Waar waren de halfstok vlaggen voor deze mensen, de reacties die we nu zien van iedereen de maar een beetje aansluiting vindt bij Maga? Of een staatsbegrafenis of het vervoer van de overledenen door Airforce 2,...rtl schreef: 1 dag geleden Dus Trump zijn oor is ineens “teruggegroeid” alsof het fake zou zijn, maar de omstaander die de kogel ving is wel overleden. Makes total sense. Over die andere gek met zijn wapens op de golf course hoor ik je niet. Redelijk insane dat je deze zaken niet actief afkeurt. Zegt meer dan genoeg.
Republican members condemned the murder of Melissa Hortman. Minnesota Republican leaders, including House Minority Leader Lisa Demuth, issued statements denouncing the attack as a "heinous act of political violence." Demuth specifically called for unity and an end to such violence, emphasizing that it has no place in politics. Other GOP figures, such as State Senator Karin Housley, also expressed condolences and condemned the act, with Housley noting Hortman's service to Minnesota. Nationally, President Trump condemned the "horrific violence," stating it "will not be tolerated," though his later actions (like not lowering flags) drew criticism.quovadis schreef: Heb je daar iets van gehoord langs de MAGA kant?
Ja dus.
Ik keur helemaal niets goed, waar lees je iets waar ik dit wel zou doen? Ik keur alle mogelijke aanslagen af maar jij kwam hier af met zever over vermoorde mensen door de linkerzijde. Ik wacht nog steeds op de 1ste terwijl ik al meerdere van de rechterzijde aanbracht, trouwens die omstaander is geraakt door een kogel afkomstig van een Repubiklein (niet echt links). Ivm die gek op de golf course: die is opgepakt en zit zijn straf uit maar voor zover ik weet heeft die niemand vermoord. Dus opnieuw die vraag welke vermoorde mensen door de linkerzijde?