Mijn kleine frustratie van de dag ...
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 577 keer
- Bedankt: 711 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik word gek van mensen die HLN lezen... en klakkeloos geloven 

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 318 keer
- Bedankt: 713 keer
vanochtend de neus afgesneden door een fietser.
Ik toeter.
Na wat verwijten komt het "ge rijdt met een 'L', leer rijden!"
Wat is dat toch met die gefrustreerde zakken en een 'L'? dat is echt als een rode lap op een stier.
Ik toeter.
Na wat verwijten komt het "ge rijdt met een 'L', leer rijden!"
Wat is dat toch met die gefrustreerde zakken en een 'L'? dat is echt als een rode lap op een stier.
- Flying
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
- Bedankt: 81 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Een gedeeltelijke frustratie door mezelf: promo van Telenet loopt af, dus Base zelfinstallatiepakket besteld. Gebruikte modem/router-combinatie krijgen waar je niets aan kunt instellen m.u.v. WiFi in- of uitschakelen. Klantendienst gebeld voor bridge/mac passthrough optie/modem swap. Twee keer hebben ze ingehaakt. De derde keer duurde het een kwartier voordat de medewerker zei dat er niets mogelijk is.
Dat had ik geweten kunnen hebben als ik het eerst op het forum hier had opgezocht. Inmiddels al terug opgezegd en Mobile Vikings besteld.
Je hoort overigens duidelijk dat de klantendienst niet in België zit:: op de achtergrond hoor je de gesprekken van anderen in gebrekkig Engels plaatsvinden.
Dat had ik geweten kunnen hebben als ik het eerst op het forum hier had opgezocht. Inmiddels al terug opgezegd en Mobile Vikings besteld.
Je hoort overigens duidelijk dat de klantendienst niet in België zit:: op de achtergrond hoor je de gesprekken van anderen in gebrekkig Engels plaatsvinden.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 132 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Volgens hetzelfde HLN sterven we massaal wekelijks aan ziekte x, y of z. Geen zorgen over geld dus, tegen dan we toch dood.boonpwnz schreef: 1 week geleden Ik kom echt gek van HLN. Zoveel keer dat ze over geld bezig zijn.
Aantal miljonairs in België daalt voor derde jaar op rij: “Een huis zal straks 1 miljoen kosten, miljonair zijn wordt noodzaak”

- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 758 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Als je zo ver heen bent zou ik medische bijstand voorschrijven.

"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 756 keer
- Bedankt: 316 keer
- Recent bedankt: 15 keer
Nerdlandparkings die voor de eerste keer betalend worden.
15 € per dag en wanneer je er even af gaat terug betalen.
Even proberen uit te vlooien of je buiten het domein kan parkeren en met De Lijn er kan geraken.
De dienstverlening van De Lijn kennende zal dat geen gemakkelijke opdracht worden.

Even proberen uit te vlooien of je buiten het domein kan parkeren en met De Lijn er kan geraken.
De dienstverlening van De Lijn kennende zal dat geen gemakkelijke opdracht worden.

Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
- Petrikske
- Elite Poster
Geen idee naar de dienstverlening in desbetreffende regio maar kan je alvast vertellen dat er bij ons heel veel ritten worden geschrapt en op zaterdagen loopt het bijwijlen echt de spuigaten uit.ivob schreef: 1 week geledenDe dienstverlening van De Lijn kennende zal dat geen gemakkelijke opdracht worden.
Wat ik zelf doe om nog enig overzicht te behouden is het gebruik van de app, zet alle lijnen waar de interesse naar uitgaat als favoriet (hartje) zodat ze ter controle heel snel beschikbaar zijn.
Zo had ik vorige week zodanig veel mensen op m'n voertuig, tot ik de app ging nakijken en zag dat de 2 snelbussen voor mij niet waren komen opdagen wegens.. geschrapt.
Handig is de app ook als reizigers vragen komen stellen omdat ze al zo lang staan te wachten..
Momentje, even nakijken...zie je de boosheid als sneeuw voor de zon verdwijnen als je jou persoonlijke telefoon aan getroffene kan tonen met de boodschap..bus was geschrapt.
Ik verzwijg de gebrekkige dienstverlening niet langer, niet alleen het personeel maar nog meer de reiziger is slachtoffer.
Succes alvast...
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 55 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Is normaal, de belasting voor de buurt als al die daar parkeren gaan op en afrijden omdat ze iets willen gaan halen of naar de supermarkt rijden...ivob schreef: 1 week geleden Nerdlandparkings die voor de eerste keer betalend worden.
De dienstverlening van De Lijn kennende zal dat geen gemakkelijke opdracht worden.![]()
Hier in de straat met tomorrowland net hetzelfde..eens je er af rijdt mag je terug betalen als je er zelfs nog op mag...sinds die regel is ingevoerd is het wat autoverkeer betreft een heel pak rustiger hier en.is nodig met al die feestvierders die hier door de straat lopen... Btw..het is die festivalgangers gegund, ben pro dit festival moesten er bij zijn die daarover twijfelen...
Tom
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 329 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Prima toch, rekening parkerenivob schreef: 1 week geleden Nerdlandparkings die voor de eerste keer betalend worden.
De dienstverlening van De Lijn kennende zal dat geen gemakkelijke opdracht worden.![]()

Er valt ook helemaal niets uit te vlooien.
Het staat gewoon op de website.
Maar ja het zal weer van de “verniet steendood” moeten zijn.

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 293 keer
- Bedankt: 17 keer
Jij bent waarschijnlijk in dienst bij een overheidsinstelling?Petrikske schreef: 1 week geleden Geen idee naar de dienstverlening in desbetreffende regio maar kan je alvast vertellen dat er bij ons heel veel ritten worden geschrapt en op zaterdagen loopt het bijwijlen echt de spuigaten uit.
-
- Elite Poster
Thx en bedankt voor de info.
Hebben het inmiddels al uitgevlooid.
Je moet van een parking in Wachtebeke ong. een kwartier stappen naar de bus en van de bushalte voor het domein nog een 10-12 minuten te voet. Neem je de rijtijd van de pendelbus erbij (die voor ons gratis is, we rijden in heel België gratis met De Lijn, dat is het "probleem" dus niet) doen we die volledige afstand al bijna even vlug te voet.

Elektrische fiets in de koffer en we zijn er zelfs vlugger dan met het OV.
We overnachten ook een 12 km verder vlak over de grens en daar is de incheck in de namiddag tot 20:00 uur.
Daar ook even met de fiets op en af ipv met de auto en drie keer parking betalen.
Bijkomend voordeel is dat je met de fiets 's avonds waarschijnlijk vlugger terug in Wachtebeke bent dan je met de auto van de domeinparking afgeraakt. Dat was vorig jaar een ramp.
Alleen maar voordelen met de fiets dus en zelfs tijdswinst tov parkeren op terrein en/of OV.

Toegevoegd na 4 minuten 5 seconden:
Ik weet niet of je het daar kent maar die parking ligt in de middle of nowhere en je geraakt er sowieso bij begin en einde moeilijk op en af (een lange file). Veel "buurt" is daar niet.tom35 schreef: 1 week geleden Is normaal, de belasting voor de buurt als al die daar parkeren gaan op en afrijden omdat ze iets willen gaan halen of naar de supermarkt rijden...
Iets gaan halen is ook niet echt nodig want op het terrein is alles aanwezig en keuze genoeg.
De regio rond Tomorrowland (de ex kleiputten rond Boom) ken ik ook goed.
Buurt is niet te vergelijken.
Het publiek trouwens ook niet.

Sol Invictus!
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 306 keer
- Bedankt: 631 keer
Gratis tickets en het is nog niet goed genoegivob schreef: 1 week geleden Nerdlandparkings die voor de eerste keer betalend worden.
15 € per dag en wanneer je er even af gaat terug betalen.![]()

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 55 keer
[/quote]
[/quote]
Goed dat je dat kent dan zou je weten dat de meeste parkings van het festival, camping , in Reet liggen en niet in Boom. In Boom zijn het alleen bezoekers die niet od camping verblijven. Nu of er daar veel id buurt is of niet maakt aan sich niet uit...het levert extra verkeersdrukte op dat voor niks nodig is
Tom

[/quote]
Goed dat je dat kent dan zou je weten dat de meeste parkings van het festival, camping , in Reet liggen en niet in Boom. In Boom zijn het alleen bezoekers die niet od camping verblijven. Nu of er daar veel id buurt is of niet maakt aan sich niet uit...het levert extra verkeersdrukte op dat voor niks nodig is
Tom
- Dizzy
- Elite Poster
Doe ik al jaren zo bij festivals. Boek of parkeer een beetje verder en fiets rustig naar het festival. Fiets kan er gratis staan en je hebt nog wat beweging ook. Uiteindelijk ben je ook sneller weg want geen file omdat je niet op een parking staat waar duizenden mensen tegelijk weg willen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
Of er bebouwing is in de buurt van een festivalweide of alleen konijnenholen maakt uiteraard voor de bewoners wel iets uit. De konijnen kunnen zich desnoods terugtrekken onder de grond, buurtbewoners minder.tom35 schreef: 1 week geleden Goed dat je dat kent dan zou je weten dat de meeste parkings van het festival, camping , in Reet liggen en niet in Boom. In Boom zijn het alleen bezoekers die niet od camping verblijven. Nu of er daar veel id buurt is of niet maakt aan sich niet uit...het levert extra verkeersdrukte op dat voor niks nodig is
Ik denk ook niet dat het Nerdfestival geluidsoverlast veroorzaakt tot een paar dorpen verder.
Gelukkig dat ze vorig jaar geen parkeergeld vroegen want dat was niet goed gekomen. De parking waar wij stonden was een verzopen weide waar bij terugkomst verscheidene auto's met tractoren uit de modder getrokken moesten worden.
Een goede Belg betaalt daar waarschijnlijk graag veel voor maar ik behoor niet tot de categorie van de Belgen die graag teveel betalen voor slechte service.
Vandaar dat we waarschijnlijk ook over de noordergrens geboekt hebben voor de overnachting.

Soit, problem solved.
Sol Invictus!
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1063 keer
- Bedankt: 667 keer
Ik woon in een naastgelegen dorp. Overlast gegarandeerd van dit "festival". Ik hoop dat er niet teveel gaan wildparkeren.ivob schreef: 1 week geleden Ik denk ook niet dat het Nerdfestival geluidsoverlast veroorzaakt tot een paar dorpen verder.
Als de wind verkeerd zit kunnen we zelfs meegenieten van de Lokerse feesten.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
Kan en mag maar ik ben duidelijk jou niet.
Dat klein beetje extra beweging op een e-bike zal het verschil ook niet maken.Fiets kan er gratis staan en je hebt nog wat beweging ook.
Aan beweging trouwens sowieso geen gebrek.
Dat, en de overbodige kostprijs, is inderdaad een doorslaggevend argument.Uiteindelijk ben je ook sneller weg want geen file omdat je niet op een parking staat waar duizenden mensen tegelijk weg willen.
Maar ja, wij bezoeken dat festival al van in de begindagen (toen nog op een andere locatie).
Kleinschaliger, sfeervoller en niet uit de voegen gebarsten tot de sfeer verdrukt werd in het commerciële.
Het kantelpunt dat de lol er bijna af is wordt - mijn mening - stilaan bereikt.
Zeker wanneer de gekende sponsors zich één voor één beginnen terug te trekken.
Sol Invictus!
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 676 keer
Bedrijven die functies in hun app steken en niet op hun website beschikbaar maken... banken en isp's bvb.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
De nadelen van de overheid en niet de voordelen of de voordelen van de overheid en niet de nadelen?
Sol Invictus!
- Petrikske
- Elite Poster
Dat is een stevige en ik moet m'n eerste koffie van de dag nog verorberen. 
- Dizzy
- Elite Poster
Heb geen ebike nodig en doe het traject (8km enkel voor Werchter) dus met een gewone fiets, net zoals mijn verplaatsingen naar het station. Dat komt bij de 7km runs met Evi om de 2 dagen, beweging en conditie is dus in ordeivob schreef: 1 week geledenDat klein beetje extra beweging op een e-bike zal het verschil ook niet maken.Fiets kan er gratis staan en je hebt nog wat beweging ook.
Aan beweging trouwens sowieso geen gebrek.

Voor Pukkelpop fiets ik van Kortenbos naar Kiewit, dat is dubbel zo ver maar ook nooit een probleem gebleken. Alternatief is de wagen aan ring van Hasselt te parkeren, dan is het nog minder. Hasselt heeft geweldige fietstunnels waardoor je snel drukke wegen kan kruisen zonder gevaar.
Wachtebeke en omgeving zal dus zeker ook kansen genoeg bieden om de betalende parking te vermijden. Ik ga er geregeld wandelen en er zijn tal van mooie en trage wegen om te fietsen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 21 keer
Mijn Gardena knipschaar/kantmaaier met steel op accu die het reeds na ca. 2.5 jaar en misschien 10X gebruikt het laat afweten (schakelaar defect).
Was toch iets van 112€ bij aankoop.
Kon hem niet meer uitschakelen en heb dus moeten wachten tot de accu leeg was.
Ik heb hem zo goed als mogelijk geprobeerd proper te demonteren (veiligheidsschroeven!) maar de interne opbouw nodigt niet uit om te repareren...
Was er toch niet zo tevreden van (gebrek aan koppel, slechts Li-accu van 3.7V).
Nu op zoek naar een betere met wisselbare accu (18-20V) en geen Makita (wat een prijzen!).
Was toch iets van 112€ bij aankoop.
Kon hem niet meer uitschakelen en heb dus moeten wachten tot de accu leeg was.
Ik heb hem zo goed als mogelijk geprobeerd proper te demonteren (veiligheidsschroeven!) maar de interne opbouw nodigt niet uit om te repareren...
Was er toch niet zo tevreden van (gebrek aan koppel, slechts Li-accu van 3.7V).
Nu op zoek naar een betere met wisselbare accu (18-20V) en geen Makita (wat een prijzen!).
- Petrikske
- Elite Poster
Was een niet demonteerbare batterij denk ik. @duizend
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 21 keer
Inderdaad...
Is een Samsung INR18650 li-cel met gepuntlaste strips met weerhaakjes waarop een soort klein AMP-connectortje aangesloten is.
Met quasi geen mogelijkheid om non-destructief te verwijderen.
Ik heb dan maar de 2 draden doorgeknipt (niet beide tegelijkertijd!
), accu kan nog voor een ander projectje gebruikt worden.
Is een Samsung INR18650 li-cel met gepuntlaste strips met weerhaakjes waarop een soort klein AMP-connectortje aangesloten is.
Met quasi geen mogelijkheid om non-destructief te verwijderen.
Ik heb dan maar de 2 draden doorgeknipt (niet beide tegelijkertijd!

-
- Elite Poster
Jeroen Baert die op Nerdland 2025 voor 99% hetzelfde komt vertellen als in 2024 en bijgevolg zaken vertelt die nu al achterhaald zijn.
Sol Invictus!