ik heb doorgegeven en géén mailbevestiging ontvangen. Er staat toch op het scherm 'COMPLETE'...triestig.
Maar duidelijk dat die helpdesk al jaaren onderbemand is. Duidelijk evenredig...we willen meeste klanten halen, dus besparen op personeel.
Hun telefoonnummer is ook nergens meer te bespeuren op de site. En via Messenger/Chat zijn ze gewoon niet te bereiken. Nu wel via whatsapp toevallig.
hey! internet voor 29 €/maand levenslang
-
Joebar
- Member

- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 7 keer
Installateur is net buiten. Zelfstandige die zowel voor Orange/Hey, Proximus als telenet werkt. Heeft 3 vesten met verschillende logo's in zijn camionnette 
Veel werk was er niet. Kabeltje versteken van telenet (nog een good-old modem only) naar een Orange Siligence TCG300. Docsis 3.0 blijkbaar maja tis ook maar een 150/15 abonnement.
Eerst ff zonder bridge getest of alles werkt. Ewww CGNAT enabled!
Inloggen op modem, bridge modus aan, reboot.
Inloggen op de pfsense vm. Reboot.
en dat was het, terug een publiek ip op pfsense en alles blijkt te werken. Had nog wat MAC foefelaré verwacht maar blijkbaar niet nodig.
Al bij al een pijnloze overstap. So far so good.
Veel werk was er niet. Kabeltje versteken van telenet (nog een good-old modem only) naar een Orange Siligence TCG300. Docsis 3.0 blijkbaar maja tis ook maar een 150/15 abonnement.
Eerst ff zonder bridge getest of alles werkt. Ewww CGNAT enabled!
Inloggen op modem, bridge modus aan, reboot.
Inloggen op de pfsense vm. Reboot.
en dat was het, terug een publiek ip op pfsense en alles blijkt te werken. Had nog wat MAC foefelaré verwacht maar blijkbaar niet nodig.
Al bij al een pijnloze overstap. So far so good.
- buthead
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 132 keer
Heel mooi , hier maak ik gebruik van gedeelde IP adress CGnat staat aan hier dacht ik toen ik privé ipv4 adres wou soms even geen voor handen en errors maar erna tot hiertoe geen meer gehad.
Goed dat het goed gelopen is , altijd beetje geluk hebben
Goed dat het goed gelopen is , altijd beetje geluk hebben
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Streaming
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Streaming