Ja, BASE geeft wat meer snelheid (voor een meerprijs) maar let op want ze tellen de 3TB FUP ook tijdens de daluren, dat is bij Hey niet zo.
hey! internet voor 29 €/maand levenslang
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 237 keer
- Bedankt: 149 keer
- Recent bedankt: 6 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 667 keer
- Bedankt: 398 keer
- Recent bedankt: 3 keer
5 Mbps extra upload en 50 Mbps meer download. Is dat de 11 € extra waard? (in combo met tv) of 6 € verschil mét tv? Mochten ze nu 300/50 doen, dan zou ik Base kiezen. Maar nu inhaken op scherpste prijs bij héy! Al jaren de echte prijsbreker, en goede kwaliteit. Helpdesk vrees ik beeje voor.
ik wacht al weken op een antwoord van Base via whatsapp. Begin september kon je zelfs ganse dagen niet binnen raken, bandje zei zelf...we kunnen je zelfs niet terugbellen. (overspoeld)? Dus veel slechter kan het niet.
Is Hey callcenter ook geoutsourced naar India?
ik wacht al weken op een antwoord van Base via whatsapp. Begin september kon je zelfs ganse dagen niet binnen raken, bandje zei zelf...we kunnen je zelfs niet terugbellen. (overspoeld)? Dus veel slechter kan het niet.
Is Hey callcenter ook geoutsourced naar India?
- webDOLfijn
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 13 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Net 2 weken geladen klant geworden aan 34€ per maand.
Kent iemand een truukje om naar 29€ over te kunnen?
Kent iemand een truukje om naar 29€ over te kunnen?
internet : Siligence TCG300 v1.0 bridge mode
gsm : Base 0
mobile internet : eskimo e-sim
mobilevoip : cheapbuzzer
gsm : Base 0
mobile internet : eskimo e-sim
mobilevoip : cheapbuzzer
-
- Elite Poster
1. eerst vriendelijk vragen (indien niet werkt, nr. 2)
2. zeggen dat je naar Base gaat met hogere speed of fastic/fastiber, dat upload veel hoger is.
mag ook verwijderd worden?
https://www.heytelecom.be/nl/configurat ... um=partner
2. zeggen dat je naar Base gaat met hogere speed of fastic/fastiber, dat upload veel hoger is.
mag ook verwijderd worden?
https://www.heytelecom.be/nl/configurat ... um=partner
-
- Pro Member
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Heeft er iemand ervaring met het combineren van Hey internet met Telenet TV. Wij hebben nog Telenet TV met een gekochte digicorder, dus via coax. Internet voor 29 euro per maand ipv 39 nu bij Edpnet, daar geef ik die hogere upload wel even voor op (tot er hier fiber ligt). Da's toch weer 120 euro per jaar.
Maar ik zou graag van iemand horen of je die twee wel kan combineren? Liever uit ervaring, en niet een "in theorie moet het kunnen".
Maar ik zou graag van iemand horen of je die twee wel kan combineren? Liever uit ervaring, en niet een "in theorie moet het kunnen".
-
- Elite Poster
Toen mijn ouders Edpnet hadden en een digicorder (voorheen wel nog telenet router aangesloten) kon het.
Waarom geen Base TV, 10 €/maand?
Telenet € 21,93 per maand (en vanaf jan. gratis indexering)
@philippe_d zal je hier zeker in detail over kunnen berichten.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 24 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Contacteer:
@satsurfer meer tv schermen langs de app ( 5 bij telenet ipv 2 bij base ) en meer zenders?
plus, via kabel hebben live uitzendingen enkele seconden minder vertraging dan via de apps denk ik, dus live-tv is meer echt 'live'
(toch altijd leuk als je de snelste bent
) -blijkbaar is die slogan al van 2008 tijd gaat ook wel snel
Telenet adverteert tegenwoordig met een motto over "het strafste internet" en benadrukt dat het niet alleen snel, maar ook betrouwbaar en stabiel is. (bron google ai)
in mijn geval van het moment dat ci+ (en in mindere mate aangekochte digiboxcorders) niet meer goed werkt houd er niet veel (niets) me tegen om naar enkel puur app-tv over te schakelen ( mogelijk elders en met minder zenders in pakket)
plus, via kabel hebben live uitzendingen enkele seconden minder vertraging dan via de apps denk ik, dus live-tv is meer echt 'live'
(toch altijd leuk als je de snelste bent

Telenet adverteert tegenwoordig met een motto over "het strafste internet" en benadrukt dat het niet alleen snel, maar ook betrouwbaar en stabiel is. (bron google ai)
in mijn geval van het moment dat ci+ (en in mindere mate aangekochte digiboxcorders) niet meer goed werkt houd er niet veel (niets) me tegen om naar enkel puur app-tv over te schakelen ( mogelijk elders en met minder zenders in pakket)
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 105 keer
Net nog eens alles op een rijtje gezet betreft de voor en nadelen, ook bang van die smalband . . . heb Base geannuleerd en gezegd over de fair use in dal en piek uren , dus u bent een grootverbruiker zei de dame, ik ja met mn gezin van 4. 
Ik wou idd wat meer up en downspeed omdat mijn oudste dochter digital marketing gaat studeren en dacht als ze dingen moet down en uploaden het beetje beter zou gaan.
Mja met dit miniem verschil ga ik dus passen.
Tenzij er een speed verhoging en aanpassing in hun FUP
Dus blijven bij Hey ! aan 29 €

Ik wou idd wat meer up en downspeed omdat mijn oudste dochter digital marketing gaat studeren en dacht als ze dingen moet down en uploaden het beetje beter zou gaan.
Mja met dit miniem verschil ga ik dus passen.
Tenzij er een speed verhoging en aanpassing in hun FUP
Dus blijven bij Hey ! aan 29 €

Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
Naar Base kan je altijd veranderen, nooit promo's. Al is de vraag of Hey! dan niet zou volgen...
Snap nog niet dat we op dubbele snelheid zitten...(dubbele dl en ul, zou toch de moeite zijn voor 29 €)
Snap nog niet dat we op dubbele snelheid zitten...(dubbele dl en ul, zou toch de moeite zijn voor 29 €)
-
- Pro Member
- Bedankt: 19 keer
Edpnet heb ik nu. Ik heb het over Hey en Telenet TV.satsurfer schreef: 6 uren geleden Toen mijn ouders Edpnet hadden en een digicorder (voorheen wel nog telenet router aangesloten) kon het.
Base tv heeft geen BBC First.
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 130 keer
Iemand al gelukt om van 34 naar 29eu te gaan hier boden ze 3 maand korting en dan 39 terug 

Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Streaming
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Streaming