5G bij digi

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
Pluk
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heeft er al iemand 5g bij digi telecom. In een mail van digi zeggen ze ,waar Proximus 5g aanbied zouden wij dat ook hebben. Al op veel plaatsen geweest waar ik zeker ben dat Proximus 5g aanbied, maar zie het niet op mijn gsm . Blijft op 4g.
Bijlagen
Mail van digi
Mail van digi
bralm
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Volgens hun website, en in praktijk, enkel 4G via het Proximus netwerk. Sommigen op dit forum claimen wel al 5G te hebben ontvangen via de eigen masten van Digi.
teleboy
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Provider

Pluk schreef: 5 dagen geleden Heeft er al iemand 5g bij digi telecom. In een mail van digi zeggen ze ,waar Proximus 5g aanbied zouden wij dat ook hebben. Al op veel plaatsen geweest waar ik zeker ben dat Proximus 5g aanbied, maar zie het niet op mijn gsm . Blijft op 4g.
Er is steeds gezegd dat Digi het 4G netwerk van Proximus huurt tot wanneer ze zelf een volwaardig netwerk kunnen aanbieden.

Ik moet al moeite doen om geen 5G dekking te hebben via Proximus, dus ik vrees dat hun antwoord op niets slaagt.
Pluk
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dus misleidende mail van digi!
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 115 keer
Recent bedankt: 1 keer

Met die mail naar BIPT stappen wegens misleidende informatie. Dan kunnen ze nog eens een boete krijgen.
ben144
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 24 keer
Recent bedankt: 2 keer

Denk niet dat daardoor een boete mogelijk is. Is gewoon een foute email van een medewerker die van niets weet en waarschijnlijk ook niet bevoegd is om zo iets te schrijven.
telemans
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer

hoe aan 30. % dekking gaan komen voor het einde van het jaar is me een raadsel , nog nergens 5G gezien
Mark1
Starter
Starter
Provider

Reeds enige tijd gemerkt dat op de E17 tussen Lokeren-Kalken mijn iPhone overschakelt op “Digi BE 5G”. Ik heb bij instellingen 5G wel ingeschakeld, stond standaard op LTE. Zou dit een van de eerste actieve Digi 5G verbindingen zijn?
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”