zelfde netwerk dus in principe niet...
misschien (weer) een fout met de tellers en sta je nu met de 15g ipv op 0 van nieuw contract al gelijk op smalband ?
(want momenteel zijn die tellers niet gereset geweest voor de lopende maand, dus mss ook zo overgenomen bij jou?)
Hey! Mobile S ( mobiele abbo )
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5254
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 766 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Daarnet stond alles op 0, enkele speedtesten gedaan en het mobiel internet staat nu op 0.01GB verbruikt.
Dat lijkt het dus niet te zijn.
Allemaal leuk en aardig, moet binnen enkele uren gaan werken.
Dat lijkt het dus niet te zijn.
Allemaal leuk en aardig, moet binnen enkele uren gaan werken.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Elite Poster
- Berichten: 2325
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 237 keer
- Bedankt: 142 keer
Probeer eens met je GSM te herstarten, en/of 4G te forceren?
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5254
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 766 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Wow! (GSM herstarten was voldoende)
Download Mbps: 385
Upload Mbps: 16.2
Download Mbps: 385

Upload Mbps: 16.2
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Elite Poster
- Berichten: 2325
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 237 keer
- Bedankt: 142 keer
De upload is wel aan de magere kant voor 5G te zijn, ik haal hier momenteel op 4G 98 down, 42 up
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5254
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 766 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Verbruik van data schiet nu wel de hoogte in, enkele Speedtesten gedaan en plots een verbruik van 1.18gb
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 13 maa 2021, 19:43
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 1 keer
Bij mijn Mobile S abonnement loopt de periode tot de 14e en zijn de tellers, vandaag de 15e, correct gereset.Splitter schreef: 2 maanden geleden zelfde netwerk dus in principe niet...
misschien (weer) een fout met de tellers en sta je nu met de 15g ipv op 0 van nieuw contract al gelijk op smalband ?
(want momenteel zijn die tellers niet gereset geweest voor de lopende maand, dus mss ook zo overgenomen bij jou?)
De vermelde periode klopt wel niet, er staat "Van 15/04/2025 tot 15/06/2025"
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5893
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 4 keer
misschien is het voor resets vanaf vandaag opgelost?
mijn teller (reset periode is de 11de) geeft nog steeds mijn 9gb van vorige maand aan)
ben vandaag trouwens niet 1, maar 2! keer opgebeld geweest door hey/orange omdat ik dit op de chat had aangekaart.
(in beide gevallen kon je wel merken dat nederlands alvast niet hun eerste taal was - maar ze deden hun best, which counts)
qua communicatie is het daarentegen wat minder: nummer 1 zei dat het een gekend issue was, dat ze ermee bezig waren, en dat die data automatisch wel gescheiden was achterliggend (we will see), terwijl de 2de het niet goed leek te begrijpen en ging doorgeven (maar misschien was dat omdat zijn nederlands iets minder was)
zal allemaal wel goedkomen, maar het blijft soms toch verbazend hoe slecht het kan lopen bij hey.
ik vraag me dan af, heeft orange gewoon diezelfde problemen? want het is achterliggend toch hetzelfde systeem, niet ?
mijn teller (reset periode is de 11de) geeft nog steeds mijn 9gb van vorige maand aan)
ben vandaag trouwens niet 1, maar 2! keer opgebeld geweest door hey/orange omdat ik dit op de chat had aangekaart.
(in beide gevallen kon je wel merken dat nederlands alvast niet hun eerste taal was - maar ze deden hun best, which counts)
qua communicatie is het daarentegen wat minder: nummer 1 zei dat het een gekend issue was, dat ze ermee bezig waren, en dat die data automatisch wel gescheiden was achterliggend (we will see), terwijl de 2de het niet goed leek te begrijpen en ging doorgeven (maar misschien was dat omdat zijn nederlands iets minder was)
zal allemaal wel goedkomen, maar het blijft soms toch verbazend hoe slecht het kan lopen bij hey.
ik vraag me dan af, heeft orange gewoon diezelfde problemen? want het is achterliggend toch hetzelfde systeem, niet ?
-
- Plus Member
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 27 dec 2024, 22:18
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 30 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik heb bij Orange dezelfde kwaliteit gezien van de helpdesk enkele jaren geleden.
Bij Telenet en Base is er wel een kwaliteitsverschil op de helpdesk. Toen ik Base belde in januari dacht ik dat ik bij Orange/Hey terecht was gekomen
Bij Telenet en Base is er wel een kwaliteitsverschil op de helpdesk. Toen ik Base belde in januari dacht ik dat ik bij Orange/Hey terecht was gekomen

-
- Elite Poster
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
- Locatie: Geel (Antwerpen)
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 38 keer
Het geval met de foute teller bij mijn dochter hebben ze toch netjes aangerekend.
Had +- 800Mb verbruikt maar volgens Hey meer dan de toegestand 15GB.
Ze hebben dan wel 15GB bijgegeven om de teller te omzeilen maar toch ook netjes €0,5 extra aangerekend.
Had +- 800Mb verbruikt maar volgens Hey meer dan de toegestand 15GB.
Ze hebben dan wel 15GB bijgegeven om de teller te omzeilen maar toch ook netjes €0,5 extra aangerekend.
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 5254
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 766 keer
- Bedankt: 153 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Sinds ik klant ben geworden onlangs en na alle berichten hier houd ik die meter toch goed in de smiezen.
Tot zover nog niet het idee dat het fout zit maar wel dat ze royaal lijken aan te rekenen qua data.
Ik heb 8 jaar bij Orange gezeten en daar kwam ik in de verste verte niet aan 5GB elke maand maar nu heb ik het gevoel dat ik toch moet proberen om tijdig de Wifi aan te zetten.
Ik heb trouwens vrij snel 5G uitgezet want het verbruik was de eerste dagen behoorlijk hoog.
Nu op 4G komt het denk ik meer in de buurt van de realiteit.
Tot zover nog niet het idee dat het fout zit maar wel dat ze royaal lijken aan te rekenen qua data.
Ik heb 8 jaar bij Orange gezeten en daar kwam ik in de verste verte niet aan 5GB elke maand maar nu heb ik het gevoel dat ik toch moet proberen om tijdig de Wifi aan te zetten.
Ik heb trouwens vrij snel 5G uitgezet want het verbruik was de eerste dagen behoorlijk hoog.
Nu op 4G komt het denk ik meer in de buurt van de realiteit.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 699
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 114 keer
Zelfde hier sinds deze facturatieperiode en is de eerste keer bij mij. Gelukkig zie ik het reële verbruik als ik erop klik. Bij een ander abo (Mobile S) geen problemen.

TV:

ISP:

Tel.:

Ik heb dat probleem ook maar enkel wanneer beide tellers (25GB & extra 10GB) in gebruik zijn.
Dus wanneer ik mijn 10GB heb opgebruikt en ik aan mijn 25GB data begin. Of wanneer ik roaming gebruik in het buitenland en dus mijn 25GB data gebruik en al een stukje van mijn 10GB heb opgebruikt.
Het lijkt er op dat de totaalwaarde niet correct wordt weergegeven wanneer de beide databundels een waarde bevatten groter dan nul.
Dus wanneer ik mijn 10GB heb opgebruikt en ik aan mijn 25GB data begin. Of wanneer ik roaming gebruik in het buitenland en dus mijn 25GB data gebruik en al een stukje van mijn 10GB heb opgebruikt.
Het lijkt er op dat de totaalwaarde niet correct wordt weergegeven wanneer de beide databundels een waarde bevatten groter dan nul.
Mobiel: hey! mobile M 35GB €4
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150 / edpnet Fiber XS
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light / BASE TV
Internet (na verbouwing): FASTfiber 150 / edpnet Fiber XS
TV (na verbouwing): TV Vlaanderen APP TV Light / BASE TV