pc2006 schreef:Ik heb daarjuist een aanvraag gedaan voor een Skynet abonnement (incl promotie 2 maanden gratis internet). Ik kreeg als antwoord dat de activatie vanuit de centrale niet kon gebeuren en het beter was dat er iemand van hen zou langskomen (tegen betaling natuurlijk). Die persoon wilde het niet riskeren omdat ze misschien een verkeerde zouden aansluiten.
Ik woon in een appartementsgebouw en heb een aantal jaren terug een telefoonlijn gehad in hetzelfde appartement.
Ik wil vragen of dit normaal is dat het niet kan of is dat gewoon een truc om een betaling te ontvangen. Ik ben een beetje wantrouwig geworden door slechte ervaringen in het verleden.

En ik moet ook nog eens tot het eind van de maand wachten voor de activatie.
Toen mijn telefoonlijn van belgacom diende aangesloten te worden, na verhuis, kreeg ik de melding dat een technieker zou langskomen om de lijn te activeren. De dag dat de technieker zou langskomen was de lijn achter al actief. Heb toen naar belgacom gebeld, via de geactiveerde belgacomlijn, om te zeggen dat het niet nodig was om een technieker langs te sturen. Deze wits mij echter prompt te melden dat het niet mogelijk was dat de lijn welke ik op dat moment aan het gebruiken was actief was ... na lange discussie hebben ze echter uiteindelijk toch maar besloten om technieker niet te sturen.
Nadien hebben ze nog wel eens gepoogd om die man aan te rekenen op mijn factuur ... wederom minutenlange discussie om hiervoor creditnota te krijgen.
Trek hieruit uw conclusies ...