Ik heb een mobile hotspot routertje Netgear Nighthwak M6
De digi sim heeft hiermee altijd goed gewerkt in België. Vorige week zat ik in NL en geen data. Bleek tja roaming niet op te staan. opgezet en na een tijdje, ok .
Eenmaal terug in België sinds vorige week donderdag avond... Geen data meer. Staat steeds op het scherm .. searching
Heb het toestel eens volledig gereset en volgende settings erop ingesteld:
APN Name : DIGI
APN : web
Authentication : NONE
PDP : ipv4v6
PDP ROAMING : ipv4v6
Geen geluk ermee
ook eens als APN : internet gekozen, no luck
Ik heb bij de settings gekeken van de sim ( die ik overigens niet kan wijzigen ) en de MCC staat op 206 en MNC op 20 ..
Als ik de digi sim in mijn iphone steek dan werkt deze daar wel na ingave web bij de apn... Mijn proximus sim uit de iphone in de nighthawk doet het ook goed. krijgt automatisch ook de apn mee nl internet.proximus.be, maar het bizarre daar is ook : op het scherm van mijn netgear staat erbij netwerk dan Digi 5G

Zelfs ook na een factory reset met de proximus sim erin, staat er Digi 5G ... ik begrijp er niets meer van
Steek ik de digi sim vanuit de iphone weer in de nighthawk .. searching.....
Ik heb de sim nogmaals in een andere iphone gestoken en als ik dan naar sim apps ga, rbroker kan ik kiezen country menu ; staat een * bij Digi BE ; Digi Sponsor is volgens mij te kiezen als je int buitenland bent en roaming werkt niet? Op display staat er wel degelijk Digi B als provider
Account selection : staat op * Automatic & Manual
En nu t straffere , als ik naar mijn netwerk ga op de router zie ik als aanbieder BASE staan. Eens gezocht en die 206 - 20 slaat idd op base; Hoe kan dit.
Frustrerend
Iemand een idee?