Hey Telecom

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
freddie
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 jun 2024, 11:20
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Versturen naar het PXS netwerk lukt bij mij wel maar ontvangen niet.
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 16 jul 2009, 13:06
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 13 keer

Bericht

Hier lukt het nu wel.
Zal iets tijdelijk geweest zijn.
-*-
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 25 jan 2006, 21:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 11 keer

Bericht

Dixit schreef: 2 maanden geleden Als je op "Zie mijn gebruiksgegevens" drukt, dan zien die metertjes er ineens anders uit. Dan heb je er wel twee van 10 GB, waarbij er slechts eentje telt

Het zijn inmiddels wel bijna Telenetiaanse Toestanden.
Met dien verstande dat alles wel werkt en niemand financieel in het zak gezet is, toch ?
Screenshot 2024-10-25 215503.png
ik denk,

die 10 GB extra is dus uitsluitend in Belgie geldig

Data, ook in Belgie nadat de extra 10GB opgebruikt is, maar altijd het data gebruik in de EU
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1810
Lid geworden op: 13 okt 2005, 18:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 59 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bericht

Inderdaad dat klopt, zopas op reis hetzelfde gezien. In buitenland eerst de tweede teller en in Belgie eerst de eerste teller.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 946
Lid geworden op: 06 aug 2011, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 59 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

Den Tekin is terug.
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 187
Lid geworden op: 21 nov 2007, 12:24
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Ik ben op zoek naar een manier om mijn gsm langer te laten rinkelen met een Hey! abo.
Heeft iemand dit al gevonden ?
De helpdesk is helemaal niet bereikbaar. Geen telefoonnummer, en de chat widget is kapot omdat hun CSP policy niet juist staat ...
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6530
Lid geworden op: 20 jan 2015, 15:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 469 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bericht

cougare schreef: 1 maand geleden Ik ben op zoek naar een manier om mijn gsm langer te laten rinkelen met een Hey! abo.
Bij orange staat er:
1. “Hoe zorg ik dat mijn gsm minder snel op voicemail springt?”
Vind je dat je bellers iets te snel op je voicemail belanden? Wijzig de rinkeltijd van je telefoon en laat je gsm tot 30 seconden rinkelen alvorens de oproep naar je voicemail wordt doorgeschakeld. Bel hiervoor naar deze magische code:
**61*5555**X#. De X komt overeen met het aantal seconden dat je je gsm wil laten rinkelen: 5, 10, 15, 20, 25, 27 of 30 seconden. Aan jou de keuze!
Ik vermoed dat dit bij Hey ook gewoon gaat werken.

bron:
https://www.orange.be/nl/blog/5-tips-om ... r-te-maken
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 187
Lid geworden op: 21 nov 2007, 12:24
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Bericht

Jup, had me ook net de bedenking gemaakt om die van orange es te proberen.

Gelukt, thanks !
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 946
Lid geworden op: 06 aug 2011, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 59 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

lirec schreef: 3 maanden geleden Hier wel probleempje momenteel:

2) mobiele date werkt niet: het 4G icoontje flikkert aan/uit, bijna 1x per seconde. Het ligt aan de simkaart/hey want al getest op andere gsm ook intussen. => ook via chat apart gemeld, nog geen respons

iemand dit 2e al aans voor gehad?
als je echt iemand te pakken moet krijgen bij hey. Gebruik je mest chat/mail/bellen/facebook/....?
Bron: Test Aankoop

Beste

In september ben ik bij jullie overgeschakeld naar een andere mobiele formule samen met mijn dochter Ruby.
Na de overstap konden we beide onze mobiele data niet meer gebruiken.
Ik heb vele keren geprobeerd om contact te hebben via de chat maar ik kreeg nooit een antwoord.
Vervolgens heb ik mijn domiciliëringen stop gezet.
Nu krijg ik een factuur die onbetaalbaar is.
Ik heb op alle manieren getracht om in te loggen om de factuur te betalen (via mail en wachtwoord of via itsme) maar ik krijg een foutmelding en kan de factuur dus niet betalen.
Daarom ben ik overgestapt naar Orange.
Ik heb ook aan hen gevraagd om jullie te contacteren zodat ik de factuur kan betalen.
Ik wil deze heel gebrekkige service aanklagen. We moeten betalen voor mobiele data die we nooit hebben kunnen gebruiken en hebben geen reactie gekregen van jullie.

Vriendelijke groet,
Tom
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 349
Lid geworden op: 11 aug 2006, 14:08
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 15 keer

Bericht

Iemand die dit ook voorheeft die sinds vandaag plots nog maar 20gb heeft ipv 50gb (heb het mobile L plan)?
Zowel app als website geven dit aan...

Edit: Enkel als je verder doorklikt naar details geeft hij het 20gb (mobile L) abo aan. Ga je naar de hoofdpagina (zowel app als website) geeft hij weer 50gb aan, alsook via het tabblad profiel. Dus weer een update die nog maar eens is misgegaan vermoed ik...
Gebruikersavatar
jan5787
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 mei 2021, 20:56
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 21 keer

Bericht

Hier inderdaad hetzelfde probleem op de hoofdpagina 50gb en 20gb als je doorklikt
#5580# geeft wel gewoon nog 50gb aan
Screenshot 2024-11-12 234441.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
beuntje
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 maa 2024, 18:38
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 2 keer

Bericht

Ik hoop op een Black-Friday-actie waarbij het large-abonnement (weer) van 14 naar 10 gaat…!
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3617
Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 229 keer
Bedankt: 95 keer

Bericht

Mijn promo van 2 jaar aan 10 € met 40 GB loopt eind dit jaar af ( met 4 Gsm abo's in het gezin) , geen zin om naar de 14 € versie te gaan om onbeperkt bellen te hebben . . . ik kijk uit wat ik nog kan doen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jun 2015, 15:57
Bedankt: 3 keer

Bericht

jan5787 schreef:Hier inderdaad hetzelfde probleem op de hoofdpagina 50gb en 20gb als je doorklikt
#5580# geeft wel gewoon nog 50gb aan
Screenshot 2024-11-12 234441.png
Dit is nog altijd niet opgelost blijkbaar AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Laatst gewijzigd door diederik_moortgat 3 weken geleden, in totaal 2 gewijzigd.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1644
Lid geworden op: 08 sep 2011, 17:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 118 keer
Bedankt: 85 keer
Recent bedankt: 3 keer

Bericht

Je telefoonnummer is zichtbaar
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
diederik_moortgat
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 jun 2015, 15:57
Bedankt: 3 keer

Bericht

Aangepast, bedankt !
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 737
Lid geworden op: 03 apr 2018, 10:16
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 87 keer
Recent bedankt: 3 keer

Bericht

Sinds vorige week werkt de teller voor vast internet ook niet meer bij mij.
Dus nog is technische issues bij Hey vermoedelijk
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3617
Lid geworden op: 03 sep 2003, 17:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 229 keer
Bedankt: 95 keer

Bericht

Die teller voor vast internet heeft hier nog nooit gewerkt, staat al 2 maanden op 0.
Men kan wel een beetje zien in de modem logs hoeveel GB je er al doorgeblazen hebt, maar is maar een kleine indicatie natuurlijk.
Komt allemaal een beetje onproffesioneel en klungelig over, maar de prijs is wel een dealbreaker. . .
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 975
Lid geworden op: 26 jan 2011, 17:44
Uitgedeelde bedankjes: 94 keer
Bedankt: 73 keer

Bericht

Patje schreef: 3 weken geledenmaar de prijs is wel een dealbreaker. . .
'k Zou zeggen, een dealmaker, maar dat bedoelde je waarschijnlijk wel. :)
deman3417
Plus Member
Plus Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 28 aug 2013, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 5 keer

Bericht

Hoogte abbo (€25.00) is verhoogd van 160GB -> 200GB
Dixit
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 4 maanden geleden
Bedankt: 3 keer

Bericht

Jawadde...
Screenshot_20241207_143544_My hey!.jpg
Gelukkig klopt het bij de tab "Producten" wel. Ik heb slechts 8 van de 20 GB verbruikt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.