Je kunt de Google TV Streamer ook gewoon herstarten, hoor.
Apple TV vs Android TV - nieuwe streamingbox
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 39 keer
Ik heb de Apple TV recent ook overwogen. Maar ik ben uiteindelijk voor een android tv gegaan. Vooral voor 2 zaken waar Apple niet kan aan tippen. Ik ben grote Apple fan, maar dit toestel heeft een update nodig.
Het is de Strong Leap S3 geworden
- Prijs: rond de 40-50 euro.
- Afstandsbediening met cijfers. We komen van een Picks v7 en dit is minder aanpassen bij TV Vlaanderen vooor mijn huisgenoten.
Er zit ook 4k en LAN op, dus je moet weinig inboeten voor die prijs.
https://www.amazon.nl/STRONG-Streaming- ... 116&sr=8-4
- Afstandsbediening met cijfers. We komen van een Picks v7 en dit is minder aanpassen bij TV Vlaanderen vooor mijn huisgenoten.
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 594 keer
- Bedankt: 724 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Kodi bestaat ook op AppleTV en casten kan ook.
AppleTV is bovendien ook een matter hub voor wie daar belangstelling voor heeft.
AppleTV is bovendien ook een matter hub voor wie daar belangstelling voor heeft.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 35 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Onderwerp: Apple TV vs Android TV - nieuwe streamingbox
Casten: Niet via omwegen die elk moment kunnen stoppen met werken
Neen bedankt.
Kodi: Niet via de app store
Casten: Niet via omwegen die elk moment kunnen stoppen met werken
Neen bedankt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 53 keer
Ik heb de Pro genomen. 13 euro duurder maar met de code PRIME10 is dat maar 3 euro duurder.ToMiKoN schreef:Ik heb de Apple TV recent ook overwogen. Maar ik ben uiteindelijk voor een android tv gegaan. Vooral voor 2 zaken waar Apple niet kan aan tippen. Ik ben grote Apple fan, maar dit toestel heeft een update nodig.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 15 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Update2:
Net de TV streamer in gebruik genomen. Het was een zeer vlotte installatie, update en configuratie m.b.v. de Google Home app.
Alles samen (incl . remote via CEC, het zoeken en instellen van mijn 6 meest gebruikte apps en het afstoffen van mijn TV omgeving) nam net meer dan 30 minuten in beslag
Nu een uurtje mee gespeeld en ik moet zeggen dat het een mooie update is t.o.v. de chromecast met google tv (met recente factory reset). Alles is 'snappier' en preciezer, ik kan het de chromecast users zeker aanraden.
Om in te pikken op de vorige posts:
Er was geen prime deal op de TV streamer. Ik heb de 10 eur coupon gebruikt en 4,52 vikingpunten gekregen op de aankoop (incl. een hoesje voor de remote).
Net de TV streamer in gebruik genomen. Het was een zeer vlotte installatie, update en configuratie m.b.v. de Google Home app.
Alles samen (incl . remote via CEC, het zoeken en instellen van mijn 6 meest gebruikte apps en het afstoffen van mijn TV omgeving) nam net meer dan 30 minuten in beslag

Nu een uurtje mee gespeeld en ik moet zeggen dat het een mooie update is t.o.v. de chromecast met google tv (met recente factory reset). Alles is 'snappier' en preciezer, ik kan het de chromecast users zeker aanraden.
Om in te pikken op de vorige posts:
Er was geen prime deal op de TV streamer. Ik heb de 10 eur coupon gebruikt en 4,52 vikingpunten gekregen op de aankoop (incl. een hoesje voor de remote).