Telenet promo
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5872
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 601 keer
- Recent bedankt: 3 keer
volgens mij nog steeds deels hetzelfde, elke dag van de maand 1000 facturen mailen of de 1ste van de maand 30k facturen mailen....proximusboyke schreef: 3 maanden geleden vroeger zeiden ze bij ons belgacom dat het technisch niet mogelijk was iedere klant op hetzelfde moment te laten starten vanwege facturen te versturen. Nu bijna alles digitaal is heb ik er ook geen iedee van.
spamfilters zullen het toch ook leuker vinden dat die mails gespreid zijn en niet ineens telkens de 1ste van de maand "mogelijk abusive behaviour" zien passeren.
dat + eventuele problemen spreiden, gezien je een probleem in de 1ste batch dan vlug kan fixen voor de volgende batches, ipv ineens ook nog eens 30k telefoons op de facturatie binnen te krijgen op 1 dag

-
- Member
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 05 sep 2024, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 8 keer
Te luid geroepen 



Gistere bij mij, vandaag bij mijn ouders.
Ik heb echt de pech datk in een boerenhol woon: lage 4G bereik, geene 5G, geene fiber (proximus) & orange zit op de kabel van telenet dusja dat ist zelfde en zinloos.
Gistere bij mij, vandaag bij mijn ouders.
Ik heb echt de pech datk in een boerenhol woon: lage 4G bereik, geene 5G, geene fiber (proximus) & orange zit op de kabel van telenet dusja dat ist zelfde en zinloos.
- cyberbug
- Elite Poster
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
/off-topic
Misschien een grote buiten antenne + 4G/5G modem ?
Dat is het sommige mensen de States het doen. (buiten antenne, al dan niet een richt antenne op een GSM mast in de buurt)
Greetz cyberbug


- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ongeveer klein maandje van promo aan het genieten en best tevreden van alles.
Juist data sim is kwijt geraakt bij de post en ticket loopt al week en half maar dat zien we wel.
Snelheid is altijd helemaal maximaal 940-950 via kabel. Dus top voor deze promo prijs.
In realiteit gebruik ik het amper
Een vraag voor wie nog de fast model heeft
Ik heb de 160mhz band aangezet heel heel soms haal ik via wifi 900mbps zonder moeite daarna altijd 500mpbs.
Iemand idee hoe dit komt ( iPhone 16 gebruikt voor wifi test )
Extra:
Vandaag modem verplaatst van garage naar woonkamer, men men tv aansluiting gebruikt en zo naar de modem.
Online juiste kabeltje gevonden na wat zoeken
meteen volle snelheid “happy” en de extra AP kon ook weg was voor wifi in tuin voor de flightradar enz
Juist data sim is kwijt geraakt bij de post en ticket loopt al week en half maar dat zien we wel.
Snelheid is altijd helemaal maximaal 940-950 via kabel. Dus top voor deze promo prijs.
In realiteit gebruik ik het amper

Een vraag voor wie nog de fast model heeft
Ik heb de 160mhz band aangezet heel heel soms haal ik via wifi 900mbps zonder moeite daarna altijd 500mpbs.
Iemand idee hoe dit komt ( iPhone 16 gebruikt voor wifi test )
Extra:
Vandaag modem verplaatst van garage naar woonkamer, men men tv aansluiting gebruikt en zo naar de modem.
Online juiste kabeltje gevonden na wat zoeken

Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 971
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 146 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Modem verplaatsen van Telenet
Die moet altijd staan waar de Telenet kabel binnen de woning komt en waar dus de NIU hangt.
Doe je dit niet: jij kan stoorzender zijn voor gans uw straat.
Topic van 2j terug gevonden:
viewtopic.php?t=62715#:~:text=Dat%20mag ... atschappij....

Die moet altijd staan waar de Telenet kabel binnen de woning komt en waar dus de NIU hangt.
Doe je dit niet: jij kan stoorzender zijn voor gans uw straat.
Topic van 2j terug gevonden:
viewtopic.php?t=62715#:~:text=Dat%20mag ... atschappij....
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.8
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.8
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Heb dit aan de technieker gevraagd die kwam en allemaal getoond was geen enkel probleem.
Hij zei juist draai kabel koppelingen goed vast met sleutel wat ik gedaan heb.
Zie hier geen probleem in , kabel die van NIU naar tv zijde gaat is nieuw en voldoet aan TN normen en kabel van tv stuk naar modem zelfde
De tech had wel de juiste connectoren op de kabels gezet alvast ( kleine opmerking )
Zal morgen TN eens bellen worst case gaat deze terug naar originele locatie
Toegevoegd na 12 uren 32 minuten 38 seconden:
Re: Telenet promo
Update;
net eens gebeld, ze hebben alles nagekeken en alles was oke.
geen storingen uitgaand. ze heeft hele straat node nagekeken.
Ze vertelde juist dat er 1 huis mer nr x was waar een defect was al langere tijd maar staat helemaal los van mij.
Modem verplaatsen mag dus gewoon zolang je alles maar goed doet en goed vastzet
Hij zei juist draai kabel koppelingen goed vast met sleutel wat ik gedaan heb.
Zie hier geen probleem in , kabel die van NIU naar tv zijde gaat is nieuw en voldoet aan TN normen en kabel van tv stuk naar modem zelfde

De tech had wel de juiste connectoren op de kabels gezet alvast ( kleine opmerking )
Zal morgen TN eens bellen worst case gaat deze terug naar originele locatie
Toegevoegd na 12 uren 32 minuten 38 seconden:
Re: Telenet promo
Update;
net eens gebeld, ze hebben alles nagekeken en alles was oke.
geen storingen uitgaand. ze heeft hele straat node nagekeken.
Ze vertelde juist dat er 1 huis mer nr x was waar een defect was al langere tijd maar staat helemaal los van mij.
Modem verplaatsen mag dus gewoon zolang je alles maar goed doet en goed vastzet

Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 1399
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 111 keer
- Recent bedankt: 2 keer
En zoals in dat topic staat: dat telt voor de NIU.TheCeet schreef: 2 maanden geleden Topic van 2j terug gevonden:
viewtopic.php?t=62715#:~:text=Dat%20mag ... atschappij....
De modem kan je normaal gezien gerust verplaatsen.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Wou voor alle zekerheid een nakijken.
@TheCeet bedankt voor eens aan te halen!
Nu weten we zeker dat het mag.
@blaatpraat Klopt van de NIU en alles ervoor afblijven
@TheCeet bedankt voor eens aan te halen!
Nu weten we zeker dat het mag.
@blaatpraat Klopt van de NIU en alles ervoor afblijven

Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Sinds oplevering had ik meteen de data sim gevraagd , handig als back up.
Werd niet geleverd en maakten een case, 1,5 week geleden eens gepolst “zijn ermee bezig”
Vandaag eens gepolst want al maand verder en dat voor simpele sim kaart voor data.
Case was naar verkeerde dienst gestuurd.
Nieuwe case nr gehad en 24h erna mail met uitleg.
Moet naar Telenet winkel gaan ze kunnen anders niet oplossen …
Te zot voor woorden dit alles is digitaal dus in de winkel eerst lang aanschuiven en alles uitleggen nog eens …
Wat een gedoe na de Promo vliegt de boel hier meteen buiten zonder pardon.
Internet zelf is wel goed maar service is een van slechtste die ik ervaren heb.
Hoe moeilijk kan het zijn een data sim op te sturen


Werd niet geleverd en maakten een case, 1,5 week geleden eens gepolst “zijn ermee bezig”
Vandaag eens gepolst want al maand verder en dat voor simpele sim kaart voor data.
Case was naar verkeerde dienst gestuurd.
Nieuwe case nr gehad en 24h erna mail met uitleg.
Moet naar Telenet winkel gaan ze kunnen anders niet oplossen …
Te zot voor woorden dit alles is digitaal dus in de winkel eerst lang aanschuiven en alles uitleggen nog eens …
Wat een gedoe na de Promo vliegt de boel hier meteen buiten zonder pardon.
Internet zelf is wel goed maar service is een van slechtste die ik ervaren heb.
Hoe moeilijk kan het zijn een data sim op te sturen



Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 1115
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 45 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Zou er enige manier zijn om die dienst die hier verantwoordelijk voor is telefonisch zelf te contacteren of via email deze promo af te handelen? Ik zit namelijk in Taiwan en het zou leuk zijn deze installatie regelen tegen dat ik terug kom. Ik vrees als ze me opbellen in Taiwan ik voor de kosten zal mogen instaan.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Misschien kan je hen sturen en via whatsapp bellen of dergelijke
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 1115
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 45 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Hoi! We kunnen via onze sociale media-kanalen helaas geen klantenfiche aanmaken. Je kan de registratie via onze website doen, of eventueel een kennis contact laten opnemen telefonisch hiervoor? Frederik
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Dat is ook mogelijkheid
Formulier invullen en tel opgeven van iemand die je goed kent of familie en die persoon installatie laten inplannen en zien dat die de nodige gegevens heeft van jou
Id gegevens
Adres
Enz
Formulier invullen en tel opgeven van iemand die je goed kent of familie en die persoon installatie laten inplannen en zien dat die de nodige gegevens heeft van jou
Id gegevens
Adres
Enz
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Member
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 11 apr 2023, 00:58
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Hier formulier eerste keer ingediend op woensdag vorige week (28/05) en gisteren (01/06) nogmaals: nog steeds geen telefoon terug gekregen. Bellen naar 015 66 66 66 kunnen ze je niet helpen met deze promotie en weten ze niet wat te doen.
Iemand die weet hoe ik dit moet "organiseren"?
Iemand die weet hoe ik dit moet "organiseren"?
-
- Member
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 11 apr 2023, 00:58
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Bedankt, ik probeer het morgen en laat hier iets weten. Als ik nu bel krijg ik IVR aan de lijn dat de dienst gesloten is (is toch positief dat het niet gewoon naar de 015 66 66 66 geforward wordt).
Nogmaals dank!
Toegevoegd na 23 uren 21 minuten 42 seconden:
Vandaag gebeld naar het nummer hierboven en afspraak kunnen maken voor deze promo.
Volgende week komt TN installeren (kon geen self install doen, nieuwbouw en er is nog gen "coax pot" op de muur gemonteerd). Men vroeg wel onmiddellijk bij het begin van het gesprek over welke gemeente het gaat, dus vermoedelijk beperkt tot fiberklaar gemeentes wssch.
Tnx iig! Top thread
Nog kleine toevoeging: technieker kan pas op 11/06 komen. Men heeft naar Unit-T een escalatie gestuurd voor particuliere klant: dwz indien er een plaatsje vrijkomt bij een tech, m'n mij zal proberen contacteren of ze de install vroeger mogen komen uitvoeren. Kans is klein volgens TN medewerker, maar toch niet onbestaande.
Ik weet dat voor klanten met een Corporate Fibernet 24/7 techs kunnen langskomen indien nodig (contractueel volgens SLA vastgelegd en men doet dat ook effectief bij issues).
Zou ik dat process nog kunnen versnellen? Ik vermoed van niet.
Nogmaals dank!
Toegevoegd na 23 uren 21 minuten 42 seconden:
Vandaag gebeld naar het nummer hierboven en afspraak kunnen maken voor deze promo.
Volgende week komt TN installeren (kon geen self install doen, nieuwbouw en er is nog gen "coax pot" op de muur gemonteerd). Men vroeg wel onmiddellijk bij het begin van het gesprek over welke gemeente het gaat, dus vermoedelijk beperkt tot fiberklaar gemeentes wssch.
Tnx iig! Top thread

Nog kleine toevoeging: technieker kan pas op 11/06 komen. Men heeft naar Unit-T een escalatie gestuurd voor particuliere klant: dwz indien er een plaatsje vrijkomt bij een tech, m'n mij zal proberen contacteren of ze de install vroeger mogen komen uitvoeren. Kans is klein volgens TN medewerker, maar toch niet onbestaande.
Ik weet dat voor klanten met een Corporate Fibernet 24/7 techs kunnen langskomen indien nodig (contractueel volgens SLA vastgelegd en men doet dat ook effectief bij issues).
Zou ik dat process nog kunnen versnellen? Ik vermoed van niet.