Het gaat hier over Telenet. Ik weet dat Base een bijna identieke ervaring geeft maar we weten niet hoeveel technisch verschil er achter de schermen zit.VossyGamer schreef: 4 weken geleden Ik heb dit een maand geleden eens getest via een hotspot met een BASE TV box, en live TV bleef perfect werken op een hotspot, op Telenet 5G & Orange 5G.
De live ervaring bleef misschien wel werken, maar hoe zat het met het gedeelte 'interactiviteit'? Opnames etc.? Als dit via een intern telenet netwerk loopt heb je er alsnog niets aan dat je je tv-box ergens anders kunt gebruiken. De vraag is: kan je als nieuwe klant een tv-box (ip) krijgen zonder een extra internet abonnement van telenet af te nemen en toch alle interactieve diensten hebt (met een telenet modem), daar is het antwoord niet eenduidig, maar het neigt toch echt wel naar NEEN (bron: website Telenet en mijn ervaring met klantendienst).
Een andere vraag is: indien je reeds een tv-box (ip) hebt met een telenet internet abo erbij en je zegt het internet abo op, en de tv-box (ip) blijft werken, voor hoe lang is dit dan? Daar is ook geen garantie of eenduidig antwoord op.