Sinds jaar en dag gebruik ik een forward mailadres. Dat ik dit doe dateert nog uit de tijd dat de dieren praatten, en dat een analoge internettoegang een betalende dienst was... en aangezien ik geen zin had om daarvoor te betalen, veranderde ik elke maand van provider (mijn eigen gratis analoge toegang voor de providers er ooit van gehoord hadden

Om dus niet elke maand mijn volledig adresboek om de hoogte moeten brengen van een emailadreswijziging, gebruikte ik een mail-for-life adres van Advalvas.
Ook nu gebruik ik dit nog, ook al heb ik nu een betalend ADSL abonnement

En dit werkte voorbeeldig tot zojuist !? Want het laatste mailtje dat ik probeerde te versturen, resulteert in volgende foutmelding :
Code: Selecteer alles
Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is [email protected]. Onderwerp 'Re: ', Account: 'pop.skynet.be', Server: 'smtp.skynet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '451 4.1.8 Domain of sender address [email protected] does not resolve', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 451, Foutnummer: 0x800CCC78
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.