NuKeM schreef: 08 nov 2024, 19:46Weet je, ik heb nu al een aantal weken een Tesla. Heb lang getwijfeld om diezelfde redenen. Maar, Tesla is meer dan Musk, er werkt daar 140000 man.
Voel je aub niet persoonlijk aangesproken want dat is echt niet mijn bedoeling.
Als we spreken over het personeel dan is er een klein stemmetje in mij dat komt te vertellen waar is die
f'in beheerraad om Elon een dreun te verkopen in de trant van..
"waar zijn we hier mee bezig, denk in gods naam ook eens aan de naam van uw bedrijf en uw personeel"
Elon Musk is immers niet alleen Tesla maar ook Starlink, en de vuile spelletjes die hij daarmee heeft uitgehaald in het Rusland/Oekraine conflict hebben reeds vele mensenlevens gekost.
Om die reden alleen al mogen ze wat mij betreft Musk ophangen aan de hoogste boom die ze kunnen vinden.
En als ik hem zag springen achter Trump tijdens een rally? ik had hem verdorie zelf van dat podium willen schotten die half gare (dark maga) baviaan.
En let op mijn woorden, die gaat terecht komen in de Trump administratie enkel en alleen om zichzelf nog meer te verrijken.
Nee sorry, die kerel is volledig van het padje af..
(my 2 cents on the matter..)
devilkin schreef: 08 nov 2024, 20:00maar ieder z'n eigen keuzes

In eer en geweten.
En we blijven vrienden no matter what!
NuKeM schreef: 08 nov 2024, 20:12Allen bekend bij mij, maar anderen doen daarom niet beter (bv. de VW-familie).
Goed punt, maar in die VW familie werken misschien wel uw buurman of buurvrouw.
Laat ons de verkiezingsuitslag in de US niet vergeten aub, we gaan verdorie SOLIDAIR moeten zijn met onze buren hé vrienden.
Uncle Sam gaat ons immers naar alle waarschijnlijkheid de lange en dikke vinger geven.
Dus denk na vooraleer Paypal of Visa te gebruiken op verre continenten.

"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,