Bij UPS is alles altijd sowieso gepland voor levering de volgende dag. Servicedifferentiatie wordt enroute gerealiseerd, niet in het bezorgstation. Als je My Choice levering op een latere dag vraagt dan zal men er een stickertje met de gevraagde dag op plakken wanneer de wijziging verwerkt wordt en is het obv die sticker dat men het vervolgens moet afleiden.Fallschirmjaeger schreef: 2 weken geleden Pakket staat gepland voor vandaag volgens medewerker, maar het is niet ingescand door de chauffeur en ligt dus waarschijnlijk niet in de camionet. Nu heeft ze het herpland naar morgen, dus ik ben benieuwd.
Het enige risico in uw geval, heb ik gisteren ook aan zitten denken maar post was al lang genoeg, is dat ze er in Diegem gisteren een sticker op geplakt hebben met "VRIJDAG" oid zonder meer detail. Kans is klein want ze zouden toch moeten gezien hebben dat het vorige vrijdag was, maar je weet nooit.
Enige nuttige dat de klantendienst kan doen is een tekstbericht sturen naar het UPS station dat ze het de volgende dag moeten bezorgen. Ook dat gebeurt weer met een stickertje, free text van zo'n bericht + trackingnummer wordt automatisch afgeprint in Diegem en iemand ginder moet dan het pakket gaan zoeken en erop gaan kleven (wat wel snel gaat, ze kijken in de tracking en obv daarvan kunnen ze al goed inschatten waar het ongeveer ligt in het gebouw). Voor de rest heeft die klantendienst niets van extra invloed of extra bevoegdheden. Ze zien niet meer info dan jij en ik. Als ze zeggen "levering staat gepland voor vandaag", is dat niet omdat het systeem zo toont, maar omdat er geen andere mogelijke piste is (tenzij met stickertje VRIJDAG), zelfde reden waarom ik dat gisteren ook zei.
Andere mogelijkheid is dat het evenzeer in de backlog van de staking zit waar het pakket van R2D2 wellicht inzat - maw ze krijgen het gewoon niet mee ook al moet het vandaag mee - en dat het ook gewoon kan opdagen zonder Out for Delivery gezien plaatselijke chaos.
Uniform/bruine van is nog geen garantie dat het geen onderaannemer is, kans is wel groter van niet idd. Op de van staat er dikwijls nog een vermelding van de naam van de onderaannemer in het klein. Als het een echte UPS van is, zo'n model dat je anders nergens ziet, waar je vanuit de bestuurderszetel rechtstreeks in het ruim kan stappen, dan geen onderaannemer want die raken daar niet aan. Maar sowieso in uw geval, oosten van Brussel, kans is idd groot dat het UPS zelf is.R2D2 schreef: 2 weken geleden zonder update op de tracking stond gisteren toch een UPS-man (uniform en bruine van, dus geen onderaannemer) aan de deur.
Ik heb op aanraden van de verkoper de zending geweigerd omdat ik het niet meer nodig had.