Telenet promo
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 369 keer
- Bedankt: 119 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik ben bestaande klant. Als ik mij aanmeld krijg ik dezelfde prijs te zien dan ik nu betaal.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 20 keer
Ook eens het infoformulier ingevuld. Momenteel nog EDPNET VDSL maar in afwachting van oplevering fiber toch maar eens zijsprongetje wagen naar Telenet.
Er ligt hier enkel een afgeknipte coax in huis (van vorige bewoner vermoed ik?). Iemand een idee wat er voor extra kosten bijkomen om dat Telenet-ready te maken? Of is dat allemaal gratis?
Er ligt hier enkel een afgeknipte coax in huis (van vorige bewoner vermoed ik?). Iemand een idee wat er voor extra kosten bijkomen om dat Telenet-ready te maken? Of is dat allemaal gratis?
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 129 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Installatie is geheel gratis bij de promo 

Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1003 keer
- Bedankt: 3734 keer
- Recent bedankt: 21 keer
Aansluitkosten
- Normaal zal een technieker (gratis) zorgen voor een basisaansluiting (installeren van de NIU).
- In het slechtste geval kan dat 50 EUR kosten, indien de coax naar jouw woning niet meer aangesloten is op de Telenet kabel.
- Gezien je een nieuwe klant bent, en dus nog geen enkele "digitale dienst" afneemt van Telenet, zijn er normaal éénmalig 50€ activatiekosten.
- In het beste geval zal dat gratis zijn (als "gratis activatie" deel van de promotie is).
- Bij een "self-install" zijn er geen installatiekosten.
- Bij een installatie door een technieker is de kost normaal 85€.
- In het beste geval zal dat gratis zijn (als "gratis installatie" deel van de promotie is).
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
-
- Pro Member
Even een update:
- geen reactie van Telenet op mijn vraag om aansluiting na >14 dagen
- mailtje gestuurd wat ook geen sinecure is want [email protected] bestaat uiteraard niet
- 2 uur later (toevallig!) telefoon
- vriendelijke dame aan de lijn en inderdaad: aanbod geldt nog steeds.
- installatiekosten ook volledig gratis (er ligt hier gewoon een coaxkabel opgerold, al > 20 jaar) - met dank aan phillippe_d voor de scenario's, het ziet er dus naar uit dat ik dus overal in de categorie 'gratis' zit...
- vrijdag 7/2 komt de technieker langs om alles te installeren
- tegen juli kan fiber hopelijk opgeleverd worden en kan ik dan naar fiber bij EDPNET (beetje sneu dat ik nu tijdelijk mijn VDSL-abo bij EDPNET ga opzeggen)
- mailtje gestuurd wat ook geen sinecure is want [email protected] bestaat uiteraard niet
- installatiekosten ook volledig gratis (er ligt hier gewoon een coaxkabel opgerold, al > 20 jaar) - met dank aan phillippe_d voor de scenario's, het ziet er dus naar uit dat ik dus overal in de categorie 'gratis' zit...
- tegen juli kan fiber hopelijk opgeleverd worden en kan ik dan naar fiber bij EDPNET (beetje sneu dat ik nu tijdelijk mijn VDSL-abo bij EDPNET ga opzeggen)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Valt die activatiekost weg als je al een mobiel abonnement hebt bij hun?philippe_d schreef: 5 maanden geleden Activatiekosten
- Gezien je een nieuwe klant bent, en dus nog geen enkele "digitale dienst" afneemt van Telenet, zijn er normaal éénmalig 50€ activatiekosten.
- In het beste geval zal dat gratis zijn (als "gratis activatie" deel van de promotie is).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 29 keer
- Recent bedankt: 17 keer
Deze week ook met de klantendienst gebeld van Telenet om over het contract van mijn ouders te "onderhandelen" en ook de 6 maanden aan 6euro aangehaald. Daar wist de medewerkster mij te zeggen dat deze promotie enkel geldt voor nieuwbouw in nieuwe verkavelingen (mijn vermoeden is omdat proximus ook fiber legt in nieuwe verkavelingen en appartementen).
De dame in kwestie liet ook weten dat daarop gecontroleerd wordt en het niet de eerste zal zijn die na enige tijd (weken/maanden) alsnog de rekening gepresenteerd krijgt omdat niet voldaan is aan de voorwaarden.
De dame in kwestie liet ook weten dat daarop gecontroleerd wordt en het niet de eerste zal zijn die na enige tijd (weken/maanden) alsnog de rekening gepresenteerd krijgt omdat niet voldaan is aan de voorwaarden.
- buthead
- Elite Poster
Dat laatste deel niet helemaal mee eens.
Die 6euro deal of zelfs 0euro deal geldt voor de deelnemende steden of gemeenten.
Lijst was hier eerder gedeeld.
In mijn contract staat dat ik 6 maanden 6euro zal betalen en einde verhaal nadien de volle mep als ik nog klant blijf.
Zwart-wit papier telt , medewerkers die sales doen enz krijgen bonussen voor de verkoop etc en ieder vertelt wel mogelijks andere versie van de promo.
Met de bekendheid van de promo zullen ze wel even vloeken gezien hun dat niks oplevert
Die 6euro deal of zelfs 0euro deal geldt voor de deelnemende steden of gemeenten.
Lijst was hier eerder gedeeld.
In mijn contract staat dat ik 6 maanden 6euro zal betalen en einde verhaal nadien de volle mep als ik nog klant blijf.
Zwart-wit papier telt , medewerkers die sales doen enz krijgen bonussen voor de verkoop etc en ieder vertelt wel mogelijks andere versie van de promo.
Met de bekendheid van de promo zullen ze wel even vloeken gezien hun dat niks oplevert
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 146 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Gewoon kijken bij de voorwaarden?
Ter info: “Persoonlijk aanbod geldig tot 31/1/2025.”
https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... BgAdQ6s3SA
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.9_2
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.9_2
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik zit momenteel ook bij EDPnet VDSL. Zou wel een sideswitch van 6 maand willen overwegen naar Telenet. Welke promo heb jij juist aangevraagd?sdecoster schreef: 4 maanden geleden Even een update:
Krijg je dan gratis aansluiting + bruikleen modem en kan je daarna na 6 maand kostenloos opzeggen?
internet : CV8560E Telenet Oneup 1000/40
gsm : Base 0
mobile internet : eskimo e-sim
mobilevoip : cheapbuzzer
-
- Pro Member
Het was de fiberpromo waarvan in het begin van dit topic sprake (de link staat hier ook ergens).
(ik koos voor One for 1 aan 0 euro/m)
Vandaag, 3 weken na aanvraag, alles komen installeren, er lag hier enkel een coax op de vloer.
Alles gratis, normaalgezien de eerste 6 maand. Ik zal wel angstvallig mijn eerste (nul)factuur afwachten. Met TN weet je nooit.
Over 5,5 maand ben ik terug weg (opzeg is vrij op elk moment volgens dame aan de telefoon vorige week)
(ik koos voor One for 1 aan 0 euro/m)
Vandaag, 3 weken na aanvraag, alles komen installeren, er lag hier enkel een coax op de vloer.
Alles gratis, normaalgezien de eerste 6 maand. Ik zal wel angstvallig mijn eerste (nul)factuur afwachten. Met TN weet je nooit.
Over 5,5 maand ben ik terug weg (opzeg is vrij op elk moment volgens dame aan de telefoon vorige week)
-
- Moderator
Een Telenet abonnement voor particulieren is altijd voor onbepaalde duur, en kan je dus op ieder moment opzeggencriminala schreef: 4 maanden geleden Krijg je dan gratis aansluiting + bruikleen modem en kan je daarna na 6 maand kostenloos opzeggen?
Ook zelfs gedurende de eerst 6 maanden (dan ben je natuurlijk je promo kwijt voor de resterende tijd

-
- Pro Member
Ik ga dan ook maar eens de aanvraag doen voor de ONEup (1gbit wil ik wel eens zien) . Best met een nieuw gsm Nr. denk ik , anders moet ik die ook weer in en uit liggen porteren. Of zijn er nadelen aan verbonden aangezien je dat nieuwe nummer dan volledig moet stopzetten wanneer je internet terug switched?
Geven zij trouwens een gewone simkaart of zit er een e-sim bij dit abo?
Probeer net het formulier in te vullen : "Sorry, we ondervinden momenteel een technisch probleem. Probeer het later even opnieuw." . Begint al goed.
even later wel gelukt 
Geven zij trouwens een gewone simkaart of zit er een e-sim bij dit abo?
Probeer net het formulier in te vullen : "Sorry, we ondervinden momenteel een technisch probleem. Probeer het later even opnieuw." . Begint al goed.

-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik heb ook de 6 maand promo.
Thuis met utp kabel in op de (niet te oude) pc behaal ik tussen de 900 a 940 mbps download en 38,5 upload. Geen klagen hier.
Ik zette eens mijne vpn van windscribe op (op belgie); zelfs dan behaald die leuke 700-800mbps download (en soms meer ook).
Mijn vraag is dan; ik zie ook nog staan dat ze zo'n boost hebben tot zomaar eventjes 8gbps wat echt crazy is wie dat zou hebben (maar wel duur om dat erbij te nemen voor mij op dit moment). Ik weet niet mocht ik het eens willen testen voor maandje (als ik meerdere zware games wil downloaden) of dat hier wel mogelijk is?
Ik heb nu giga internet, technieker zei ik de nieuwste modem zou hebben gekregen en de nieuwste decoder (dat is mega klein dat decodertje en werkt verdomd goed).
Dus weet niet of ik ook die 8GBPS kan nemen?
Ervoor had ik proximus met nog steeds max 100mbps, bijna geen panne gehad dus dat was het probleem niet maar die snelheid ppff; bij game van 120GB ong dikke 3 uren he, ik werd er gek van. Nu gaat dat veel veel veel sneller + stel u voor dat je die 8gbps zou hebben , hoe snel gaat dat dan niet gaan een game van 120GB?? Zal extreem zijn denk ik
.
Thuis met utp kabel in op de (niet te oude) pc behaal ik tussen de 900 a 940 mbps download en 38,5 upload. Geen klagen hier.
Ik zette eens mijne vpn van windscribe op (op belgie); zelfs dan behaald die leuke 700-800mbps download (en soms meer ook).
Mijn vraag is dan; ik zie ook nog staan dat ze zo'n boost hebben tot zomaar eventjes 8gbps wat echt crazy is wie dat zou hebben (maar wel duur om dat erbij te nemen voor mij op dit moment). Ik weet niet mocht ik het eens willen testen voor maandje (als ik meerdere zware games wil downloaden) of dat hier wel mogelijk is?
Ik heb nu giga internet, technieker zei ik de nieuwste modem zou hebben gekregen en de nieuwste decoder (dat is mega klein dat decodertje en werkt verdomd goed).
Dus weet niet of ik ook die 8GBPS kan nemen?
Ervoor had ik proximus met nog steeds max 100mbps, bijna geen panne gehad dus dat was het probleem niet maar die snelheid ppff; bij game van 120GB ong dikke 3 uren he, ik werd er gek van. Nu gaat dat veel veel veel sneller + stel u voor dat je die 8gbps zou hebben , hoe snel gaat dat dan niet gaan een game van 120GB?? Zal extreem zijn denk ik

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 34 keer
@Paddestoel Die boost is enkel voor wie via Fiber is aangesloten, via de coax kabel werkt dit niet, je hebt al de boost via de kabel met de up versie.
greets
master-magic
Fastfiber 8500/2450 met fiber 8,5 Gbps/2,4 Gbps
Asus GT-AX1100 Pro Router
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
master-magic
-
- Member
Ik heb toch geen coax meer nu of wel?
De decoder is zonder coax nu, gaat over utp kabel.
Ik heb 1GBPS nu.
Maar ik zie nog een optie voor 8gbps aan 30€.
Dus ben nog niet goed mee of ik dat eens kan testen of niet?
Update: ik ben mee nu, het is toch nog via coax dat is aangesloten op de modem, daarmee.
Oke, dan is er hier nog geene fiber. Jammer.
De decoder is zonder coax nu, gaat over utp kabel.
Ik heb 1GBPS nu.
Maar ik zie nog een optie voor 8gbps aan 30€.
Dus ben nog niet goed mee of ik dat eens kan testen of niet?
Update: ik ben mee nu, het is toch nog via coax dat is aangesloten op de modem, daarmee.
Oke, dan is er hier nog geene fiber. Jammer.
Laatst gewijzigd door Paddestoel 4 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 34 keer
@Paddestoel Je hebt waarschijnlijk de TV Box via IP, het internet model dat niet meer via Coax werkt,
maar de vraag is of je Fiber hebt of niet, die hogere snelheid is enkel voor wie via een Fiber modem werkt.
de F@ST5685LGB-TN (Fiberbox).
maar de vraag is of je Fiber hebt of niet, die hogere snelheid is enkel voor wie via een Fiber modem werkt.
de F@ST5685LGB-TN (Fiberbox).
greets
master-magic
master-magic
-
- Member
Ik heb die van 2.5 gbps snelheid.
Dus helaas. Geen 8gbps hier mogelijk, doemme.
. Had dat graag eens getest.
Zal vreesk nog lang duren dien fiber dan hier, woon in boerenhol. Maar 1gbps is ook top ze.
.
Wrm bied telenet ons dan niet de 2.5gbps aan?
De decoder is idd zonder coax nu.
Dus helaas. Geen 8gbps hier mogelijk, doemme.

Zal vreesk nog lang duren dien fiber dan hier, woon in boerenhol. Maar 1gbps is ook top ze.

Wrm bied telenet ons dan niet de 2.5gbps aan?
De decoder is idd zonder coax nu.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 32 keer
Eventjes beetje offtopic mss, we hebben hier thuis ook de 1gbps oneup promo. Zou het kunnen dat telenet de snelheid verlaagd tijdens de daluren om zo het echt onbeperkt downloaden (dus buiten de 3TB limiet in piekuren) te omzeilen? Ben momenteel van nieuwsgroepen iets aan het downloaden en valt me sterk op.
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1950 keer
- Recent bedankt: 20 keer
De FUP van 3 TB en traffic management werken volledig onafhankelijk van elkaar.
FUP is om globaal genomen iedere klant een gelijk deel van de bandbreedte te geven. Dat is een simpel datatellertje dat je op smalband zet als je bepaalde vooraf afgesproken limieten overschrijdt.
Bij traffic management verlaagt Telenet de snelheid of prioriteit van bepaalde IP-protocollen "uit noodzaak" omdat de node dreigt te verzadigen en door gebrek aan vrije bandbreedte er minder dan 10 Mbps per actieve modem zou overblijven.
FUP is om globaal genomen iedere klant een gelijk deel van de bandbreedte te geven. Dat is een simpel datatellertje dat je op smalband zet als je bepaalde vooraf afgesproken limieten overschrijdt.
Bij traffic management verlaagt Telenet de snelheid of prioriteit van bepaalde IP-protocollen "uit noodzaak" omdat de node dreigt te verzadigen en door gebrek aan vrije bandbreedte er minder dan 10 Mbps per actieve modem zou overblijven.
-
- Member
Ik heb geen te oude dure windows pc en vpn staat aan op brussels en ik haal nu op spotnet film binnen aan 900mbps tot zelfs 1gbps. Ik haal dus ong de max snelheid die ik heb van telenet zelfs met een vpn aandaydreamke schreef: 4 maanden geleden Eventjes beetje offtopic mss, we hebben hier thuis ook de 1gbps oneup promo. Zou het kunnen dat telenet de snelheid verlaagd tijdens de daluren om zo het echt onbeperkt downloaden (dus buiten de 3TB limiet in piekuren) te omzeilen? Ben momenteel van nieuwsgroepen iets aan het downloaden en valt me sterk op.

-
- Plus Member
Vandaar mijn vraag naar het contract zelf en niet de voorwaarden. Want de voorwaarden zijn zo wazig ("Alleen geldig in door Telenet specifiek bepaalde regio’s.") dat de uitleg die ik kreeg van de medewerker wel eens zou kunnen kloppen.TheCeet schreef: 4 maanden geleden Gewoon kijken bij de voorwaarden?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 22 keer
Gewoon bellen en vragen of je in aanmerking komt voor de fibersnel promo ook al woon je niet in de regio. Ze zullen zeggen geen probleem, ze zullen wel proberen je te upsellen met tv enzo. Daarna krijg je gewoon document met jouw naam+adres erop en prijs 0 eur voor 6 maanden zwart op wit. Dus ze kunnen niet beweren dat ze niet wisten dat je niet in de regio zit.
Installatie hier verliep super vlot, volledig gratis met technieker. Ik kon gemakkelijk de CV8560E krijgen. Duurde wel 4uur eer de router zichtbaar was in my telenet.
Gsm abo wel nog niet actief door ontbrekende sim ( staking bij bpost, kan telenet niets aan doen)
Installatie hier verliep super vlot, volledig gratis met technieker. Ik kon gemakkelijk de CV8560E krijgen. Duurde wel 4uur eer de router zichtbaar was in my telenet.
Gsm abo wel nog niet actief door ontbrekende sim ( staking bij bpost, kan telenet niets aan doen)
- buthead
- Elite Poster
Hier installatie net gebeurd.
Duurde hooguit 20min
Snelheid
955mbps down
39up
Duurde hooguit 20min
Snelheid
955mbps down
39up
-
- Pro Member
Hier ook installatie gebeurd
970mbit down
38mbit up
970mbit down
38mbit up
- buthead
- Elite Poster
Vandaag eens als test een Xbox opnieuw ingesteld snelheden vallen beetje tegen ( daluren ).
Gem rond 200mbps
Pieken van 460mbps
Traffic shape in werking lijkt het
Gem rond 200mbps
Pieken van 460mbps
Traffic shape in werking lijkt het

-
- Moderator
Dat is geen traffic shaping, maar overboeking 

- buthead
- Elite Poster
Daarjuist eens getest en dan 840mbps dat is wat beter.
Maar eerlijk heb deze snelheid totaal niet nodig.
Fijn met de promo.
Met 500mbps ideaal en leuk om te weten in toekomst dat dit ruim volstaat
Over wifi max 490mbps op 1m en verderop op de benden.
Hopelijk komt hey met zo een abbo
Maar eerlijk heb deze snelheid totaal niet nodig.
Fijn met de promo.
Met 500mbps ideaal en leuk om te weten in toekomst dat dit ruim volstaat
Over wifi max 490mbps op 1m en verderop op de benden.
Hopelijk komt hey met zo een abbo
-
- Pro Member
Eerste aanrekening voor oneup al 8 dagen na de installatie te betalen
en ook geen 6€ maar 7.71€
nog mensen die dit voor hebben met de promo?
en ook geen 6€ maar 7.71€
nog mensen die dit voor hebben met de promo?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 388 keer
webdolfijn dat is heel normaal ! Neem nu de facturatieperiode loopt van de 10de tot de 9de en je bent bvb aangesloten op 05-03-2025
dan betaal je van 05-03-2025 tem 09-03-2025 en betaal je zoals bij alle telecoms nu 1 maand vooruit dus in dit voorbeeld van 10-03-2025 tem 09-04-2025.
Moest je nu bvb de 11de aangesloten zijn dan zou de eerste aanrekening bijna 12 euro zijn voorbije maand en toekomstige maand
in uw geval zal je in februari aangesloten zijn 8 dagen voor de facturatie periode. Als je 6 deelt door 28 dagen maal 8 dagen zal je aan 1.71 euro komen
dan betaal je van 05-03-2025 tem 09-03-2025 en betaal je zoals bij alle telecoms nu 1 maand vooruit dus in dit voorbeeld van 10-03-2025 tem 09-04-2025.
Moest je nu bvb de 11de aangesloten zijn dan zou de eerste aanrekening bijna 12 euro zijn voorbije maand en toekomstige maand
in uw geval zal je in februari aangesloten zijn 8 dagen voor de facturatie periode. Als je 6 deelt door 28 dagen maal 8 dagen zal je aan 1.71 euro komen

iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- Pro Member
Hey bedankt @proximusboyke het begint al wat logischer te klinken door uw uitleg.
Nog wel een dingetje wat ik niet goed snap : Hoe bepalen ze de facturatieperiode . Dit is voor iedereen anders? Waarom begint die niet gewoon op de 1e van de maand te tellen? Zo verwarrend.
Nog wel een dingetje wat ik niet goed snap : Hoe bepalen ze de facturatieperiode . Dit is voor iedereen anders? Waarom begint die niet gewoon op de 1e van de maand te tellen? Zo verwarrend.
-
- Plus Member
Geen idee waarom ze niet standaard de eerste dag van de maand nemen. Ze zullen gewoon een dag van de maand kiezen dat bvb het minst aantal feestdagen heeft (1januari, 1 mei, 1 november) dat kan meespelen met hun nachtverwerkingen.
Of mogelijks zit er ook geen logica achter.
Of mogelijks zit er ook geen logica achter.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 388 keer
vroeger zeiden ze bij ons belgacom dat het technisch niet mogelijk was iedere klant op hetzelfde moment te laten starten vanwege facturen te versturen. Nu bijna alles digitaal is heb ik er ook geen iedee van.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 59 keer
Stel dat er iets misgaat in de facturatie: bv promo nok, verbruik wordt foutief verwerkt, aanpassing aan prijzen, etc dan is er telkens maar 1 billrun geïmpacteerd. Ook qua cashflow is een spreiding van facturatieperiodes gewoon wenselijker.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 319 keer
- Bedankt: 717 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Je hebt een maand de tijd om te betalen, dus qua cashflow maakt dat geen hol uit.
Er zijn mensen die betalen als de factuur binnenkomt en er zijn mensen die standaard 3 dagen te laat betalen en al de rest zit daar zowat tussen.
Er zijn mensen die betalen als de factuur binnenkomt en er zijn mensen die standaard 3 dagen te laat betalen en al de rest zit daar zowat tussen.