Prijsstijging met 4 euro
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 703
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ik ben (voorlopig) niet van plan om over te schakelen.
Wel binnen de 5 minuten antwoord gekregen op mail aan FastFiber of ze Edpnet gaan volgen:
Wel binnen de 5 minuten antwoord gekregen op mail aan FastFiber of ze Edpnet gaan volgen:
FastFiber schreef:Wij zijn absoluut niet van plan onze tarieven te verhogen.

TV:

ISP:

Tel.:

- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6978
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 327 keer
- Bedankt: 731 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Sorry, ik keek enkel naar fiber en daar zag ik niet wat het grote verschil zou zijn. Bij vdsl is het inderdaad de moeite.pwr schreef: 1 dag geleden is meer dan het dubbel van de snelheid voor dezelfde prijs niet beter dan ?
- heist_175
- Moderator
- Berichten: 16463
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1201 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Hebben ze bij EDPnet een manager die vroeger bij één van de duopolisten werkte aangenomen?
Wat een manieren zijn dat nu, een paar dagen voor de ingangsdatum de prijs met 10% verhogen.
Kondig dat toch wat op voorhand aan. Dat verandert niets aan de zaak (de prijsstijging zelf), maar creëert wat minder weerstand.
Ik verbaas me er telkens opnieuw over: beslissers die moedwillig weerstand creëeren tegen de eigen plannen.
Wat een manieren zijn dat nu, een paar dagen voor de ingangsdatum de prijs met 10% verhogen.
Kondig dat toch wat op voorhand aan. Dat verandert niets aan de zaak (de prijsstijging zelf), maar creëert wat minder weerstand.
Ik verbaas me er telkens opnieuw over: beslissers die moedwillig weerstand creëeren tegen de eigen plannen.
-
- Pro Member
- Berichten: 287
- Lid geworden op: 10 mei 2020, 12:33
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik heb ook XS. Was 3€ per maand duurder dan Scarlet (standaard, 50GB/maand) en dat was het me wel waard. Dit wordt nu 7€ per maand verschil.
Overstap naar Scarlet is dus aangevraagd.
Trouwens ook volledig eens met @heist_175 . Zo communiceren zorgt meestal bij ook voor een snelle reaktie. Mocht dat een paar maanden op voorhand zijn aangekondigd, dan had dat wat tijd om bij mij te bezinken en was ik misschien gebleven. Voor het blok gezet worden, daar heb ik een sch*thekel aan.
Overstap naar Scarlet is dus aangevraagd.
Trouwens ook volledig eens met @heist_175 . Zo communiceren zorgt meestal bij ook voor een snelle reaktie. Mocht dat een paar maanden op voorhand zijn aangekondigd, dan had dat wat tijd om bij mij te bezinken en was ik misschien gebleven. Voor het blok gezet worden, daar heb ik een sch*thekel aan.
Laatst gewijzigd door luukske 1 dag geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 14 keer
- Recent bedankt: 3 keer
juist telefoon (om 20h00..) gehad van Mixtus.pwr schreef: 1 dag geleden welk netwerk gebruikt Mixtus voor VDSL ?
ook Proximus zoals voor hun fiber ?
Ik had een formulier ingevuld op hun site.
Zowel voor fiber als voor VDSL gebruiken ze het netwerk van Proximus.
Zo direct had ik het voor VDSL op hun site niet gevonden.
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 02 jun 2024, 13:20
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 20 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Wat had je verwacht
VDSL op het netwerk van Telenet?
Toegevoegd na 32 seconden:
Hebben ze je toevallig iets verteld over hun core eigen netwerk? Of hetgeen waar ze gebruik van maken?

Toegevoegd na 32 seconden:
Hebben ze je toevallig iets verteld over hun core eigen netwerk? Of hetgeen waar ze gebruik van maken?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1535
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 220 keer
Deze e-mail staat in schril contrast met onderstaand bericht van 23/01/2022:
Toen een stijging met 2,86% en "ik duim alvast dat we de prijs stabiel kunnen houden voor de volgende 10 jaar". Nu, 3,5 jaar later, een droge mededeling dat er zomaar eventjes 11,13% bij komt. Als dit de nieuwe huisstijl is met de nieuwe eigenaar, dan denk ik dat het tijd wordt om op te stappen. Het aanbod van FASTfiber wordt voor mij nu wel heel aanlokkelijk. Als ze een aanzienlijk aantal klanten verliezen, dan zou het nettoresultaat van hun prijsverhoging wel eens negatief kunnen uitvallen en zal de nieuwe eigenaar genoodzaakt zijn om zijn commerciële strategie te herzien.Goeiedag,
Slecht nieuws, goed nieuws en ronduit straf nieuws.
Het slechte nieuws: we verhogen de prijs van jouw vaste internet verbinding voor order XXXXXX vanaf 01/03/2022. Door de stijgende kosten voor ons netwerk, ons personeel en onze energie kunnen we niet anders.
Het goede nieuws: onze mobile tarieven blijven dezelfde en de prijs voor je vast internetabonnement gaat maar één euro* per maand omhoog.
En het straffe nieuws: het is de éérste keer in meer dan 10 jaar dat ons tarief verhoogt. En nog straffer: dit is maar de 2de prijsstijging sinds het prille begin van edpnet in 1999. Daar kunnen onze concurrenten een puntje aan zuigen, al zeg ik het zelf.
Geloof me, als het aan ons lag, lieten we onze prijzen helemaal nooit stijgen. Maar wij moeten ook onze rekeningen betalen. Dus soms, héél soms, moeten we toch door de zure appel bijten. Ik duim alvast dat we de prijs stabiel kunnen houden voor de volgende 10 jaar.
Natuurlijk ben je vrij om te kiezen of je akkoord gaat met de prijsstijging. Je mag direct of gelijk wanneer je abonnement opzeggen, zonder boete (stuur ons dan een e-mail, een brief of desnoods een kleitablet, als het maar geschreven staat).
Vergelijk gerust onze tarieven met die van andere providers op bestetarief.be. Ik ben ervan overtuigd dat je nog altijd even blij zal zijn met ons, als wij met jou.
Ik wens je nog een heel fijne dag,
Christophe Salden
P.S. Je krijgt je factuur altijd een maand op voorhand. De factuur die je deze maand krijgt is dus voor de periode van de maand erna.
(*) Voor thuis abonnementen gaat dit over een stijging van één euro inclusief BTW en bij zakelijke abonnementen gaat het over een stijging van één euro exclusief BTW.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Berichten: 1035
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Nu niet voor het een of ander, maar iemand van de helpdesk gaat u hier nooit een deftig antwoord op kunnen geven. Het enige wat ge nu weet, is dat hun prijzen in september idd niet gaan stijgen.JoskeVermeulen schreef: 1 dag geleden Ik ben (voorlopig) niet van plan om over te schakelen.
Wel binnen de 5 minuten antwoord gekregen op mail aan FastFiber of ze Edpnet gaan volgen:FastFiber schreef:Wij zijn absoluut niet van plan onze tarieven te verhogen.
Alles wat daarna komt, wordt beslist door het management en zal de helpdesker pas weten rond dezelfde periode als de officiële communicatie.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6143
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 643 keer
- Bedankt: 395 keer
- Recent bedankt: 2 keer
pwr schreef: 1 dag geleden welk netwerk gebruikt Mixtus voor VDSL ?
ook Proximus zoals voor hun fiber ?
freddie schreef: 1 dag geleden Heeft Mixtus een eigen AS? of resellen ze nog altijd via EDP of een andere provider? Of zijn hebben ze daadwerkelijk interconnecties bij Proximus en maken ze gebruik van een andere AS hun netwerk?
viewtopic.php?p=810573#p810573
Helaas enkel voor mensen uit Luik.
Zelfs na de promo 49.5 € - 10 € tv abo = 34.5 €/maand (200/20) DUBBELE DL en upload scheelt 12 Mpbs bij mij (ook niet de wereld). Edpnet prijsbreker? Niet meer hoor. https://www.astel.be/nl/prijs-abonnemen ... o-in-luik? https://www.astel.be/nl/prijs-abonnemen ... k?id=3498
Laatst gewijzigd door on4bam 18 uren geleden, in totaal 4 gewijzigd.
Reden: persoonlijke aanval gewist
Reden: persoonlijke aanval gewist
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 14 keer
- Recent bedankt: 3 keer
@satsurfer
Ik begrijp uw post niet goed.
je schrijft : want afnemer van edpnet ?
met afnemer,wie bedoel je dan ? > Mixtus?
En de XL van €45,00 waar je naar verwijst? > bij wie?
Ik begrijp uw post niet goed.
je schrijft : want afnemer van edpnet ?
met afnemer,wie bedoel je dan ? > Mixtus?
En de XL van €45,00 waar je naar verwijst? > bij wie?
-
- Pro Member
- Berichten: 276
- Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 26 keer
- Recent bedankt: 3 keer
En nieuwe klanten krijgen 4euro korting gedurende 12maand bij edpnetheist_175 schreef: 1 dag geleden Hebben ze bij EDPnet een manager die vroeger bij één van de duopolisten werkte aangenomen?
Wat een manieren zijn dat nu, een paar dagen voor de ingangsdatum de prijs met 10% verhogen.
Kondig dat toch wat op voorhand aan. Dat verandert niets aan de zaak (de prijsstijging zelf), maar creëert wat minder weerstand.
Ik verbaas me er telkens opnieuw over: beslissers die moedwillig weerstand creëeren tegen de eigen plannen.


-
- Elite Poster
- Berichten: 6143
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 643 keer
- Bedankt: 395 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Bij hen zal de prijsstijging pas ingaan, ná die 12 maand.
Toegevoegd na 3 minuten 35 seconden:
Toegevoegd na 3 minuten 35 seconden:
cappen ze op 20 Mbps UL? Want in het verleden las ik dat ze dit niet deden.
- Data technicus
- Elite Poster
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 120 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Gaat EDPNET hier niet in tegen de wettelijke termijn om dit 1 maand op voorhand aan te kondigen want de wet legt voor contractwijzigingen op dat ze 1 maand op voorhand aangekondigd moeten worden en een prijswijzigingen is toch nog altijd een contractwijziging.
Link naar info op BIPT:
https://www.bipt.be/operatoren/opzeggin ... ht%20wordt.
Link naar info op BIPT:
https://www.bipt.be/operatoren/opzeggin ... ht%20wordt.
-
- Member
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 03 maa 2007, 14:21
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik vermoed nu wel want ik zit bij een speedtest bij Scarlet Loco toch bijna steeds op een 19,5 à 20 Mbps upload, terwijl ik vroeger toch al eens meer haalde dan wat in de productfiche stond (toen het nog lagere snelheden waren).
-
- Pro Member
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 45 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@Data technicus : vanaf een afstandje bezien wel, maar Edpnet heeft een nogal aparte manier van factureren. De facturen die nu de deur uitgaan, zijn vooruitbetalingen voor de periode 01.10-01.11. Het is dus perfect mogelijk om deze facturen te annuleren voor de eigenlijke verbruiksperiode ingaat. 't Is kantje-boordje, maar ik vermoed dat ze hiermee wegkomen. Maar dit had duidelijk anders gekund.
- Data technicus
- Elite Poster
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 120 keer
- Recent bedankt: 4 keer
@johann Dan hadden ze in hun communicatie evengoed oktober kunnen zetten ipv 1 september. Maakt niet uit dan hoe zij factureren, die "1 september" maakt dat het wettelijk niet in orde is omdat dit maar 5 dagen op voorhand gecommuniceerd is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1535
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 220 keer
Wettelijk is het wel in orde omdat het nog meer dan een maand duurt vooraleer de prijsstijging ingaat. Je ontvangt op 01/09 weliswaar een factuur met het verhoogde bedrag die betaald dient te zijn tegen het einde van de maand, vooraleer de maand start waarop de factuur betrekking heeft. Als je in tussentijd echter je abonnement opzegt dan hoef je deze factuur niet te betalen en als ze al betaald zou zijn dan wordt ze terugbetaald.
-
- Elite Poster
- Berichten: 812
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Locatie: Aalter
- Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
- Bedankt: 42 keer
Hoe zit het eigenlijk met latency bij fastfiber/proximus?
Vroeger eens EDPnet gehad en was toen rond de 6 - 7ms (naar bvb cloudflare), lijkt dat bij proximus op VDSL dit vaak hoger ligt? En wat is dit bij FastFiber?
Vroeger eens EDPnet gehad en was toen rond de 6 - 7ms (naar bvb cloudflare), lijkt dat bij proximus op VDSL dit vaak hoger ligt? En wat is dit bij FastFiber?
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters
maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters

-
- Plus Member
- Berichten: 186
- Lid geworden op: 05 sep 2024, 22:11
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 22 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Contacteer:
juist 4 september vorig jaar aangesloten aan deze voorwaarden voor 12 maand
Bedrag (excl. BTW) € 26,40
BTWbedrag (21,00%) € 5,55
Totaalbedrag (incl. BTW) € 31,95
12 maand zijn volgende week om en dan dus 40 € yeuy
maar nog steeds in achterhoofd dat dat dus meer dan 5.5 btw was en nu dus nog meer in die 40 € verzacht het wel wat
Bedrag (excl. BTW) € 26,40
BTWbedrag (21,00%) € 5,55
Totaalbedrag (incl. BTW) € 31,95
12 maand zijn volgende week om en dan dus 40 € yeuy
maar nog steeds in achterhoofd dat dat dus meer dan 5.5 btw was en nu dus nog meer in die 40 € verzacht het wel wat
- cadsite
- userbase crew
- Berichten: 6978
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 327 keer
- Bedankt: 731 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Yep. Ze nemen de manieren van 'de groten' over:

Dus alles voor nieuwe klanten, bestaande klanten:Promotie voor elke nieuwe internetabonnee die voor een VDSL XS of VDSL XL abonnement kiest, je ontvangt een maandelijkse korting van €4 op het VDSL XS of XL abonnement gedurende de eerste 12 maanden, nadien betaal je de normale prijs. Promotie geldig tot en met 30/09/2025.

- silentkiller
- Premium Member
- Berichten: 593
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 100 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Die korting voor nieuwe klanten was er voor de prijsstijging ook al.
ALs je naar de inflatie kijkt en hoelang ze al op dezelfde prijs zitten, is de stijging imo perfect te verantwoorden.
Wetende dat er in de toekomst nog inflatie zal zijn en dit al voor een stuk mee te nemen in de nieuwe prijs, zie ik het probleem niet.
Vergelijk vooral zelf en stap gerust over naar waar het gras groener is, maar dat geklaag alsof 't dieven zijn, vind ik wel een brug te ver.
(Ook om dan met dezelfde usernames op tweakers ook nog eens diezelfde discussie te gaan voeren, *sigh*)
Maarja, waarschijnlijk dezelfde mensen die bij de bakker gaan zeuren DAT HET BROOD WEERAL IS OPGESLAGEN. Maar als ze via de index een inkomstenverhoging krijgen, hoor je ze natuurlijk niet.
Disclaimer: ik heb geen enkele affiniteit met EDPnet
ALs je naar de inflatie kijkt en hoelang ze al op dezelfde prijs zitten, is de stijging imo perfect te verantwoorden.
Wetende dat er in de toekomst nog inflatie zal zijn en dit al voor een stuk mee te nemen in de nieuwe prijs, zie ik het probleem niet.
Vergelijk vooral zelf en stap gerust over naar waar het gras groener is, maar dat geklaag alsof 't dieven zijn, vind ik wel een brug te ver.
(Ook om dan met dezelfde usernames op tweakers ook nog eens diezelfde discussie te gaan voeren, *sigh*)
Maarja, waarschijnlijk dezelfde mensen die bij de bakker gaan zeuren DAT HET BROOD WEERAL IS OPGESLAGEN. Maar als ze via de index een inkomstenverhoging krijgen, hoor je ze natuurlijk niet.
Disclaimer: ik heb geen enkele affiniteit met EDPnet
-
- Pro Member
- Berichten: 276
- Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 26 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Je kan brood niet vergelijken met internet. Internet wordt in veel landen al jaren goedkoper, daar zie je prijsdalingen. Brood wordt dan weer in andere landen duurder, zoals bij ons.
Daarboven scoort belgie op internetgebied ook nog eens heel slecht. https://itdaily.be/nieuws/netwerk/belgi ... -en-fiber/
Ik hoop dat er nu geen vergelijkingen komen met onderontwikkelde landen.
Daarboven scoort belgie op internetgebied ook nog eens heel slecht. https://itdaily.be/nieuws/netwerk/belgi ... -en-fiber/
Ik hoop dat er nu geen vergelijkingen komen met onderontwikkelde landen.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Berichten: 1035
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 3 keer
In vergelijking met andere landen, krijgen Belgische werknemers een indexering van hun loon. Epdnet moet dus een pak meer betalen aan personeelskosten dan 3 jaar geleden.Freec schreef: 1 dag geleden Je kan brood niet vergelijken met internet. Internet wordt in veel landen al jaren goedkoper, daar zie je prijsdalingen. Brood wordt dan weer in andere landen duurder, zoals bij ons.
Je bent dus voorstander dat Edpnet personeel gaat ontslaan, zodat jij niet meer hoeft te betalen?
- MaT
- Elite Poster
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 320 keer
- Recent bedankt: 3 keer
De term 'dieven' hou ik nog steeds voor de duopolisten. Het is wel een feit dat deze nieuwe prijszetting de kaarten anders legt.silentkiller schreef: 1 dag geleden ALs je naar de inflatie kijkt en hoelang ze al op dezelfde prijs zitten, is de stijging imo perfect te verantwoorden.
Je moet ook rekening houden met het feit dat de specificaties ook al jaren niet veranderd zijn. Anno 2025 is 20/2 geen hoogvlieger. Ik kom er nog mee toe voor de meeste dingen en de goedkope vaste prijs verzacht het feit dat ik soms wat geduld moet hebben bij grote downloads. Als de prijs nu zo fors omhoog gaat en ineens op hetzelfde niveau komt als betere opties op de markt, moet je niet verwonderd zijn dat mensen beginnen uitkijken naar iets anders.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
- silentkiller
- Premium Member
- Berichten: 593
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 100 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Voor het 20/2 abonnement snap ik het inderdaad, daar trekken ze de prijs wel steviger op.
Ik denk dat daar het nadeel is dat er geen ander abonnement is in de markt waar je unlimited krijgt op lage snelheid.
Daar proberen ze je waarschijnlijk te pushen naar het hogere abonnement. (ik gok dat ze daar ook weinig klanten op hebben, misschien ouderen?).
Anno 2025 is 20/2 inderdaad geen hoogvlieger, ik verschiet er zelfs van dat er klanten voor zijn
. Ik ben ook geen grootverbruiker maar 20/2 is echt wel weinig.
Ik denk dat daar het nadeel is dat er geen ander abonnement is in de markt waar je unlimited krijgt op lage snelheid.
Daar proberen ze je waarschijnlijk te pushen naar het hogere abonnement. (ik gok dat ze daar ook weinig klanten op hebben, misschien ouderen?).
Anno 2025 is 20/2 inderdaad geen hoogvlieger, ik verschiet er zelfs van dat er klanten voor zijn

-
- Member
- Berichten: 69
- Lid geworden op: 12 feb 2021, 10:24
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Dat jullie voor een paar schamele euro's per maand, ineens moeten switchen ontgaat mij volledig. Zitten jullie dan zo op jullie zak? En wat als jullie nieuwe provider volgende week of weken ook een prijsverhoging doorvoert, gaan jullie dan weer op zoek naar een nog goedkopere provider? Zoals het spreekwoord zegt "het gras is groener aan de overkant ... tot je aan de overkant staat"
-
- Starter Plus
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 31 okt 2017, 04:34
- Twitter: Anserics
- Locatie: Wevelgem
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Vandaag al aangesloten op Fastfiber. Omschakeling vlot gebeurd na invullen van gegevens in de Fritz en reboot van ONT.
Ook meteen creditnota ontvangen van Edpnet en dus alles mooi afgerond. Als het goed is mag dat ook gezegd worden.
Ook meteen creditnota ontvangen van Edpnet en dus alles mooi afgerond. Als het goed is mag dat ook gezegd worden.
Laatst gewijzigd door Anseric 20 uren geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 276
- Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 26 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Degene die blijven, zijn degene die zorgen dat men prijsstijgingen doet. En dan blijft het niet bij 1 stijging. Voor mij is het duidelijk, dat edpnet geen edpnet meer is van vroeger onder citymesh. En als er goedkopere alternatieven zijn, dan zijn degene die verhuizen de slimsten.fmcstaartmees schreef: 20 uren geleden Dat jullie voor een paar schamele euro's per maand, ineens moeten switchen ontgaat mij volledig. Zitten jullie dan zo op jullie zak? En wat als jullie nieuwe provider volgende week of weken ook een prijsverhoging doorvoert, gaan jullie dan weer op zoek naar een nog goedkopere provider? Zoals het spreekwoord zegt "het gras is groener aan de overkant ... tot je aan de overkant staat"
Als je geld teveel hebt, wil ik u mijn rekeningnr wel doorsturen.
Trouwens, als ik naar fastfiber ga, ga ik naar het 1000/500 fiber model. Bij ed0net kost dat nu 59.95 en bij fastfiber 51.95 euro. Meer dan 15% verschil. Toch de moeite
Laatst gewijzigd door Freec 20 uren geleden, in totaal 1 gewijzigd.
- MaT
- Elite Poster
- Berichten: 2185
- Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 320 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Waarom zou ik genoegen nemen met 20/2 als ik voor dezelfde prijs 50/4 kan krijgen?fmcstaartmees schreef: 20 uren geleden Dat jullie voor een paar schamele euro's per maand, ineens moeten switchen ontgaat mij volledig. Zitten jullie dan zo op jullie zak?
Dat is een mogelijkheid en een risico dat we afwegen. Als je niets doet verlies je sowieso. Wanneer het zover is liggen de kaarten weer anders en kan je een nieuwe keuze maken.fmcstaartmees schreef: 20 uren geledenEn wat als jullie nieuwe provider volgende week of weken ook een prijsverhoging doorvoert, gaan jullie dan weer op zoek naar een nog goedkopere provider? Zoals het spreekwoord zegt "het gras is groener aan de overkant ... tot je aan de overkant staat"
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2750
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 130 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Gaat hier vooral over dat er na jaren wel eens een iets grotere prijs verhoging aankomt.
Wat EDPnet zelden of niet gedaan heeft.
Gezien hun prijzen al laag waren lijkt het opeens veel dat erbij komt.
Zijn er alternatieven ja altijd maar je moet alles bekijken
Internet
Service
Technische support
Enz enz
Denk dat ze scoren als een van betere bedrijven.
Zit zelf bij hey daar is service ander verhaal tegenover EDPnet.
Wie weet kan EDPnet ook via coax gaan resellen ;P afh van kosten die nodig zijn ervoor langs andere kant ze hebben al fiber resell wat future proof is
Wat EDPnet zelden of niet gedaan heeft.
Gezien hun prijzen al laag waren lijkt het opeens veel dat erbij komt.
Zijn er alternatieven ja altijd maar je moet alles bekijken
Internet
Service
Technische support
Enz enz
Denk dat ze scoren als een van betere bedrijven.
Zit zelf bij hey daar is service ander verhaal tegenover EDPnet.
Wie weet kan EDPnet ook via coax gaan resellen ;P afh van kosten die nodig zijn ervoor langs andere kant ze hebben al fiber resell wat future proof is
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Streaming
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Streaming
- nerph
- Pro Member
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 30 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Tja, en met zo'n redenering zie je waarom Telenet, Orange en Proximus er mee weg komen elk jaar prijsstijgingen door te voeren, omdat het toch maar over een "paar schamele euros" gaat.fmcstaartmees schreef: 20 uren geleden Dat jullie voor een paar schamele euro's per maand, ineens moeten switchen ontgaat mij volledig. Zitten jullie dan zo op jullie zak? En wat als jullie nieuwe provider volgende week of weken ook een prijsverhoging doorvoert, gaan jullie dan weer op zoek naar een nog goedkopere provider? Zoals het spreekwoord zegt "het gras is groener aan de overkant ... tot je aan de overkant staat"
Ik vind het goed dat mensen aangeven dat ze er niet mee gediend zijn en weg gaan. Hoe meer mensen dit doen hoe minder vaak bedrijven dit zullen proberen.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Berichten: 1035
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Welke diensten biedt gij mij aan? Afhankelijk daarvan zal ik dan beslissen of ik u €4/maand zal storten.