid ??? ( Digi syndroom ) :)

https://www.heytelecom.be/nl/gsm-abonnementen
Tja waarschijnlijk

Maar bij digi is het nu 5€ voor 20GB dus ja, in principe geen reden om naar Hey te gaan
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3701
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 268 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Ik doelde meer op hun nieuwe prepaid van 5 € met 15 GB

https://www.digi-belgium.be/nl/prepaid-simkaart
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1140
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 83 keer
Te Koop forum

Als ik wil doorgaan met bestellen krijg ik 150 minuten en 500 sms te zien.
Weer een fout in de informatie?
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 74 keer

Is er al iemand in geslaagd om een andere formule (M, L of XL) naar deze opnieuw gelanceerde 'S' om te zetten? Via de app en website is dat niet mogelijk. Ik heb gebeld, maar ze beweerden dat het niet 'in het systeem zichtbaar was' en vroegen om 'later' nog eens terug te bellen. Ik zit nu op een 'M' van 9 euro, waarvan ze de prijs 2 weken na intekenen lieten zakken naar 7 euro en me die korting ook niet wilden geven (ik kreeg toen wel 10%, zit dus aan 8,10 euro/mnd voor 25 gig waarvan ik er ... 3 gebruik).

Als het niet lukt om dat deze week in orde te krijgen, ga ik kort overstappen naar andere provider en van daar terug naar Hey S. Ruim 60% meer betalen voor 25GB volume waarvan ik bijna 90% niet gebruik, dat kan ik niet :-D
Gebruikersavatar
cadsite
userbase crew
userbase crew
Berichten: 7191
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 345 keer
Bedankt: 760 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Je kan (tijdelijk) overstappen naar digi, dan zak je naar €5.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6045
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 622 keer
Recent bedankt: 4 keer
Te Koop forum

ik wou met die multiproduct dinges origineel omschakelen van de S naar de L (dus het dubbele betalen maandelijks, gewoon voor de extra buffer, en omdat ik de M toch niet aan 7 kreeg, dus 9 voor 25 of 10 voor 80 was een easy choice.... maar dat kreeg ik ook niet geflikt bij hen, dus blijf ik daar mooi op de S zitten en zal mijn werksim wel als primary houden voor data :)

(de 1ne locatie waar ik zeker base/orange moest hebben omdat pxm er niet op de mast in de buurt zat, heeft sinds dit jaar ook een antenne - dus de originele reden die ik had om 2 providers te houden is zelfs verdwenen)
Nexive
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 maa 2025, 13:57
Provider

Steven_09 schreef: 1 week geleden Is er al iemand in geslaagd om een andere formule (M, L of XL) naar deze opnieuw gelanceerde 'S' om te zetten? Via de app en website is dat niet mogelijk. Ik heb gebeld, maar ze beweerden dat het niet 'in het systeem zichtbaar was' en vroegen om 'later' nog eens terug te bellen. Ik zit nu op een 'M' van 9 euro, waarvan ze de prijs 2 weken na intekenen lieten zakken naar 7 euro en me die korting ook niet wilden geven (ik kreeg toen wel 10%, zit dus aan 8,10 euro/mnd voor 25 gig waarvan ik er ... 3 gebruik).

Als het niet lukt om dat deze week in orde te krijgen, ga ik kort overstappen naar andere provider en van daar terug naar Hey S. Ruim 60% meer betalen voor 25GB volume waarvan ik bijna 90% niet gebruik, dat kan ik niet :-D
Ik heb vorige week mijn vriendin laten overschakelen van Mobile S (€5) naar Mobile M (€7), dus met lifetime €2 korting, via helpdesk en dat werd direct geregeld zonder problemen of discussie. Dit hangt volgens mij af wie je bij helpdesk aan de lijn/chat hebt. Ik zou zeggen probeer het nog eens opnieuw en wie weet krijg je wel een behulpzame helpdeskmedewerker aan de lijn/chat.
Mobiel: hey! mobile M 35GB €4
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light / BASE TV
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 74 keer

Vanavond zelf nog eens geïnformeerd hoe het zat met mijn omschakeling van Mobile M naar Mobile S, en kreeg snel reactie, helaas niet echt goed nieuws: “Mobile S is enkel voor nieuwe klanten, bestaande klanten kunnen niet omschakelen naar deze formule”. Mag dat zomaar? Een promotie die niet aan bestaande klanten toegekend wordt, dat is een gangbare praktijk, maar een volledige tariefformule uitsluiten voor bestaande klanten, dat is nieuw…
Eigenlijk zou ik klacht moeten indienen bij de ombudsman telecom, maar omdat zo’n verhaal minstens enkele weken duurt, en de promo op Mobile S ook maar tot 8/12 loopt, heb ik voor de korte pijn gekozen en heb mijn overstap naar Proximus in gang gezet. Daar is momenteel een Black Friday promo met 2 maanden gratis op alle abonnementen. Geeft me de kans om terug naar Hey te gaan als ‘nieuwe’ klant. Liefst Mobile S aan 5 euro, maar zelfs als die niet meer beschikbaar zou zijn, dan heb ik nog altijd Mobile M aan 7 euro, en dat is goedkoper dan wat Hey me momenteel aanrekent voor diezelfde M formule.
Gebruikersavatar
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1123
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 171 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Klacht indienen bij ombudsman kan zeker iets uitdoen.
Ze hebben die S nu op hun website. Maar nergens voorwaarden te lezen.
Althans, ik zie ze nie:
https://www.heytelecom.be/nl/voorwaarden

Dus Hey zegt nu maar wat ze willen
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.8
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.1.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
x0f
Pro Member
Pro Member
Berichten: 245
Lid geworden op: 01 okt 2019, 15:49
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 31 keer
Recent bedankt: 4 keer

HEY was even een frisse wind in telecomland maar enshitification heeft hier ook hard toegeslagen. Bij BASE zijn ze ooit begonnen met het weigeren van promoties aan hun huidige klanten en nu volgt deze bodemschraper.
Iedereen doet wat hij wil maar mijn bijdrage krijgen ze bij BASE en HEY niet meer... Liever een euro of 2 meer betalen per maand om zo'n miserie te vermijden.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6370
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 689 keer
Bedankt: 410 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

geen negatieve ervaringen bij Hey! gekend.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1140
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 83 keer
Te Koop forum

Vind nog altijd vreemd dat wanneer je wil bestellen er 150 min en 500 sms staat.
Kun
Pro Member
Pro Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 aug 2024, 17:29
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 28 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

@Steven_09 Je gaat ervoor zorgen dat ze mobile S opnieuw gaan schrappen.

Alle bedrijven doen dat, Telenet, BASE,…
Laatst gewijzigd door Kun 6 dagen geleden, in totaal 1 gewijzigd.
ISP+TV: TN
Gebruikersavatar
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1123
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 171 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Die zal ook verdwijnen, op 9/12/2025 kan je die niet meer aanvragen. Voor klanten die actief S product hebben veranderd niets.
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q (i5-8400T): OPNsense - 25.7.8
Lenovo M90Q G3 (i5-12500T): Proxmox server - 9.1.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 74 keer

Nog even een update rond mijn overschakeling van Mobile M naar Mobile S: op een kleine week was alles rond. De overstap naar Proximus e-sim verliep verrassend vlot, en nog dezelfde dag heb ik al bij Hey een 'nieuw' Mobile S abonnement van 5 euro besteld. Door het weekend werd de simkaart pas na 4 dagen geleverd, maar zojuist geactiveerd en dat verliep deze keer ook probleemloos (de vorige keer moeten bellen omdat de mobiele data niet werkte).

Ik moest trouwens geen nieuwe account voor hun klantenportaal maken, de oude login werkt gewoon nog (wel hetzelfde e-mailadres gebruikt om het nieuwe abo aan te vragen). Ik zie daar nu het Mobile S abonnement aan 5 euro/mnd, mijn oude facturen, enz. Enkel mijn klantnummer is gewijzigd naar het nieuwe.

Op hun website hebben ze de voorwaarden bij hun Mobile S aanbieding intussen wel aangepast: "enkel voor nieuwe activaties". Ronduit flauw, maar helemaal onmogelijk is het dus niet :-)

Off-topic: ik heb de Proximus verbinding nu een weekje getest, in uiteenlopende situaties en verschillende locaties, en ik merkte geen enkel verschil. Wellicht is de meeste infrastructuur intussen gedeeld via de samenwerking tussen Proximus en Orange, of toch op die plaatsen waar ik kom...
Dimieke
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 jan 2025, 10:55

Binnen op mijn werk gaat surfen via Mobile Vikings een stuk vlotter dan via Orange maar in openlucht zie ik de verschillen inderdaad kleiner worden.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”