Hey Telecom
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 11 keer
ik denk,Dixit schreef: ↑2 maanden geleden Als je op "Zie mijn gebruiksgegevens" drukt, dan zien die metertjes er ineens anders uit. Dan heb je er wel twee van 10 GB, waarbij er slechts eentje telt
Het zijn inmiddels wel bijna Telenetiaanse Toestanden.
Met dien verstande dat alles wel werkt en niemand financieel in het zak gezet is, toch ?
die 10 GB extra is dus uitsluitend in Belgie geldig
Data, ook in Belgie nadat de extra 10GB opgebruikt is, maar altijd het data gebruik in de EU
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik ben op zoek naar een manier om mijn gsm langer te laten rinkelen met een Hey! abo.
Heeft iemand dit al gevonden ?
De helpdesk is helemaal niet bereikbaar. Geen telefoonnummer, en de chat widget is kapot omdat hun CSP policy niet juist staat ...
Heeft iemand dit al gevonden ?
De helpdesk is helemaal niet bereikbaar. Geen telefoonnummer, en de chat widget is kapot omdat hun CSP policy niet juist staat ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 469 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Bij orange staat er:
Ik vermoed dat dit bij Hey ook gewoon gaat werken.1. “Hoe zorg ik dat mijn gsm minder snel op voicemail springt?”
Vind je dat je bellers iets te snel op je voicemail belanden? Wijzig de rinkeltijd van je telefoon en laat je gsm tot 30 seconden rinkelen alvorens de oproep naar je voicemail wordt doorgeschakeld. Bel hiervoor naar deze magische code:
**61*5555**X#. De X komt overeen met het aantal seconden dat je je gsm wil laten rinkelen: 5, 10, 15, 20, 25, 27 of 30 seconden. Aan jou de keuze!
bron:
https://www.orange.be/nl/blog/5-tips-om ... r-te-maken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 59 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Bron: Test Aankooplirec schreef: ↑3 maanden geleden Hier wel probleempje momenteel:
2) mobiele date werkt niet: het 4G icoontje flikkert aan/uit, bijna 1x per seconde. Het ligt aan de simkaart/hey want al getest op andere gsm ook intussen. => ook via chat apart gemeld, nog geen respons
iemand dit 2e al aans voor gehad?
als je echt iemand te pakken moet krijgen bij hey. Gebruik je mest chat/mail/bellen/facebook/....?
Beste
In september ben ik bij jullie overgeschakeld naar een andere mobiele formule samen met mijn dochter Ruby.
Na de overstap konden we beide onze mobiele data niet meer gebruiken.
Ik heb vele keren geprobeerd om contact te hebben via de chat maar ik kreeg nooit een antwoord.
Vervolgens heb ik mijn domiciliëringen stop gezet.
Nu krijg ik een factuur die onbetaalbaar is.
Ik heb op alle manieren getracht om in te loggen om de factuur te betalen (via mail en wachtwoord of via itsme) maar ik krijg een foutmelding en kan de factuur dus niet betalen.
Daarom ben ik overgestapt naar Orange.
Ik heb ook aan hen gevraagd om jullie te contacteren zodat ik de factuur kan betalen.
Ik wil deze heel gebrekkige service aanklagen. We moeten betalen voor mobiele data die we nooit hebben kunnen gebruiken en hebben geen reactie gekregen van jullie.
Vriendelijke groet,
Tom
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 15 keer
Iemand die dit ook voorheeft die sinds vandaag plots nog maar 20gb heeft ipv 50gb (heb het mobile L plan)?
Zowel app als website geven dit aan...
Edit: Enkel als je verder doorklikt naar details geeft hij het 20gb (mobile L) abo aan. Ga je naar de hoofdpagina (zowel app als website) geeft hij weer 50gb aan, alsook via het tabblad profiel. Dus weer een update die nog maar eens is misgegaan vermoed ik...
Zowel app als website geven dit aan...
Edit: Enkel als je verder doorklikt naar details geeft hij het 20gb (mobile L) abo aan. Ga je naar de hoofdpagina (zowel app als website) geeft hij weer 50gb aan, alsook via het tabblad profiel. Dus weer een update die nog maar eens is misgegaan vermoed ik...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 21 keer
Hier inderdaad hetzelfde probleem op de hoofdpagina 50gb en 20gb als je doorklikt
#5580# geeft wel gewoon nog 50gb aan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 229 keer
- Bedankt: 95 keer
Mijn promo van 2 jaar aan 10 € met 40 GB loopt eind dit jaar af ( met 4 Gsm abo's in het gezin) , geen zin om naar de 14 € versie te gaan om onbeperkt bellen te hebben . . . ik kijk uit wat ik nog kan doen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Starter Plus
- Bedankt: 3 keer
Dit is nog altijd niet opgelost blijkbaarjan5787 schreef:Hier inderdaad hetzelfde probleem op de hoofdpagina 50gb en 20gb als je doorklikt
Laatst gewijzigd door diederik_moortgat 3 weken geleden, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 87 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Sinds vorige week werkt de teller voor vast internet ook niet meer bij mij.
Dus nog is technische issues bij Hey vermoedelijk
Dus nog is technische issues bij Hey vermoedelijk
iPhone 13 Pro: Citymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 229 keer
- Bedankt: 95 keer
Die teller voor vast internet heeft hier nog nooit gewerkt, staat al 2 maanden op 0.
Men kan wel een beetje zien in de modem logs hoeveel GB je er al doorgeblazen hebt, maar is maar een kleine indicatie natuurlijk.
Komt allemaal een beetje onproffesioneel en klungelig over, maar de prijs is wel een dealbreaker. . .
Men kan wel een beetje zien in de modem logs hoeveel GB je er al doorgeblazen hebt, maar is maar een kleine indicatie natuurlijk.
Komt allemaal een beetje onproffesioneel en klungelig over, maar de prijs is wel een dealbreaker. . .
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!