Object + omschrijving:Dyson v10 steelstofzuiger, samen met zijn accessoires. Hij is defect in die zin dat hij regelmatig uitvalt tijdens het stofzuigen. Soms kan dat na 5 minuten zijn, soms kan dat na 30 seconden zijn. Als je dan de aan/uitknop opnieuw induwt, dan gaat het weer even goed. Ik vermoed dus dat er een elektrisch probleem is. De batterij is niet gewoon verwisselbaar, in die zin dat je dus moet openvijzen. Misschien kan hij gerepareerd worden, misschien ook niet. Ik ben zelf geen handige Harry, dus wordt hij vervangen. Zelfs indien je hem niet zou repareren, in ieder geval handig voor wie een Dyson v10 heeft en graag een reserve borstel en andere accessoires wil! Die dingen kosten ook heel wat geld apart

. Ik heb liever dat het naar een userbasser gaat dan naar het containerpark.
Eén voorwaarde: wordt niet opgesturd, en als je erom komt dan neem je het geheel mee. Anders moet ik toch nog naar het containerpark

.
Hij is iets meer dan twee jaar hier in dienst geweest en voor de rest in redelijk goede staat, zie foto's. Aankoopprijs 2,5 jaar geleden = 499 €. Ja, het piekt wel wat...
Optionele foto's:
Minimumprijs:0 €
Eindtijd (opbod per € x):36 uur, opbod per 5 €
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:ophalen