Prijsverhoging vanaf januari
- VossyGamer
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 132 keer
- Bedankt: 73 keer
- Recent bedankt: 1 keer
En terecht? 
Internet: BASE (Unlimited Internet) – € 36/maand (combivoordeel)
200/20 Mbps | Via coax (zonder DVB-C filter) | 3 TB FUP
Mobiel: TADAAM (Mobile Unlimited) – € 25/maand
Geen snelheidslimiet: https://www.speedtest.net/result/i/6824529864
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Jobstudent @ Proximus Shop
-
DidierS
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 29 keer
Als het kan helpen: ik heb de WAF op volgende manier een boost gegeven, 3 jaar geleden.
We hebben de afspraak gemaakt dat we een half jaar "zouden doen alsof" we geen decoder hebben. We bleven gewoon betalen en alles bleef aangesloten (gewoon powerknopje af) maar we zouden doen alsof we enkel nog internet hebben en dan ontdekken we vanzelf wel als het werkt of niet. En bij elke argumentatie gaf ik het prijsverschil op jaarbasis mee, uiteraard
Na twee maanden zei ze zelf dat het eigenlijk best wel meeviel en dat ik de overstap mocht in gang steken
- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 616 keer
- Bedankt: 740 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Zie je wel dat ze gelijk hebben bij Proximusproximusboyke schreef: 3 dagen geleden Allez we zijn terug vertrokken in ellenlange klagen en zagen over de prijsverhoging![]()
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- heist_175
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 521 keer
- Bedankt: 1222 keer
- Recent bedankt: 6 keer
En dan post jij op een digitaal forum?
En niet op de ad valvas van uw wijk, gemeente, werkgever, ...?
Prijsverhogingen hebben niets te maken met wat jij schreef en ISP's willen net vermijden dat ze als "utilities" gezien worden, hoewel ze het grotendeels zijn.
Het is net omdat velen internet nodig hebben, als hobby of anderzijds, dat ISP's prijzen oneindig denken te kunnen verhogen.
Het is de verdienste van de marketingafdeling om mensen te doen geloven dat de ene provider beter is dan de andere, en om mensen te doen geloven dat een ISP geen perfect inwisselbare nutsvoorziening is.
En aangezien na elke prijsverhoging zowat alle klanten zowel blijven als meer betalen, is het financieel gezien gewoon de juiste strategie.
- Rudi.$
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
We staan weinig stil bij de onzekerheden, veel denken dat bv de oorlogsdreiging wel zal meevallen, vergeet het, iedere reden is ok om dat te gebruiken ik zie juist dat stookolie nu echt terug de hoogte begint in te gaan.
Om een idee te geven, ben 74 en leef van pensioen gelukkig nog met mijn vrouw maar valt er een van de twee weg, dan is het internet het eerste dat buiten zal moeten. Het is nu amper vol te houden.
Met dank aan de al de polity en dikverdieners.
We zijn nu allemaal goed verdeelt dus men doet wat men wil.
Om een idee te geven, ben 74 en leef van pensioen gelukkig nog met mijn vrouw maar valt er een van de twee weg, dan is het internet het eerste dat buiten zal moeten. Het is nu amper vol te houden.
Met dank aan de al de polity en dikverdieners.
We zijn nu allemaal goed verdeelt dus men doet wat men wil.
- VossyGamer
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 132 keer
- Bedankt: 73 keer
Opzeggen? Misschien eerst eens veranderen naar de witte merken van de monopolisten? BASE, Hey Telecom, Scarlet, Mobile Vikings, Edpnet, ...
Internet: BASE (Unlimited Internet) – € 36/maand (combivoordeel)
-
stefan1234
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 38 keer
Dit is zoals altijd een non sequitur antwoord om toch maar een repliek te kunnen hebben.heist_175 schreef: 2 dagen geleden En dan post jij op een digitaal forum?
En niet op de ad valvas van uw wijk, gemeente, werkgever, ...?
Je komt weer af met die intellectueel faciele "gotcha" van "haha ge zijt kritisch maar ondertussen schrijf je dit wel op een online forum haha wat ben ik clever..." Participeren in digitale architecturen betekent niet dat je het recht verliest om die kritisch te analyseren.
En het feit dat jij stelt dat "ISP's willen net vermijden dat ze als "utilities" gezien worden", alsof ik schreef dat ze dat niet wilden vermijden, bewijst dat je niet eens leest wat een ander schrijft. Wat ik schreef was:Prijsverhogingen hebben niets te maken met wat jij schreef en ISP's willen net vermijden dat ze als "utilities" gezien worden, hoewel ze het grotendeels zijn.
Het is net omdat velen internet nodig hebben, als hobby of anderzijds, dat ISP's prijzen oneindig denken te kunnen verhogen.
Het is de verdienste van de marketingafdeling om mensen te doen geloven dat de ene provider beter is dan de andere, en om mensen te doen geloven dat een ISP geen perfect inwisselbare nutsvoorziening is.
En aangezien na elke prijsverhoging zowat alle klanten zowel blijven als meer betalen, is het financieel gezien gewoon de juiste strategie.
Dus ik schreef duidelijk dat ze zo weinig mogelijk gereguleerd willen worden, dus ook niet zoals publieke nutsvoorzieningen.Dus aan de ene kant stellen ISPs zich graag voor als even essentieel als water of elektriciteit, maar dat suggereert natuurlijk dat ze streng gereguleerd dienen te worden. Wat zogezegd extreem belangrijk is, hoort immers niet volledig aan de grillen van de markt overgelaten te worden. Maar da's ook wel het laatste wat ze willen.
Daarnaast schrijf ik ook dat ze de goede strategie volgen, dus jou bewering dat ze de juiste strategie volgen is opnieuw een non sequitur. Het enige wat ik aan de kaak stel zijn pogingen om een moralistische kritiek te ontwikkelen op prijsverhogingen door ze proberen te "pakken" met het argument dat het eigenlijk geen echte inflatieverhogingen zijn, of dat er concurrenten zijn die hun prijzen minder hard verhogen.
- Dizzy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 616 keer
- Bedankt: 740 keer
- Recent bedankt: 5 keer
@stefan1234 Een kleine tip, ipv uit te pakken met haast onleesbare teksten zou het beter zijn om taalfouten, zoals het verwarren van jou en jouw, te vermijden.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.