Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
- devilkin
- userbase crew
- Berichten: 4972
- Lid geworden op: 17 Mei 2006
- Bedankt: 350 keer
- Recent bedankt: 5 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 559 keer
- Contact:
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
Een troll? Nee. Dat ie verkeerde inschattingen maakt, dat zeker.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: 01 Feb 2003
- Bedankt: 12 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
Klopt, dit zijn jammer genoeg allemaal waargebeurde feiten.
-
- Premium Member
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 06 Aug 2011
- Bedankt: 38 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
Een voorbeeld van mijn 140 misplaatste digicorders die per ongeluk door het Telenet systeem besteld zijn :
-
- userbase crew
- Berichten: 8482
- Lid geworden op: 28 Jan 2012
- Bedankt: 621 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het hier niet echt gaat over "ooh, de concurrentie heeft een promotie, ik wissel snel", en dat om de 3 maanden ofzo.
Misschien is het hier eerder "Ooh, mijn provider heeft een promotie voor nieuwe klanten, snel wisselen naar een andere en dan binnen een paar weken 'terugkeren' om er gebruik van te kunnen maken".
Bij dat laatste kan ik me wel voorstellen dat de provider er genoeg van krijgt.
Dat gezegd, blijft klantenloyaliteit superslecht beloond, en mag dat gerust ns veranderen, desnoods door via wetgeving de bedrijven wat aan te porren.
Maar dat is een totaal andere discussie.
Misschien is het hier eerder "Ooh, mijn provider heeft een promotie voor nieuwe klanten, snel wisselen naar een andere en dan binnen een paar weken 'terugkeren' om er gebruik van te kunnen maken".
Bij dat laatste kan ik me wel voorstellen dat de provider er genoeg van krijgt.
Dat gezegd, blijft klantenloyaliteit superslecht beloond, en mag dat gerust ns veranderen, desnoods door via wetgeving de bedrijven wat aan te porren.
Maar dat is een totaal andere discussie.
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 Mei 2021
- Bedankt: 1 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
Sorry maar het enige dat in mij opkomt als ik je screenshot zie is een poging tot oplichting.
25 euro per kastje en 50 euro restwaarde krijgen...
140 x 25 euro dus.
Oftewel poging tot het makkie verdienen van 3500 euro.
Dus logisch dat ze je dan niet meer als klant willen.
25 euro per kastje en 50 euro restwaarde krijgen...
140 x 25 euro dus.
Oftewel poging tot het makkie verdienen van 3500 euro.
Dus logisch dat ze je dan niet meer als klant willen.
-
- Premium Member
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 06 Aug 2011
- Bedankt: 38 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
Het gaat om een systeemfout.
Mijn provider was en is al altijd Telenet geweest.
Ik ging ervan weg om de hoge prijzen.
In mijn vorige woonst ging ik ervan weg omdat ik twijfelde tussen een eigen verbinding nemen of de gratis gemeenschappelijke lijn maar dat werd tegengewerkt.
Dus dan maar teruggekeerd naar Telenet.
Toen kwam Tadaam en Proximus Mobilus Unlimited Premium uit.
In mijn nieuwe woonst had ik een échte verbinding nodig dus nam ik terug Telenet.
Maar omwille van mijn beperkt inkomen heb ik dat moeten herbekijken.
Het is dus niet omwille van de promoties. Al kreeg ik er die wel soms bij.
Mijn provider was en is al altijd Telenet geweest.
Ik ging ervan weg om de hoge prijzen.
In mijn vorige woonst ging ik ervan weg omdat ik twijfelde tussen een eigen verbinding nemen of de gratis gemeenschappelijke lijn maar dat werd tegengewerkt.
Dus dan maar teruggekeerd naar Telenet.
Toen kwam Tadaam en Proximus Mobilus Unlimited Premium uit.
In mijn nieuwe woonst had ik een échte verbinding nodig dus nam ik terug Telenet.
Maar omwille van mijn beperkt inkomen heb ik dat moeten herbekijken.
Het is dus niet omwille van de promoties. Al kreeg ik er die wel soms bij.
-
- Premium Member
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 31 Jul 2019
- Bedankt: 21 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
ITnetadmin schreef:Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het hier niet echt gaat over "ooh, de concurrentie heeft een promotie, ik wissel snel", en dat om de 3 maanden ofzo.
Misschien is het hier eerder "Ooh, mijn provider heeft een promotie voor nieuwe klanten, snel wisselen naar een andere en dan binnen een paar weken 'terugkeren' om er gebruik van te kunnen maken".
Is een telecomcontract geen minimum van 6 maand?
-
- userbase crew
- Berichten: 8482
- Lid geworden op: 28 Jan 2012
- Bedankt: 621 keer
- Recent bedankt: 2 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
Of opzeggen en direct terugkeren, met intussen 3G als internet?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1781
- Lid geworden op: 24 Aug 2011
- Bedankt: 143 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
bollegijs schreef:Is een telecomcontract geen minimum van 6 maand?
En normaal mag je bij promo's de laatste 12 maand geen klant zijn geweest.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 1781
- Lid geworden op: 10 Jan 2016
- Bedankt: 71 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
Beter dat we dit topic afsluiten , heb eens deel gelezen verder, maar hier kan je jaren over "discussiëren".
Internet = Mobile Vikings VDSL2
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 2935
- Lid geworden op: 17 Apr 2019
- Bedankt: 114 keer
- Recent bedankt: 1 keer
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Re: Mag een provider u weigeren op basis van te veel overstappen?
streulma schreef:Aangezien mijn historiek duurde het inladen van producten (en het opnieuw aanvragen) ENORM lang zodanig dat de pagina zelfs crashte.
Ik kan moeilijk geloven dat dit van 10 of 15 lijntjes kan zijn... post je histotiek eens van je wissels.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast