Digi brol

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Stiaan
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

michaelbelgium schreef: 1 maand geleden
Er staat letterlijk dat je digi moet contacteren als je meer dan 1 mobiel nr nodig hebt

"Inloggen brengt je naar een nutteloze klantenzone"

Ja, om te bestellen moet je ingelogd zijn?

Ik denk dat er bij sommige mensen nog helemaal niet goed zit...
Ik zeg toch niet dat ik meer dan 1 nummer bij DIGI wil? Ik heb geen enkele dienst actief bij hen momenteel. Toen ze net gelanceerd waren heb ik mijn nummer (proberen) overdragen maar niet gelukt. Daarom heb ik een MyDIGI account en daardoor kan ik nu ook niet meer online bestellen (op geen enkele manier) en dat hebben ze per mail bevestigd. Je moet het niet meteen persoonlijk spelen.
7zp
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 13 keer
Provider

Ik was in Griekenland afgelopen 6 dagen, en zoals altijd werkte data roaming niet, DIGI STK app was ook verdwenen maar kon wel via 'SIM Toolkit' foefelen maar zonder enig avans, om manueel in APN settings te peuteren had ik ook geen zin noch interesse in.

Uitgaand bellen ging dan wel, maar enkel anoniem. Inkomende gesprekken heb ik niet getest.

Ik hoop dat ze dit ooit unaniem geregeld krijgen, bij sommige mensen in het roaming topic werkt het zonder moeite, andere dan weer helemaal niet. Ik ben eigenlijk zéér tevreden van DIGI zolang ik in België ben, en voor een groot deel van onze bevolking zou die 5€ per maand hun noden moeten dekken behalve die 20 dagen dat ze in het buitenland zijn, ik ken jammerlijk genoeg mensen die onnodig de absurde prijzen van Telenet/Proximus blijven slikken.

Ik betaal 9€ euro per maand voor het gebruik van mijn telefoon, 5€ euro bij DIGI en 4€ bij Hey en ik krijg;

- onbeperkt Sms'en op beide sims
- onbeperkt bellen op beide sims
- een totaal van 50GB aan data op beide sims
- beetje dekking garantie van twee verschillende netwerken
Hey! Internet (-10€) - MinisForum GK41 (OPNsense), 2x Netgear R7800 (OpenWrt)
Hey! Mobile M (-5€, +10GB) | DIGI Mobile 15
Linux Mint 22, AMD 5700x, 64GB DDR4 3200MHz, Nvidia RTX 4060Ti 8GB
ym2003
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 15 keer
Recent bedankt: 2 keer

7zp schreef: 2 dagen geleden manueel in APN settings te peuteren had ik ook geen zin noch interesse in.
Ja, dan gaat het ook niet werken hè. Ik ben volledig van mening dat dit op termijn automatisch moet gebeuren, maar het is hier op dit forum toch algemene kennis ondertussen dat je bij Digi de APN opnieuw insteld als je naar het buitenland gaat. 30 seconden in de APN instellingen en je zou mobiele data hebben gehad.

Aangezien je wel kon bellen was de sim toolkit instelling alvast juist.
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”