Geen sms mogelijk, klantendienst zegt ....

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
metoyou
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 3 keer

Sinds dinsdagmiddag 21 oktober kan ik niet meer smsen, telkens foutmelding.
Klantenservice zegt dat het probleem bij DIGI ligt, en dat ze niet kunnen zeggen wanneer het opgelost zal zijn.

Zijn er nog mensen die niet meer kunnen smsen ?
DIGI Belgium
Official
Official
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 44 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dag metoyou,

We verontschuldigen ons voor dit ongemak maar wij hebben geen weet van algemene technische storingen.
Voorzie ons gerust in een privé-bericht van je klantnummer zodat we dit kunnen onderzoeken.

Groeten,
Noah van DIGI
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1694 keer
Bedankt: 1492 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Bij mijn vrouw hetzelfde probleem, ze kreeg een boodschap dat ze meer dan 30 dezelfde sms'en heeft gestuurd en daardoor sms is geblokkeerd. @DIGI Belgium ik stuur je ook een pb.
metoyou
Member
Member

DIGI Belgium schreef: 1 week geleden Dag metoyou,

We verontschuldigen ons voor dit ongemak maar wij hebben geen weet van algemene technische storingen.
Voorzie ons gerust in een privé-bericht van je klantnummer zodat we dit kunnen onderzoeken.

Groeten,
Noah van DIGI

Afgelopen nacht terug 2 smsen ontvangen van @DIGI Belgium .

Rond 02u00 : U hebt 80 procent van u sms limiet bereikt.

Rond 5u00 : U hebt 100 procent van u sms limiet bereikt. Je sms dienst is 30 dagen geblokkeerd.

By the way, geen smsen gestuurd tijdens de nacht!!!

@DIGI Belgium
Ik neem telefonisch contact op, en stuur u ook bericht.
metoyou
Member
Member

Goztow schreef: 1 week geleden Bij mijn vrouw hetzelfde probleem, ze kreeg een boodschap dat ze meer dan 30 dezelfde sms'en heeft gestuurd en daardoor sms is geblokkeerd. @DIGI Belgium ik stuur je ook een pb.
Bedankt om te laten weten!!

Het lijkt erop dat er toch degelijk een probleem is bij @DIGI Belgium zoals de medewerker begin deze week aan de telefoon zei.
DIGI Belgium
Official
Official
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 44 keer

Dag @metoyou , uit jouw eerste bericht konden we niet afleiden dat om een beperking van je sms diensten ging. Zou je ons in een privé-bericht van jouw nummer kunnen voorzien of contact kunnen opnemen met het DIGI Care Team via ons nummer 028704141 zodat onze technische afdeling kan toelichten waarom je vannacht dit bericht opnieuw hebt ontvangen?

@Goztow Het door jou opgegeven nummer stond in de lijst met nummers om gedeblokkeerd te worden. We kijken na wat er hier aan de hand is.

We verontschuldigen ons voor deze onterecht ontvangen melding met betrekking tot het aantal verstuurde berichten.

Groeten, Noah van DIGI
metoyou
Member
Member

@DIGI Belgium

Toen ik dinsdag telefonisch contact nam met jullie klantendienst kreeg ik te horen dat het probleem bij @DIGI Belgium lag. Dus ik heb het dan ook niet zo specifiek vernoemd in mijn bericht hier op het forum.

Het was dinsdag een andere melding dan afgelopen nacht. Met name, 1 in het Nederlands en 1 in het Engels.

Ik neem nu ook nog eens telefonisch contact op met jullie klantendienst.
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Dank voor de opvolging. Ik laat iets weten als het terug werkt.
metoyou
Member
Member

DIGI Belgium schreef: 1 week geleden Dag @metoyou , uit jouw eerste bericht konden we niet afleiden dat om een beperking van je sms diensten ging. Zou je ons in een privé-bericht van jouw nummer kunnen voorzien of contact kunnen opnemen met het DIGI Care Team via ons nummer 028704141 zodat onze technische afdeling kan toelichten waarom je vannacht dit bericht opnieuw hebt ontvangen?

@Goztow Het door jou opgegeven nummer stond in de lijst met nummers om gedeblokkeerd te worden. We kijken na wat er hier aan de hand is.

We verontschuldigen ons voor deze onterecht ontvangen melding met betrekking tot het aantal verstuurde berichten.

Groeten, Noah van DIGI
@DIGI Belgium
Zoals gevraagd heb ik u privé bericht verstuurd.

Heb ook telefonisch contact opgenomen, een medewerker zei dat er een probleem is bij @DIGI Belgium .
Het zou zeker 1 week duren vooraleer het opgelost zou zijn 😱🤨

Ondertussen, 28 uren na dit gemeld te hebben telefonisch, nog steeds geen mogelijkheid om smsen te sturen!!!
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
Bedankt: 111 keer
Provider
Te Koop forum

Als het zeker een week zou duren is het toch niet zo verwonderlijk dat het na 28 uur nog niet opgelost is?
Gratis cloudopslag bij Filen.io
20 GB i.p.v. 10 GB met deze invite
metoyou
Member
Member

@Flippi

De medewerker aan de telefoon zei dat hij het zou in orde brengen zodat ik in de loop van vrijdag terug zou kunnen smsen.
Het definitieve probleem oplossen daarentegen zou zeker 1 week duren.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 530 keer
Bedankt: 693 keer
Provider

Als de communicatie met de helpdesk even vlot en (on)volledig verloopt als je het hier komt vertellen dan verbaast het mij niet dat het niet vlot opgelost geraakt.

just my2cts.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
metoyou
Member
Member

Hallo @DIGI Belgium ,

Ik ga u meteen contacteren via instagram, want ondanks ik u privé berichten heb verzonden vind ik de berichten niet terug onder " verzonden items " . Dus weet niet of u de berichten daadwerkelijk hebt ontvangen.
Laatst gewijzigd door metoyou 1 week geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Bij mijn vrouw is het keurig in orde gebracht. Dank hiervoor @DIGI Belgium !
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”